  • 11. Data: 2016-01-01 21:47:15
    Temat: Re: Odliczac sie w nowym roku.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez dla zasady trzezwy jestem. Od wielu lat tak mam ze nawalam sie na sztywno dwa
    gora trzy razy w roku. Jak cos robic to robic dobrze. Duzo to zdrowsze i nie powoduje
    wpadniecia w alkoholizm niz jedno piwo codziennie.

  • 12. Data: 2016-01-01 22:54:32
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 1 stycznia 2016 21:12:55 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Same chlejusy tutaj? Albo pijani albo żona zabroniła, czy inny
    > przypadek, że trzeźwi?

    U mnie umiarkowanie w tym roku:
    - odkryłem jakiś czas temu że "radość życia" nie wzrasta po wypiciu >2 piw
    - na wódkę patrzeć nie mogę jak wybraliśmy się ze znajomymi "na dorsza". Winna była
    "choroba morska" o nieustalonym podłożu ;)
    - szampanika wystarczy tyle o ile

    Tak więc bez kaca w nowy rok, koncercik noworoczny, lista wszechczasów i lenistwo :)

    --
    bajcik

  • 13. Data: 2016-01-01 23:15:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-01-01 o 21:12, Marcin N pisze:

    > Same chlejusy tutaj? Albo pijani albo żona zabroniła, czy inny
    > przypadek, że trzeźwi?
    >
    > Czy jestem tu jedyny, który jest trzeźwy z zasady?

    Mnie ze dwa lata temu wypisali ze szpitala z taką adnotacją:
    "Bezwzględny zakaz spożywania alkoholu"
    No to się stosuje do zaleceń lekarzy.

  • 14. Data: 2016-01-01 23:44:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Chrzanić nowy rok, jest śnieg, można zacząć sezon grillowy na działce :P

    L.