  • 11. Data: 2011-02-04 17:10:51
    Temat: Re: Odkurzacz piorący jaki ? cos jak Roboclean tylko tańszy
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...private.
    ..

    > Nie wiem co robi wspomniany przez Ciebie odkurzacz, ale powyższe wymagania
    > spełnia Zelmer Aquawelt 919

    A czy on ma zbiornik na czystą wodę z detergentem i brudną czy tylko miesza
    ? czy potrafi czyścić podłogi gresowe ? (mam cholernie szerokie fugi między
    płytami gresowymi, chciałbym je doczyścić dodając specjalnego środka).
    Mam jeszcze na oku taki wynalazek:
    http://www.euro.com.pl/odkurzacze/thomas-twin-tt-aqu
    afilter.bhtml

    O Zelmerze czytałem i też się na nim zastanawiam.

  • 12. Data: 2011-02-04 17:11:16

    Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > A pojemność zbiornika na czystą wodę ma znaczenie?

    W sumie nie aż tak bardzo