  • 51. Data: 2020-12-17 10:23:51
    Temat: Re: Ogórki obieracie od kwiatu czy od łodygi?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za dużo wymagasz.
    Na wszelkich znanych mi budowach posługują się trzema słowami j..... k..... p.... i
    wystarczy.

    -----
    > na "polskim" zdobywamy absolutnie nieprzydatną wiedzę o u/ó, ż/rz. weźcie obalcie
    tą tezę.

  • 52. Data: 2020-12-17 10:41:12
    Od: budynPL <b...@g...com>

    czwartek, 17 grudnia 2020 o 10:23:54 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Za dużo wymagasz.
    > Na wszelkich znanych mi budowach posługują się trzema słowami j..... k..... p.... i
    wystarczy.

    no tak, w tych wyrazach ortografia jest dość prosta

    b.

  • 53. Data: 2020-12-17 11:44:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 17.12.2020 o 10:41, budynPL napisał:

    i wystarczy.

    > no tak, w tych wyrazach ortografia jest dość prosta

    Jest jeszcze czwarte słowo, a z nim już tak prosto nie jest - vide HWDP.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 54. Data: 2020-12-17 13:02:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    budynPL napisał:

    > no tak, w tych wyrazach ortografia jest dość prosta

    Ale czwarte słowo na ch... często sprawia trudności.

    Jarek

    --
    Bo znać może panna owa
    Po angielsku cztery słowa

  • 55. Data: 2020-12-29 20:33:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to w arkuszach oceny przełożonych przez podwładnych.

    -----