  • 11. Data: 2010-12-09 15:56:20
    Temat: Re: Odkurzacz - rura kopie, pomocy
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Zajebiście!
    Mój odkurzacz, też jakiś zelmer, generuje przeskoki iskier, ale tak co
    2-3 minuty odkurzania. To jest ZAJEBISTE! A jak dotkniesz ręką to
    dopiero jest coś!

  • 12. Data: 2010-12-09 19:36:48
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Nie da się tym odkurzać. Miałem wiele odkurzaczy i nigdy nie było takiego
    > czegoś. Zmieniałem rurę prostą ze starego odkurzacza (pasowała) i jest to
    > samo.

    A samą końcówkę (ssawkę) wymieniałeś na starą?

    Pozdrawiam emarcin

  • 13. Data: 2010-12-10 06:46:29
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "emarcin" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > A samą końcówkę (ssawkę) wymieniałeś na starą?

    Wymieniłem, ale już nie próbowałem odkurzać, bo "stymulacja" prądem jak na
    razie zniechęciła mnie do prób.
    Na razie wszystkie elementy wysmarowałem w rozcieńczonym płynie K i schną.
    Ale próby zrobi już żona. Bo mi się wyczerpał limit na rąbanie prądem.
    A żonie nic nie powiem (bo o kopaniu jeszcze nic nie mówiłem).
    Może już będzie dobrze, a może żona jest mniej "obrzydliwa" na rażenia
    prądem.
    Bo to nie jest niebezpieczne, ale chooooolerrrrrrnie nieprzyjemne.
    Zobaczymy. Odezwę się.

  • 14. Data: 2010-12-13 06:51:45
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

    No, żona odkurzyła całe mieszkanie i nie zgłosiła żadnych uwag.
    Uffff...
    Nie wiem, co pomogło. Wymiana szczotki czy płukanie wszystkich elementów w
    płynie K.
    W każdym razie problem rozwiązany.
    Pozdrawiam,
    jagr

  • 15. Data: 2010-12-13 07:42:33
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > Uffff...
    > Nie wiem, co pomogło. Wymiana szczotki czy płukanie wszystkich elementów w

    Przerzucili HAARPa na inne cele...

  • 16. Data: 2010-12-13 07:54:49
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "jagr" <j...@W...pl> wrote in message

    > Przerzucili HAARPa na inne cele...

    To też możliwe. Ja jednak bardziej podejrzewałbym chemitrails.

  • 17. Data: 2010-12-13 19:41:46
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > To też możliwe. Ja jednak bardziej podejrzewałbym chemitrails.

    Ja jednak stawiałbym na styk ssawka - dywan

    Pozdrawiam emarcin

  • 18. Data: 2010-12-14 07:01:02
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    > Ja jednak stawiałbym na styk ssawka - dywan

    Też tak myślę. Drobiny kurzu otrzymują w tym miejscu potencjał i poruszając
    się w rurze oddają go.
    Chyba cała tajemnica
    1. w materiale, z którego wykonana jest szczotka
    2. w konstrukcji - elementy plastikowe, metalowe, śrubki, guma
    3. w samej mechanice (kółeczka), szybkość ruchu szczotki, docisk.
    Kurcze, może winne są właśnie te kółeczka, które z jednej strony dystansują
    ssawkę od podłogi ...
    Ale to już tylko teoria, bo problem się skończył.
    Pozdrawiam,
    jagr

  • 19. Data: 2010-12-14 07:22:19
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jagr" <j...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > dystansują ssawkę od podłogi ...
    > Ale to już tylko teoria, bo problem się skończył.

    Przecież pisałem, że to swoisty generator elektrostatyczny Van den Graafa.
    Psiukaj na dywan - są środki do tworzenia filmu rozpraszającego ładunki na
    posadzkach. Są też posadzki antyelektrostatyczne np. na salach operacyjnych.
    W twoim przypadku zbiegło się kilka materiałów pracujących plus bardzo suche
    powietrze w mieszkaniu. Być może przydałby się nawilżacz powietrza z
    wbudowanym jonizatorem do wytwarzania anionów.

  • 20. Data: 2010-12-14 14:18:28
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

> [...]
    > plus bardzo suche powietrze w mieszkaniu. Być może przydałby się nawilżacz
    > powietrza z wbudowanym jonizatorem do wytwarzania anionów.

    Fajnie.
    Tylko dlaczego ten odkurzacz, który właśnie się zepsuł, oraz jego towarzysz,
    oddany rodzinie - obaj nie generowały ładunków?
    O to mi idzie.