  • 511. Data: 2015-03-04 21:50:04
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: LeoTar <L...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Śladu nie ma - przy tych stopniach rozcieńczenia w praktyce nie
    > znajdziesz ani jednej cząsteczki rzekomo rozpuszczanej substancji.

    Ale "pamięć" o niej pozostanie. :-)

    --
    LeoTar
    Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

    ---
    Avast.

  • 512. Data: 2015-03-04 22:07:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Mar 2015 21:47:03 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Śladu nie ma - przy tych stopniach rozcieńczenia w praktyce nie
    > znajdziesz ani jednej cząsteczki rzekomo rozpuszczanej substancji.

    "Ślad" to nie musi być cząsteczka, wystarczy trwała zmiana (na skutek
    działania substancjia aktywnej) pewnych właściwości wody, względem których
    Ty akurat nie masz pojęcia o wyobrażeniu. W ogóle wątpię, czy wiesz o
    wodzie więcej ponad "H2O"...

    http://www.biotech.uni.wroc.pl/wp-content/uploads/20
    14/09/Biofiz.-z-el.-biofiz.-b%C5%82on-teoria.pdf
    Polecam "1. Budowa i właściwości wody."

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 513. Data: 2015-03-04 22:43:17
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-03-04 o 18:15, zażółcony pisze:

    > Na czym polega przygotowanie indywidualnego programu szczepień
    > dla konkretnego pacjenta ? Że lekarz przed wstrzyknięciem
    > mikstury spyta, na co dziecko chorowało ?

    A na czym innym miałoby polegać, jak nie na wywiadzie i badaniu?

    Poza tym niby te szczepienia takie przymusowe, a jednak jak przychodzi
    co do czego to się okazuje, że niewiele trzeba, żeby lekarz ze
    szczepienia/szczepień zwolnił.

    Ewa

  • 515. Data: 2015-03-04 22:59:26
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Spójrz, spójrz. Renety. Ładniutkie, z naklejeczkami 3333-3|

    Chyba ktos juz wyjasnił ze kłamałas, bo to nie tak, ze biedronce sa
    zagraniczne jabłka tylko ze obok polskich pojawiają się tez zagraniczne.
    To wielka róznica zupełnie zmienające znaczenie tego co napisałas...

  • 514. Data: 2015-03-04 22:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Tera je odra - kto handluje ten żyje!

    Zapewne celowo wywołali panikę, zeby w przyszłym roku zaszczepic te 10.000
    dzieci wiecej, ktore obecnie migają się od szczepienia.
    terie spiskowe rządzą!

  • 516. Data: 2015-03-04 22:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > To była tylko skrajna metafora przywódcy, który
    > ma poglądy w kierunku 'nadmiernej regulacji'
    > i stosowania 'przymusu'. Takiego, który
    > społeczeństwu nie służy, ale nim manipuluje
    > wykorzystując istniejące w nim naturalnie
    > lęki i fobie np. przed 'obcym', 'nieznanym'.

    Nie tyle skrajna metafora co nieudana...

    > Kwestia szczepień to kwestia demokracji.
    > Czym innym jest ograniczyć wolność, a czym innym
    > zmuszać do jakichś działań.

    najpierw musisz wyjasnic dlaczego lepsze dla spoleczenstwa jest nie
    szczepienie od szczepienia.

    > Zazwyczaj przy każdym _nakazie_ jest jakieś
    > duże 'jeśli', które jest dopasowane
    > do wyborów członka społeczeństwa i jego
    > poziomu 'intelektualnego', zdolności.

    Tak. I jakie jest w przypadku szczepien?
    Brednie o tym, ze spadek zachorowań jest samoistny?
    Mamy się przestać szczepić, zeby paru osobom udowodnic ze jest inaczej?

    > Np. 'jeśli chcesz jeździć samochodem
    > musisz mieć prawo jazdy i stosować
    > się do różnych przepisów'.

    I to dobrze czy źle?

    > 'Jeśli chcesz prowadzić firmę to
    > .. uffff, zaczyna się jatka. Sporo
    > Papierologii, obowiązków ...'

    Tu akurat jest wiele bzdur ale te bzdury mozna wymienic i zargumentować.

    > 'Jeśli chcesz założyć bank, to ...
    > xxx!@#. Na początek ogromny kapitał
    > musisz już mieć. A potem w paluszku
    > całe ustawy i rozporządzenia regulacyjne,
    > mnóstwo podmiotów z którymi MUSISZ
    > współpracować itp itd.'. Kosmos.
    >
    > Ale wróćmy wcześniej, na poziom
    > podstawowy...
    >
    > 'Jeśli masz dziecko, to musisz
    > je posyłać do szkoły'.
    > I tu już są kontrowersje.

    Naprawde musisz?
    Słyszałem ze coraz wiecej osób uczy dzieci w domu.

> [...]
    > poddają, trudno z nimi dyskutować - i tu kompromisty
    > są najtrudniejsze.
    >
    > Na takich raczej się nie buduje następnych, np.
    > 'Jeśli posyłasz dziecko do szkoły, to masz obowiązek
    > je szczepić'.
    > Trudna sprawa ...
    >
    > A takie:
    > 'Masz obowiązek się szczepić'
    >
    > Tu nie ma 'jeśli'.
    >
    > 'Jeśli żyjesz to masz się szczepić'.
    > Nie ma tu żadnego Twojego wyboru.
    > Takich rzeczy dobrze ułożona demokracja unika.
    >
    > Natomiast nie stronią od tego typu regulacji

    Czyli cały ruch antyszczepionkowy opiera sie na tym, ze skoro nam kaza to
    mówimy NIE!?! Bardoz mądre.
    Jest takie przysłowie: na złośc rodzicom odmroże sobie uszy. Pasuje jak
    ulał.

  • 517. Data: 2015-03-04 22:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Dlatego mieliśmy 'straszną ptasią grypę' a potem straszną
    > 'świńską grypę' i Panią Kopacz, która zaryzykowała opór.

    I ldatego wszelkie inne osiagniecia farmaceutyki sa złe.
    Coraz fajniesze to Twoje wnioskowanie.

    > A tu masz histeryczny artykuł 'niezależnych':
    > http://niezalezna.pl/59851-setki-ofiar-klamstw-ewy-k
    opacz-chorzy-na-gry
    > pe-nie-musieli-umierac
    >
    > Pandemia itp ...

    Jak widac wystarczyło odrobine zdrowego rozsadku zeby powiedziec sprawdzam.

  • 518. Data: 2015-03-04 22:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Twoja żona???

    Wybacz ale ja nie jestem przeciwko uchwale ktora ma na celu zmniejszenie
    tego procederu dlatego ze podzielam obawy koscioła o zmianie
    patriarchalnego modelu rodziny na bardziej partnerski.

  • 519. Data: 2015-03-04 23:05:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.03.2015 o 22:59, Budzik pisze:

    > Nie tyle skrajna metafora co nieudana...

    Raczej klasyczny błąd logiczny - "reductio ad hitlerum" ;)

    W ten sam sposób można udowodnić, że dziurawe drogi są dobre - bo Hitler
    nalegał na porządne autostrady.

    > najpierw musisz wyjasnic dlaczego lepsze dla spoleczenstwa jest nie
    > szczepienie od szczepienia.

    Hmmm... Cóż... Bo jest większe prawdopodobieństwo, że kretyni jak
    ikselka wraz z potomstwem wyginą? ;->

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 520. Data: 2015-03-04 23:08:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 04 Mar 2015 21:59:26 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Chyba ktos juz wyjasnił ze kłamałas, bo to nie tak, ze biedronce sa
    > zagraniczne jabłka tylko ze obok polskich pojawiają się tez zagraniczne.

    "Własnie o zgrozo te kanadyjskie renetyw Biedronce widziałam, takze włoskie
    i hiszpańskie inne jakieś jabłka - w Biedronce jest ich przynajmniej na
    równi, co polskich. "

> [...]

    i hiszpańskie inne jakieś jabłka - w Biedronce jest ich przynajmniej na

    I na przyszłość, zamiast bezmyślnie/bezwolnie/posłusznie powtarzać czyjeś
    KŁAMSTWO na temat rzekomego mojego, to raczej sam przeczytaj, byle ze
    zrozumieniem, co ja tak NAPRAWDĘ napisałam.
    --

    XL
    pewni siebie.