  • 21. Data: 2020-04-29 19:22:42
    Temat: Re: Oferta kredytowa @ 2% stawka !!!
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie mam nawet wyobraźni, żeby takie przekręty robić. Mało tego jestem sobie w stanie
    wyobrazić, że każde pieniądze można prześledzić łącznie z tym kto je wypłacił. Ok. są
    dziwne banki w dziwnych krajach ale nawet tam mają dostęp do wszystkich danych
    operacji. Po tych wszystkich aferach z bankami i przepływem pieniędzy system został
    jeszcze bardziej uszczelniony. Jakim cudem jeszcze takie cuda są możliwe. Rozumiem
    jeśli są to miliony to znajdą się tacy co przymkną oko za procent ale za tak małe
    pieniadze ktokolwiek będzie się narażał i ukryje takie transakcje?
    K.
    Stay safe

  • 22. Data: 2020-04-29 19:29:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Mało tego jestem sobie w stanie >wyobrazić, że każde pieniądze >można prześledzić
    łącznie z tym >kto je wypłacił.

    Konto założone na degustatora tanich win pod sklepem.
    Do konta karta bankomatowa i podgląd via net.
    Na konto wpływa kasa, wypłacają z bankomatu.
    Co da prześledzenie?

  • 23. Data: 2020-04-29 21:16:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by chcieli by wyśledzili, ale nie chcą. W bankomacie jest kamera. Na ulicach
    dostateczną ilość kamer żeby dowiedzieć się o wypłacającym dużo. I co i nic.
    Wyśledzenie ukradzionego telefonu jest banalnie proste. A policja przysyła pismo że
    po rozpytaniu itp telefonu nie udało się odzyskać.

  • 24. Data: 2020-04-30 08:28:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 12:55:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Odpisałem Edytce że mój bank wymaga przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1zł z >konta
    Marii Kosater na wcześniej podany przeze mnie nr konta.

    Edytka nie zrobiła przelewu weryfikacyjnego
    Napisała tylko:
    "Po tym doradzę ci, aby pobrać i zarejestrować Transferwise na swoim telefonie, a
    następnie powiem ci, jak wykonać transfer z aplikacji."
    i zapytała w kolejnym meilu:
    "Dobrze, jesteś na WhatsApp?"

    Nie wiem co to Transferwise, nie "jestem na WhatsApp"

    Nie mam pomysłu co Edytce odpisać żeby w końcu pożyczkę dostać.

  • 25. Data: 2020-04-30 09:22:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 08:28:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie mam pomysłu co Edytce odpisać żeby w końcu pożyczkę dostać.

    Edytka jednak stara się mi pomóc:
    "W porządku, wyślę ci teraz szczegóły konta, aby wysłać płatność za pośrednictwem
    Transferwise na konto charytatywne, które ci teraz wyślę.
    Wyślij go na dane konta poniżej:
    NAZWA: EMMANUEL
    NAZWISKO: OSARIERE
    NR KONTA: 2132145352
    MIASTO: STAN OGUN
    PAŃSTWO: NIGERIA
    NAZWA BANKU:UBA"

  • 26. Data: 2020-04-30 09:39:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.04.2020 o 08:28, Kris pisze:

    > Nie mam pomysłu co Edytce odpisać żeby w końcu pożyczkę dostać.

    Bo ciemniak jesteś suwerenny. Zrób wreszcie ten przelew - jak Ci
    napisała - to dostaniesz. I nie zawracaj już dupy, bo ani mądrala
    z Ciebie, ani jajcarz.

  • 27. Data: 2020-04-30 09:46:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 21:16:45 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    Wyśledzenie ukradzionego telefonu jest banalnie proste. A policja >przysyła pismo że
    po rozpytaniu itp telefonu nie udało się odzyskać.

    Konto w Polsce bankomat w Nigerii
    Już widzę jak nasza Policja współpracuje z nigeryjska żeby drobnych wyłudzaczy złapać

  • 28. Data: 2020-04-30 09:49:31
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 09:39:57 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Bo ciemniak jesteś suwerenny. Zrób wreszcie ten przelew - jak Ci
    > napisała - to dostaniesz. I nie zawracaj już dupy, bo ani mądrala
    > z Ciebie, ani jajcarz.

    collie, nie psuj zabawy. I nie zawracaj już dupy, bo ani mądrala
    z Ciebie, ani jajcarz.

    b.

  • 29. Data: 2020-04-30 10:32:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 08:28, Kris pisze:
    > Nie mam pomysłu co Edytce odpisać żeby w końcu pożyczkę dostać.

    No i wyszło szydło z worka. Miała trafić do MZ. :-)

    Robert

  • 30. Data: 2020-04-30 10:39:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 10:32:55 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > No i wyszło szydło z worka. Miała trafić do MZ. :-)

    Ciśnie mnie

    "Witaj, wciąż czekam na wiadomość od ciebie, abym mógł natychmiast
    wykonać przelew, więc idziesz teraz do banku, aby dokonać płatności na
    dane ostatniego konta, które ci wysłałem?
    Czekam na twoją szybką odpowiedź"