  • 31. Data: 2010-12-17 11:50:09
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
    news:iefi39$p71$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kupuję sobie nartki biegówki :-))))))
    >
    > (Już mam dwa psy Panslo. Starego dalmatyńczyka - Baryłę i parsona Cóśka,
    > co za dużo to niezdrowo)
    >
    > MK

    Na ile okazji masz sukienki?

  • 32. Data: 2010-12-17 11:57:07
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    > "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

    > Na ile okazji masz sukienki?

    Panslo, jestem dziewczynką.... nie liczyłam.... :-))))

    Ale do ogrodu chodzę w gaciach!

    MK

  • 33. Data: 2010-12-17 11:59:55
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Ja odśnieżam tylko niecałe 10 m2 przed garażem (resztę się
    > udepcze) ale chętnie zatrudniłbym babę z łopatą do odkopania alejek w
    > naszych ogródkach działkowych. ;-)
    > Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

    Jeśli już musi być baba, to zaproś Agatkę od Wróbli. Położysz ją za bramą
    wjazdową do ogrdów, pokatulasz do swojej furtki i będziesz miał śnieg
    ślicznie uwalcowany.

    Pozdrawiam alternatywnie
    skryba

  • 34. Data: 2010-12-17 12:18:23
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    > Wy już po? - bo ja w kółko, w trakcie i wciąż. Jak nie liście, to śnieg -
    > kondycja nie spada ;-)
    > http://mazam.fotosik.pl/albumy/805108.html
    >
    > PS. Czy jest tu ktoś, kogo/komu nie zasypało?

    Z pozdrowieniami: http://www.youtube.com/watch?v=7rXqej8zg0Q

    (i już nie piszę więcej, bo mnie szacowne grono grabkami pogoni)

    MK

  • 35. Data: 2010-12-17 13:10:52
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Znalazłem urządzenie, dzięki któremu nie będziesz używała samochodu, pływała
    na wodzie, zastąpi wycieczki rowerowe, przestaniesz odśnieżać i jeszcze
    pieniądz zarobisz przez cztery pory roku.
    http://allegro.pl/hagglund-bv206-okazja-amfibia-ratr
    ak-skuter-i1357882915.html#gallery

  • 36. Data: 2010-12-17 13:46:00
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > (i już nie piszę więcej, bo mnie szacowne grono grabkami pogoni)

    Hejka. Bo zasłużyłaś i wiesz za co. :-(
    Pozdrawiam dyscyplinująco Ja...cki

  • 37. Data: 2010-12-17 14:46:20
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > pływała na wodzie, zastąpi wycieczki rowerowe, przestaniesz odśnieżać i
    > jeszcze pieniądz zarobisz przez cztery pory roku.

    Tymi to całe jezioro Morąg wzdłuź i wszerz można:
    http://www.onyerbike.co.nz/On-yer-bike/Hagglund-Ride
    s_IDL=2_IDT=1917_ID=13922_.html

    A gdyby łyk większy to: "na lwy by", a nie na tygrysy, raczej syberyjskie:
    http://chtz-uraltrac.ru/catalog/categories/69.php
    Pławajuszczije i nie plawajuszczije -40 do +50 gradusow i od 5 do 30,
    tonn... :-)))))))))

  • 38. Data: 2010-12-17 17:12:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 00:03:00 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)
    > Marnujesz więc swój talent siedząc całymi dniami w sieci
    > pisząc dużo i najczęściej bzdury na grupach
    > :)
    > Wynajmuj się dziewczyno do kopania rowów
    > a będzie z Ciebie wreszcie pożytek
    > :P
    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal
    > www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    > sklep: http://trawki.pl/

    Wiesz, Tadzik, gdzie sobie wsadź swoje pozdrowienia i uśmiechy?
    Tam, gdzie Ci najbardziej dolega zawiść... W 4 litery. Od razu poznać, ze
    od zawiści aż hemoroidy masz.

  • 39. Data: 2010-12-17 17:12:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 07:14:03 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Masz dość oryginalne życzenia pod choinkę.
    > :-))
    >
    > Pozdrawiam wesoło
    > skryba

    Urwał się, to i ma.

  • 40. Data: 2010-12-17 17:16:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 08:53:02 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > to zanczt ze masz za duzo wolnego czasu:)

    Owszem - 19 lat pracowałam na 2 etaty i więcej, więc z prostego rachunku i
    porównania z przeciętnym Kowalskim wynika, że teraz mam prawo mieć wolny
    czas.
    A czy mam go za dużo i co oznacza "za dużo" - to kwestia dyskusji.

    > ja po pracy (firma zabiera mi przecietnie 11h dziennie) jestem na tyle
    > zarżnięty ze nie mam ochoty nic robic.

    Źle organizujesz sobie pracę. Tyle JA mogę Ci powiedzieć.

    > jak w ubieglym roku sypało wściekle
    > to do tych 11 dochodziły jeszcze 2h pracy ciągnikiem rolniczym z łyżką
    > załadunkową zeby ten snieg zebrac w jedną pryzmę. gehenna.

    Nie prowadzę firmy. Stwarzam warunki do jej prowadzenia.