  • 1. Data: 2011-07-13 09:55:46
    Temat: Odp: Działka budownlana - użytkowanie wieczyste
    Od: shaman <g...@m...pl>

    W dniu środa, 13 lipca 2011, 10:43:26 UTC+2 użytkownik AT napisał:
    > Witam!
    [ciach]
    > dzii? 1/2 kuje za pomoc
    > pozdrawiam

    Czy tylko ja widzę krzaki w tym poście czy może jeszcze ktoś? Pytam bo dopiero od
    niedawna używam usenetu przez Google Groups i jeszcze nie wiem jakie problemy
    powoduje gógiel a jakie błędy w ustawieniach wątkotwórcy..

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-07-13 10:22:33
    Od: Marcin Kloc <m...@g...com>

    On 13.07.2011 11:55, shaman wrote:
> [...]
    niedawna używam usenetu przez Google Groups i jeszcze nie wiem jakie problemy
    powoduje gógiel a jakie błędy w ustawieniach wątkotwórcy..

    W poscie AT nie widze krzaków używam thunderbird i kodowanie UTF-8 lub
    ISO 8859-2.

  • 3. Data: 2011-07-13 10:40:39
    Temat: Re: Działka budownlana - użytkowanie wieczyste
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 11:55, shaman pisze:

    > Czy tylko ja widzę krzaki w tym poście czy może jeszcze ktoś? Pytam bo dopiero od
    niedawna
    > używam usenetu przez Google Groups

    No to nie używaj tego gówna!

    > i jeszcze nie wiem jakie problemy powoduje gógiel a jakie błędy w ustawieniach
    wątkotwórcy..

    Powoduje mnóstwo. Np. rozwalasz wątkowanie i nie zawijasz linii.

    W sumie kusi mnie postawić gdzieś podstępnie cancelbota na wszystkie
    posty produkowane z użyciem tego syfu.

  • 4. Data: 2011-07-13 12:36:19
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 02:55:46 -0700 (PDT), shaman napisał(a):

> [...]
    > dopiero od niedawna używam usenetu przez Google Groups i jeszcze nie
    > wiem jakie problemy powoduje gógiel a jakie błędy w ustawieniach

    Widzisz krzaki, bo wątkotwórca nie ma deklaracji kodowania.
    Za to Ty (gugiel grups znaczy) rozkaszaniasz wątki.

    --
    ŁC
    - Kiedy w Anglii jest lato?