  • 11. Data: 2019-11-27 20:54:29
    Temat: Re: Odwieczny dylemat: sterowanie pogodowe czy pokojowe
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.11.2019 12:46, Uzytkownik wrote:
    > Żeby było cieplej na zewnątrz :)

    Haha :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-11-28 21:35:53
    Od: <Ghost>

    dyskusyjnych:84c332a9-4fa9-47e0-a83a-8d7d1c1ed521@go
    oglegroups.com...

    >Parter: układ mieszany- podłogówka+ grzejnki
    >Piętro- w sypialniach grzejniki, w łazience podłogówka
    >Kocioł na gaz
    >Lepsze będzie sterowani pogodowe czy pokojowe?

    A kto ci powiedzial, ze to jest alternatywa? Gdzie sie tacy lęgną?

  • 13. Data: 2019-11-28 21:37:05
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Haha :-)

    Śmiejesz się z głupoty Użytkownika? Słusznie, komentarz dał wyjątkowo głupi.

  • 14. Data: 2019-12-04 09:45:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 15:27:10 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Parter: układ mieszany- podłogówka+ grzejnki
    > Piętro- w sypialniach grzejniki, w łazience podłogówka
    > Kocioł na gaz
    > Lepsze będzie sterowani pogodowe czy pokojowe?

    Póki co zrezygnowałem z porodówki
    Odradził mi zarówno instalator jak i serwisant który podbijał gwarancję kotła
    Dom mam dość dobrze ocieplony, betonowy strop, cementowe tynki wiec wysoko
    akumulacyjny. W śmieciuchu przestałem palić w środę od północy.
    W czwartek rano wywaliliśmy go i podłączaliśmy kocioł gazowy. Ok 13-tej odpaliliśmy
    gazowy, poodpowietrzałem wszystko itp. Przez ten czas temperatura w domu spadła z
    22stc do 18stc a trzeba uwzględnić ze drzwi garażowe cały czwartek otwarte, po domu
    tez częste bieganie bo odpowietrzanie grzejników, spuszczanie wody itp co dodatkowe
    przeciągi generowało.
    Więc tak sobie myślę że aby w takim domu pogodówka miała sens musiałby "przewidywać"
    temperaturę tak z dobę do przodu. A tak nie potrafią przewidzieć nawet pogodynki z
    TVN;)
    Więc póki co ogrzewanie steruje sterownik pokojowy(opentherm PT52)
    Sterownik całkiem funkcjonalny, tani(ok 250zł) wg mnie niczego mu nie brakuje
    zastanawiałem się jeszcze nad sterownikiem cr11011 który Termet poleca do mojego
    kotła
    Ale jak zajrzałem do instrukcji to niby piszą tam po polsku ale jakby po murzyńsku.
    Trudno zrozumieć instrukcję to i sterownik byłby mało intuicyjny zapewne.
    Zrezygnowałem więc z niego i kupiłem czeski pt52

  • 15. Data: 2019-12-04 10:22:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 4 grudnia 2019 09:45:19 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Póki co zrezygnowałem z porodówki
    > Odradził mi zarówno instalator jak i serwisant który podbijał gwarancję kotła

    przyznam, ze masz dosc liberalne poglądy :P

    b.

  • 16. Data: 2019-12-04 11:11:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 grudnia 2019 10:22:18 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > przyznam, ze masz dosc liberalne poglądy :P

    Google łajza mi tu drażliwe tematy podsuwa;).

  • 17. Data: 2019-12-04 11:13:49
    Od: e...@g...com

    Czyli aborcja, w zamian adoptuj karpika lub pstszołę