  • 11. Data: 2013-02-02 14:35:36
    Temat: Re: Odkurzacz - psia siersc
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-01-28 10:10, Maciek pisze:
    > Czesc,
    >
    > Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
    > kudlow z dywanow i wykladzin?

    Dokup turbo szczotkę do obecnego odkurzacza.

  • 12. Data: 2013-02-02 22:51:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 10:10:27 +0100, Maciek napisał(a):

    > Czesc,
    >
    > Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
    > kudlow z dywanow i wykladzin?

    Zelmer + turboszczotka.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 13. Data: 2013-02-03 13:30:36
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-28 10:10, Maciek pisze:
    > Mialem Philipsa Triathlona i Electroluxa Silencera - zaden z nich nie
    > zbiera dobrze psiej siersci. Pozostaje szczota/szmatka i zbieranie reczne,
    > czasochlonne i meczace.
    >
    > Pies systemu owczarek niemiecki - oprocz siersci okrywowej ma podszerstek,
    > czyli miekka, dosc krotka siersc spodnia i to glownie ona zostaje po
    > odkurzaniu.
    Nie wiem jak turboszczotka (napędzana siłą przewiewu powietrza, jak masz
    kłaczaste dywany to może mieć za małą siłę napędową), ale Silencer z
    elektroszczotką bardzo dobrze u mnie daje radę (dwa futrzaki i dużo
    ludzkich długich włosów).
    Jedynie ludzkie kłaki są upierdliwe, bo na tyle długie, że potrafią się
    na szczotkę nawinąć i trzeba co jakiś czas oczyścić. Stąd najpierw
    odkurzanie "zwykłe", a później elektroszczotkowe (albo w praktyce -
    egzorcyzmy z elektroszczotką co jakiś czas, co 2-3 odkurzania "zwykłe")

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2013-02-20 10:54:42
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odkurzaniu.
    >
    > /grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

    Ja sobie myślę po moich latach z psami że być może nie odkurzacz a raczej
    końcówka. Kupiłem taką zelmerowską końcówkę jak do dywanów ale miała listwę
    twardego włosia i spisuje się dobrze.
    Nie wiem jak będzie w przypadku rainbow - tam szczotka ma podobnież jakąs
    funkcję mikrotrzepania czy cuś.
    Możesz też wypróbować z zelmerowskich rzeczy elektroszczotkę. Turboszczotki
    nie polecam bo odkurzacz musi mieć bardzo dużą moc żeby ją napędzić.
    Jeżeli chodzi o siłę ssącą odkurzacza - pomyśl na czymś
    przemysłowym/warsztatowym. MacAllister z castoramy był niezły pod tym
    względem