  • 11. Data: 2010-06-28 18:12:46
    Temat: Re: Odkurzacz domowy
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-22 16:34, Feahisim pisze:
    > Proszę o sugestie polecające odkurzacz do domu.
    Prawie i na pewno nowy Zelmer tylko wiekszej mocy jezeli ten stary cie
    nie zadowala :) Ja uzywam Oriona i nigdy nie narzekalem w nim na moc ssania.

    > worki, wymienne filtry. Taki sobie.
    Prawdopodobnie takie sobie worki uzywales i stad zastrzezenia co do
    efektywnosci ssania.
    Generalnie jezeli chodzi o Zelmera to warto uzywac tych lepsiejszych
    workow (3 szt okolo 15 zl), w szczegolnosci gdy planujesz uzywac ich w
    polaczeniu z filterm HEPA. Starczaja na naprawde dlugo.
    Dostepnosc workow bezproblemowa w porownaniu do innych marek (nawet tych
    najbardziej znanych).
    Naprawa odkurzacza Zelmer (zakladajac ze go zniszczysz jakas gladzia
    gipsowa, zalejesz woda, etc) sprowadza sie do wymiany paru
    ogolnodostepnych czesci w cenie max 60 - 80 zl (praktycznie kompletny
    silnik). W przypadku zauwazalnego problemu ze ssaniem nie dajacego sie
    wytlumaczyc scenariuszem z dziadowskimi workami ;) (a powstajacymi
    najczesciej po remoncie po gladzi szpachlowej ;)) polecam wymienic
    lozyska na oryginalne w cenie dokladnie 6 zl za szt (specjalne
    uszczelniane) i na kolejne 2-3 lata starczy zakladajac pare remontow po
    drodze. Po takiej "naprawie" odkurzacz masz praktycznie nowy.
    Dostepnosc czesci zamiennych takze bezproblemowa.
    Kolejna rzecz wynikajaca moze z tego ze pochodze z Rzeszowa a wiec
    miasta rodzinnego Zelmera:
    Kupujac polskie produkty dajesz prace polakom a nie 8 letnim chinczykom
    robiacym po nocach badziewne Boshe, Elektroluxy, etc...
    Gadki ze tamte sa lepsze mozna wlozyc miedzy bajki - odkurzacz to
    odkurzacz i ma usuwac kurz i pyl a nie rozrozniac siersc kota od
    chomiczej i laserowo pokrywac kurz jonami srebra ;) jak karmia nas
    reklamy ;)
    Potencjalnym malkontentom na P... od teczowych odkurzaczy przypominam ze
    mowie o normalnym odkurzaczu a nie jakims wodnym. I ze woda wcale nie
    znaczy lepiej...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 12. Data: 2010-06-28 18:54:00
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 20:12:46 +0200, Artur Lew napisał(a):

    > Kupujac polskie produkty dajesz prace polakom a nie 8 letnim chinczykom
    > robiacym po nocach badziewne Boshe, Elektroluxy, etc...

    tylko musisz wybrać Zelmera robionego w Polsce a nie w Chinach - część
    produktów to brandowane chińczyki - była jakiś czas temu dyskusja tutaj na
    ten temat - oznaczane ciągiem liczbowym z literką Z w środku - to produkty
    zamawiane na zewnątrz.

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 13. Data: 2010-06-28 18:54:44
    Od: Danny <d...@g...com>

> [...]

    ten temat - oznaczane ciągiem liczbowym z literką Z w środku - to produkty
    zamawiane na zewnątrz (żeby nie było - mam Wodnika Duo i jestem zadowolony)

  • 14. Data: 2010-06-28 20:07:02
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Potencjalnym malkontentom na P... od teczowych odkurzaczy przypominam ze
    > mowie o normalnym odkurzaczu a nie jakims wodnym. I ze woda wcale nie
    > znaczy lepiej...

    Znaczy, znaczy - nie potrzebuję żadnych worków i filtrów HEPA, a moc jedynie
    800W...

  • 15. Data: 2010-06-29 19:40:25
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-28 22:07, Panslavista pisze:
    > Znaczy, znaczy - nie potrzebuję żadnych worków i filtrów HEPA, a moc jedynie
    Wywolalewm wilka ...
    ;)
    Zyj dalej w blogiej nieswiadomosci ze mgielka z wody usunie Ci 150%
    roztoczy i kurzu ;)

  • 16. Data: 2010-06-29 20:04:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Wywolalewm wilka ...
    > ;)
    > Zyj dalej w blogiej nieswiadomosci ze mgielka z wody usunie Ci 150%
    > roztoczy i kurzu ;)

    W porównaniu z zwykłymi na worki i takie tam?
    A co za mgiełka? Kurz jest mieszany z wodą na papkę jednocześnie centryfuga
    oddziela wodę od powietrza... To najdoskonalszy filtr rozróżniający masę
    cząstek powietrza od masy pozostałych cząstek.

  • 17. Data: 2010-06-29 21:12:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:04:04 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
    > oddziela wodę od powietrza... To najdoskonalszy filtr rozróżniający masę
    > cząstek powietrza od masy pozostałych cząstek.

    Ludzie wszystko kupią - najpierw w przenośni, potem dosłownie.

  • 18. Data: 2010-06-29 21:15:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Ludzie wszystko kupią - najpierw w przenośni, potem dosłownie.

    Oooo, mechanik i aerodynamika.

  • 19. Data: 2010-07-01 15:17:03
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Przeczytaj jeszcze raz to co napisales:
    * "Kurz jest mieszany z wodą na papkę"
    * "To najdoskonalszy filtr"
    * "Filtr rozróżniający masę cząstek powietrza"
    Takie teksty to moze w strefie 11 albo fakcie na pierwszej stronie ;)
    Cofnij sie do wiedzy z podstawowki zeby obalic te mity...

  • 20. Data: 2010-07-15 06:58:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 23:15:21 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Oooo, mechanik i aerodynamika.

    Tiaaaa... Są znaki na niebie i ziemi, o których się nawet filozofom nie
    śniło. Sceptycznie podchodząc do tematu właśnie wczoraj kupiłam Robocleana,
    pełną wersję najnowszą. Moja alergia jednak zwyciężyła rozsądek :-PPP