  • 61. Data: 2012-07-28 10:43:02
    Temat: Re: Odp: Ogrody działkowe.
    Od: Tomasz Kuc <t...@p...onet.pl>

    Johnny wrote:
> [...]
    >

    > Silne! Toż to nawet nie jest późny Gierek, coś w stylu "Kobiety na
    > traktory", azaliż wczesny Bierut jak mniemam;-) Ikselko, pociąg temat
    > dalej, bo udowodnienie związku między spadkiem bezrobocia a likwidacją
    > działki pani Malinowskiej godne jest Nobla z ekonomi. A na mój beskidzki
    > łeb, to nawet jak zabiorą im te działki, wykorzystując między innymi
    > podobną Twojej retorykę, to pewnikiem paru ludzi z magistratu nachapie
    > się milionów, a młodzi dalej będą szukać szczęścia w Norwegi czy przy
    > inszych dorszach. I tyle będzie zabawy. Ale wiary w proste rozwiązania

    Prawda. Chciałem napisać coś w takim sensie jak Ty, ale nie miałem siły ;)

    T.

  • 62. Data: 2012-07-28 17:25:32
    Temat: Re: Ogrody działkowe.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 20:03:46 +0200, HGW napisał(a):

    > From: HGW <h...@h...abuse>
    > Newsgroups: pl.rec.ogrody
    > Subject: Re: Ogrody =?ISO-8859-2?Q?dzia=B3kowe=2E?=
    > Date: Fri, 27 Jul 2012 20:03:46 +0200

    > Jest to oczywi?cie nieprawda, s? zamykane również w dzień. Nie znam
    > sytuacji we wszystkich ogrodach ale te co znam s? w dzień na klucz i
    > finito, choćby te na łuku siekierkowskim, wprawdzie nie s? w centrum ale
    > jakie ma to znaczenie?

    > Porz?dny park miejski był, jest i będzie zamykany na noc toż to
    > oczywiste. Łazienki "od zawsze" s? zamykane, a park botaniczny obok
    > również :)

    Dokładnie tak.
    --
    XL

  • 63. Data: 2012-07-28 17:26:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    <judf9j$gai$1@inews.gazeta.pl> <x...@4...net>
    <jug5ap$18t$1@inews.gazeta.pl> <195ttiz4vryen$.1dvv0c8r9y3k2$.dlg@40tude.net>
    <jugker$q9k$1@inews.gazeta.pl> <1c2fuzre0rtym.1rbhottang4v9$.dlg@40tude.net>
    <ijre3nuz02xt$.6hy2gbc50osv$.dlg@40tude.net> <juh4fc$9qn$1@inews.gazeta.pl>
    <10bm5cmgjtwit.udggyc178u93$.dlg@40tude.net> <juioe9$sld$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net> <jujkqn$lvm$1@inews.gazeta.pl>
    <1a3phrlh5ssgv$.c5cibqm8asty.dlg@40tude.net>
    <17qktvgfausct$.2w7z7kvpaxxx$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...c
    om> <afu3l78usrwf$.k5co7telb1ro.dlg@40tude.net>
    <d...@g...c
    om> <1l8jaai5hpbyf$.1jy23nwz95j5y$.dlg@40tude.net> <jusamt$rvd$1@inews.gazeta.pl>
    <1glk0ik8s4yt3.1muxb5lnd4ci4$.dlg@40tude.net>

    > Dnia 2012-07-27 18:23, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

    > Przyda się. Ostatnio mi marchewka wyszła.

    OK, tyle że ja altankę też chcę sobie postawić. Z prawem dożywocia i
    dziedziczenia.

    --
    XL

  • 64. Data: 2012-07-28 17:27:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 22:29:24 +0200, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Ogródki działkowe po to s? ogrodzone i wyposażone w zamykane
    > bramy i furtki, żeby utrudnić dostęp złodziejom, menelom czy przypadkowym
    > wandalom. ZaprzyjaĽnione osoby czy zorganizowane wycieczki szkolne s? zawsze
    > mile widziane przez działkowców. :-)

    Czyli jakiś tytuł do wstępu jednak mieć trzeba. Nie jak w parku miejskim.
    --
    XL

  • 65. Data: 2012-07-28 17:32:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 02:28:32 +0200, Johnny napisał(a):

    > A na mój beskidzki łeb, to nawet
    > jak zabior? im te działki, wykorzystuj?c między innymi podobn? Twojej
    > retorykę, to pewnikiem paru ludzi z magistratu nachapie się milionów, a
    > młodzi dalej będ? szukać szczę?cia w Norwegi czy przy inszych dorszach.

    Widzę, że bardziej Cię "ruszają" te nachapane iliony niż pożytek z miejsc
    pracy - bo tak czy owak te miejsca pracy będą na tym obszarze, a miliony
    być może będą stanowiły koszt dodatkowy i co z tego.
    Ponieważ jak widzę nigdy nie tworzyłeś miejsca pracy dla nikogo, to
    myślisz, że to jak pstryknąć palcami... a miejsce pracy kosztuje ten koszt
    JA pojmuję bardzo szeroko - może w tym przypadku w ostatecznym rozrachunku
    warto nawet odżałować te parę kopert/milionów.
    --
    XL

  • 66. Data: 2012-07-28 17:33:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 01:30:12 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Zatem - nie likwidowa=E6 parki i skwery, a wyprowadzi=E6 urz=EAdy poza cent=
    > rum..

    Fajne masz pomysły - i jakie tanie...
    333-]
    --
    XL

  • 67. Data: 2012-07-28 19:25:57
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-07-28 17:26, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

    > OK, tyle że ja altankę też chcę sobie postawić. Z prawem dożywocia i
    > dziedziczenia.

    Naprawianie świata może zacznij od swojego kodowania.

    qr.a

  • 68. Data: 2012-07-28 20:33:55
    Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Widzć, ýe bardziej Cić "ruszajŕ" te nachapane iliony niý poýytek z miejsc
    > pracy - bo tak czy owak te miejsca pracy bćdŕ na tym obszarze, a miliony
    > byă moýe bćdŕ stanowiůy koszt dodatkowy i co z tego.

    Gdyby to było takie proste,że dobrobyt zależy od powierzchni produkcyjnej,
    to każda fabryka dobudowała by sobie piętro i byli byśmy Kuwejtem Europy.
    mirzan

  • 69. Data: 2012-07-29 23:27:29
    Od: "Moon" <1...@y...com>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > bo udowodnienie związku między spadkiem bezrobocia a likwidacją działki
    pani
    > Malinowskiej godne jest Nobla z ekonomi.

    Likwidują działki, bo potrzeba coś na nich zbudować. Jeżeli
    biura/fabryki/sklepy to oznacza miejsca pracy i miejsca handlu.
    Chyba, że zbudują tam wielki pomnik pomidora i rzepy, no to wtedy nic z
    tego.
    Poproszę tego Nobla zapakować w celofan, dziękuję.

    Moon

  • 70. Data: 2012-07-31 00:24:25
    Od: "rohini" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ziemi kilkadziesiąt lat,to nie jest żaden luksus. I nic dziwnego,że nie
    > życzy
    > sobie różnych elementów w ogrodzie w dzień,a kradzieży w nocy.Czemu tym
    > dziadkom i babciom żałujesz kawałka ziemi?
    > Budowałem kiedyś swój zakładowy ogród,od stawiania płotu,poprzez kopanie
    > rowów
    > na wodę,budowę domu działkowca,wiercenie studni,malowanie płotów,wszystko
    > nieodpłatnie,bo dla siebie.Wcale nie uważam,że zbudowałem ogólnomiejską
    > luksusową własność,tylko swój ogródek.mirzan

    Tę babcię to sobie wypraszam! :D
    A ona sama babcia tyle że dobrze urządzona.
    Nie czytam jej ale wszędzie się wciśnie.

    E.
    działka od 30 lat, krew pot i łzy, tzn. piasek i perz.
    Teraz najbardziej kochane i najpiękniejsze miejsce.

    ps. Gdybyśmy zajęli te nieużytki "w złej wierze",
    byłyby już nasze przez zasiedzenie? Byłyby.
    A za uczciwość - Trybunał ;)