  • 21. Data: 2010-02-10 17:09:01
    Temat: Re: Ogródek warzywny
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Scarlet pisze:

    > A nie da się przesadzić potem?

    To są wielkie rośliny i rosną szybko. Nie ma potrzeby szukania dla nich
    miejsca.

    > Jak nie to będą pyszne kiełki :)

    Dobrze podpowiadasz :-)

    Pozdrawiam, Barbara
    P.S.Kawałki dyni posypane cynamonem wrzucam na patelnie/ z olejem/ razem
    z całymi ząbkami czosnku. Czosnek trzeba wyjąć nim się przypalać
    zacznie. Dynię po usmażeniu trochę solę. Dobry dodatek do potraw z
    makaronem ale ja zjadam ze... smakiem.

  • 22. Data: 2010-02-11 10:49:48
    Od: "Scarlet" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki. Wypróbuje jak tylko będzie dynia.

  • 23. Data: 2010-02-11 11:02:15
    Od: "Scarlet" <a...@p...onet.pl>

    Właśnie córcia stwierdziła, że chce dynie mieć w ogródku taką wielką :)
    Kiedy się ją wysiewa i jak? Można jakoś teraz?

  • 24. Data: 2010-02-11 11:13:16
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Scarlet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie córcia stwierdziła, że chce dynie mieć w ogródku taką wielką :)
    > Kiedy się ją wysiewa i jak? Można jakoś teraz?

    Termin wysiewu znajdziesz na opakowaniu nasion.

    Pozdrawiam spostrzegawczo
    skryba

  • 25. Data: 2010-02-11 13:43:03
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Scarlet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy się ją wysiewa i jak? Można jakoś teraz?
    Hejka. Scarlet, jesteś urocza w swojej ignorancji. ;-)
    Pozdrawiam irytująco Ja...cki

  • 26. Data: 2010-10-23 19:27:41
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    > Nie mam zupełnie doświadczenia i nie wiem co sadzić w moim ogródku
    > warzywnym.

    Księgarnia tudzież biblioteka?

    >W zeszłym roku ładnie mi rosła kukurycza, niestety część pożarły mrówki,
    >sałata też ładnie i rzodkiewka, ale jadły ją robale.

    Jakie gatunki "robali"?

    >Sąsiad doradził psikanie wodą z cebulą i czosnkiem, ale nie wiele to dało.

    Przyznaj się, dlaczego sąsiad ciebie nie lubi?

    >Na brokułach siedziały dżdżownice i mamy sporo mrówek, podobno odstrasza je
    >sadzenie cebuli, więc rosło jej sporo, no i zioła.

    Sporo mrówek, a dokładniej ile?

    > W tym roku chcę sadzić papryke, sałate, kukurydze, marchewke i pietruszke
    > i cebule. Co jeszcze łatwego w uprawie mogę posadzić?

    Na pewno w tym roku???