  • 1. Data: 2010-08-27 06:08:39
    Temat: Odkurzacz z filtrem wodnym
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?
    http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
    Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

  • 2. Data: 2010-08-27 06:47:26
    Temat: Re: Odkurzacz z filtrem wodnym
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2010-08-27 08:08, maniek pisze:
    > Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?
    > http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
    > Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

    I ja się podepnę. Może coś polecicie? Nie jestem alergikiem ani dzieci
    ale szukam przyzwoitego odkurzacza.
    piona

  • 3. Data: 2010-08-27 08:34:11
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Witam.Czy jest ktoś w posiadaniu takiego odkurzacza?

    Daj spokój.
    Zdecydowanie Hyla, zobacz co nasz kolega dzieki niemu uzyskuje:

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Woda w zbiorniku Hyli stała się szara od części ciał pająków.
    > Teraz przeglądam i gdy zoczę jednego [pająka - mój przyp.] - szukam
    > kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego

    Szara zupa na pająkach a'la Pansla - palce lizać!

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 4. Data: 2010-08-27 10:03:47
    Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl>

> [...]
    > http://www.robert-thomas.com.pl/produkty.html
    > Chodzi mi o opinie odnośnie użytkowania,jego wady i zalety.

    Tez jestem alergikiem i mam odkurzacz z filtrem wodnym i oto moje uwagi:

    Zalety:

    1) Rzeczywiście filtruje bardzo dobrze
    2) Nie musisz kupować worków

    Wady:

    1) Po każdym odkurzaniu musisz babrać się z myciem i suszeniem zbiornika z
    wodą (po generalnym sprzątaniu zostaje tam niezły szlam z kurzu i wody)
    2) Do wody trzeba dodawać środek antypienny (specjalny i drogi lub tani
    zamiennik w postaci zwykłego proszku do prania - wbrew pozorom ma w sobie
    srodki przeciwdziałające tworzeniu się piany)
    3) Jesli nie wymyjesz zbiornika masz za 2-3 dni niezły syfek w srodku.

    Wniosek:

    Wady przeważają nad zaletami i odkurzacz wodny stoi sobie w skladziku, na
    codzień kupilem porządny mocny odkurzacz Elektrolux z filtrami hepa + worki
    antyalergiczne - Jest dużo wygodniejszy w codziennym użytkowaniu.

  • 5. Data: 2010-08-28 19:49:04
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Daj spokój.
    > Zdecydowanie Hyla, zobacz co nasz kolega dzieki niemu uzyskuje:

    Oj te pająki, to mały pikuś był. Jakby zebrac wszystkie peany, jakie
    Panslavista na tej grupie n/t Hyli wypisywał, to spora księga by z tego
    wyszła. Obejmująca spokojnie z 90% domowych zagadnień (brakujące 10% zapewne
    tylko przez skromność pominięto, bo Hyla na pewno by dała radę).

    A swoją drogą... półtorej doby wisi na grupie post z pytaniem o to, jaki
    wodny odkurzacz kupić, a Panslavista zza krzaka z Hylą jeszcze nie
    wyskoczył. Co się dzieje? Cud? Zamordowali? Może chory?...

    J. (szczerze przejęty)

  • 6. Data: 2010-08-30 20:31:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:
> [...]
    > jaki wodny odkurzacz kupić, a Panslavista zza krzaka z Hylą jeszcze
    > nie wyskoczył. Co się dzieje? Cud? Zamordowali? Może chory?...

    może go te pejsate pająki w końcu zjadły :)