  • 11. Data: 2009-10-19 12:23:58
    Temat: Re: Odkurzacz warsztatowy ("przemysłowy")
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 19 Paź, 14:12, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Czy może być lepszy od słynnego polecanego na forach 'Matrix' z Praktikera?
    > JaC

    A w czym ten matrix jest taki super? Widzę (na allegro), że z ceną,
    ale może jeszcze jakieś plusy są?

    J.

  • 12. Data: 2009-10-19 12:24:20
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    J_K_K wrote:

    > Używa ktoś tego poniżej ?
    > Jak się sprawuje ?
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091026.p.
    Odkurzacz_przemyslowy

    nie wiem, ale się zastanawiam czemu nie myślałeś
    nad czymś normalnego producenta, a nie nieznanej
    firmy, np (pierwszy z brzegu w podobnej cenie):
    http://www.allegro.pl/item773775057_karcher_odkurzac
    z_domowy_a_2024pt_sucho_mokro.html

    A można i taniej..

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 13. Data: 2009-10-19 12:40:10
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091026.p.
    Odkurzacz_przemyslowy

    Ja kupilem _najtanszego_ Starmixa.

    Nie znam sie na odkurzaczach ale jak narazie idzie jak złoto - co mu dam to
    ssie ;)
    Konstukcja prosta jak budowa cepa

    Pozdrawiam

    Kane

  • 14. Data: 2009-10-19 12:59:27
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A wciagnie pył gipsowy po szlifowaniu scian?
    BTW tyle, ile ludzie klną na odkurzacze "normalnego producenta" Makita, to tylko
    różne fora budowlane wiedzą.....
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2009-10-19 13:22:22
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    BartekK pisze:

    > tego trochę. Najgorsza sprawa to worki, niestety papierowe typowe tanie
    > - od razu się zapychają pyłem budowlanym/gipsem, a ostrym gruzem -
    > potrafią się podziurawić. A do tanich odkurzaczy ciężko o dobre drogie
    > worki...

    Tam nie ma żadnego worka, workiem jest sam metalowy pojemnik, na którym
    jest zamocowana pokrywa z silnikiem i filtrem powietrza. 30 litrów
    pojemności to bardzo mało, ja na budowę kupiłem za 200 zł na Allegro
    używaną starą Rowentę z 80-litrowym zbiornikiem i wielkimi metalowym
    kołami, a i tak trzeba ją było często opróżniać. Wciągała bez szemrania
    wszystkie odpady łącznie z pyłem po gładziach i resztkami ocieplenia,
    zapchany filtr powietrza wystarczyło wytrzepać nad kubłem, niestety
    mimo moich wysiłków nie zepsuła się i teraz zajmuje mi ćwierć domku
    narzędziowego ;-)

    T.

  • 16. Data: 2009-10-19 13:24:10
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Miałem ten model Karchera i powiem tyle, że przewyższał wszystkie moje
    dotychczasowe odkurzacze... głośnością. Pozostałe walory użytkowe miał
    fatalne: niska jakość węża, rur i szczotek, słaba siła ssania, szybkie
    zatykanie filtra - mimo sporej objętości "baniaka" przy odkurzaniu na
    budowie za chwilę tracił ssanie. Nadawał się dobrze do wiórów drewnianych i
    śmieci a pył z posadzek i gipsu go wykańczał.
    Jacek

  • 17. Data: 2009-10-19 13:35:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:45:34 +0200, J_K_K napisał(a):

    > Używa ktoś tego poniżej ?
    > Jak się sprawuje ?

    Mam dokladnie taki, kupiony 2 lata temu w lidlu. Sprawuje sie
    beznadziejnie. Nie nadaje sie do wciagania żadnego pyłu ani trocin, bo
    zaraz się zatyka i ciąg jest równy zeru; zresztą - ciąg i tak jest
    beznadziejny. Obecnie stoi od roku w magazynie i go nie używam, jak jesteś
    z Warszawy i masz chęć to za szećiopak chętnie sie pozbęde mebla.

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-10-19 13:44:12
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> wrote:
    >A wciagnie pył gipsowy po szlifowaniu scian?
    > BTW tyle, ile ludzie klną na odkurzacze "normalnego producenta" Makita, to
    > tylko różne fora budowlane wiedzą.....

    Ja do szlifowania gładzi użyłem taniej szlifierki oscylacyjnej einhella, do
    której za pomocą długiego peszla 20mm podłączyłem odkurzacz przemysłowy z
    castoramy za 140zł.
    Szlifowałem siatkami. Myślę, że ok. 70% pyło szło w odkurzacz, którego filtr
    musiałem czyścić co 2-3h. Odkurzacz i szlifierka przeżyły szlifowanie 300m2
    płyt gk i działają nadal.

    Bartek

  • 19. Data: 2009-10-19 14:09:41
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To ja bym chętnie skorzystał, OK?
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2009-10-19 15:17:39
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > To ja bym chętnie skorzystał, OK?
    > JaC

    Bierz, nie wiem kiedy będę w Warszawie :-)

    Pzdr

    JKK