  • 311. Data: 2015-03-02 11:30:31
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 22:53:48 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > materacyku.

    No, to już Szanowna Grupo, wiemy, z kim rozmawiamy.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 312. Data: 2015-03-02 11:31:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 21:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ale zmienia się jeden parametr...

    Jak to jeden - zmieniają się dokładnie wszystkie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 313. Data: 2015-03-02 11:47:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 21:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Jestes w grupie osób ktore ironie rozpoznają dopiero wtedy jak stanie za
    > nimi i kopnie je w dupe?

    Ja??? - właśnie pokazałeś powyżej, że TY sam.

    > Wytlumacz proszę, skoro to nie dzieki szczepionkom, to jaki był powód
    > spadku zachorowań na odrę po wprowadzeniu obowiązkowego szczepienia?
    > Przypadek?

    A kto to wie tak naprawdę? - epidemie są, są, a potem wygasają, by znowu
    się pojawić. I właśnie to się obecnie dzieje z odrą. Bo ZAWSZE (mam na
    myśli przestrzeń wielowiekową) tak było. A że szczepionki jako czynnik
    sprawczy "podłączono" pod okresy osłabnięcia zachorowań, no to w sumie
    zrozumiałe - propaganda sukcesu, gescheft ist gescheft.

    No i co teraz widzimy: polityka sukcesu się wali, bo odra wróciła, trzeba
    szybko znaleźć winowajców, bo ludzie się zaczynają zastanawiać nad
    sensownością szczepionek. Prawda jest taka, że wróciła _pomimo szczepień_,
    a nie _na skutek nieszczepienia_ - bo na Boga przecież nie można nikomu
    mądremu wmówić (jak się to usiłuje), że jeden półtoraroczny niezaszczepiony
    chłopiec w Niemczech jest przyczyną epidemii, no bądźże Ty przytomny.

    > Szkoda tylko, ze nie masz zadnych danych na potwierdzenie swoich
    > wątpliwości, poza sporem o zasady logiki...

    Logika to jest jedyna rzecz, której NIE DA SIĘ obalić. To matematyka.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 314. Data: 2015-03-02 11:48:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 21:59:57 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Akurat słyszałem, ze dzieciaki ktore przyjechały do nas chore z Niemiec
    > były nieszczepione...

    Słyszałeś to, co chciałeś usłyszeć albo co Ci POWIEDZIANO.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 315. Data: 2015-03-02 11:48:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 01 Mar 2015 21:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Ikselka tego nie rozumie, ze poziom ochrony nie jest 100% ale nawet przy
    > duzo niższym niż 100% prawdopodobienstwo zrobi swoje i chorych bedzie
    > sukcesywnie coraz mniej.
    > Dlatego ilosc zachorowań spada sukcesywnie a nie od razu.

    Ja WSZYSTKO rozumiem, jednak WY nie rozumiecie podstawowych spraw. Szkoda
    tłumaczyć.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 316. Data: 2015-03-02 11:49:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 23:08:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Co ma odra do grypy?? To skrajnie różne wirusy!

    Głupiś jak but.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 317. Data: 2015-03-02 11:51:12
    Temat: Re: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 23:12:10 +0100, @ napisał(a):

> [...]
    > Zapytalam Pania doktor Piatkowska (specjalista neurolog ze szpitala JP2),
    > ktora mimo braku pewnosci co do padaczki u mojego - wowczas 8-miesiecznego
    > dziecka - zalecila kuracje tegretolem (psychotrop, ktory uzyty niewlasciwie
    > moze wrecz wywolac padaczke) - czy swoje dzieci tez by tak chetnie tym
    > specyfikiem traktowala...
    > Cisza... Ponowilam pytanie.. Pani doktor ogluchla.
    > Juz nie wspomne, ze od niemal 4 lat nie dostalam wypisu ze szpitala, o ktory
    > dopominalam sie dzien w dzien, a w koncu po kilku miesiacach zrezygnowalam.

    Ja bym poszła do prawnika i zażądała wypisu sądownie - należy Ci się wypis
    bez obrazy jak psu buda. Bo nie daj Boże żeby kiedyś był potrzebny jako
    dowód.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 318. Data: 2015-03-02 11:52:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2015 23:17:09 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Cóż, prostaczki potrzebują prostych odpowiedzi, nawet jeśli są błędne.

    Po tym własnie poznaję chamskich ignorantów, że zaczynają obrażać, gdy brak
    rzeczowych argumentów. Spadaj, ignorancie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 319. Data: 2015-03-02 11:53:02
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2015 23:35:07 +0100, @ napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > No to zycze Ci dziecka z NOP, tak w imie dobrodziejstw plynacych ze
    > szczepionek.

    Dokładnie. Niestety innych argumentów tu użyć nie można - ignorant, cham i
    prostak tak już ma, że musi sam po łbie dostać, żeby zrozumieć.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 320. Data: 2015-03-02 17:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Jak to jeden - zmieniają się dokładnie wszystkie.

    Czyli to ze mamy spadek zachorowań dokładnie wtedy kiedy zaczynamy podawać
    szczepionke to zbieg okolicznosci?