  • 11. Data: 2015-06-14 08:09:23
    Temat: Re: Ogrodzenie - słupki i murki klinkierowe - inna alternatywa
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-13 o 23:45, hmk pisze:

    > Boją się oświetlenia, kamer.
    > Płot byle kto sforsuje, bramę też otworzy.
    > Elektronika lepsza, dyskretna i operatywna.
    > Mix płotowy powoli dokonuje żywota.

    to nie o to chodzi. Ładuje się zbieracz złomu, świadek czegokolwiek,
    sprzedawca węgla itd... Czy któryś z nich ma znajomego złodzieja - nie
    wiem. Dlatego wolę mieć podwórko zamknięte.

    Łukasz

  • 12. Data: 2015-06-14 10:03:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-13 o 13:38, quent pisze:

    > Sam do frontowego ogrodzenia użyłem koszy gabionowych choć jeszcze bez
    > kamieni. Mnie także przeraziły koszty więc kombinuje wg. własnego
    > projektu z użyciem słupków stalowych, koszy gabionowych i desek
    > poziomych. Można robic na raty i wychodzi w sumie sporo taniej

    Jak wychodzi cenowo taki płoto-mur gabionowy o długości ok 25m i
    wysokości 1.5m?

    --
    MN

  • 13. Data: 2015-06-15 08:26:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-14 10:03, Marcin N wrote:

    > Jak wychodzi cenowo taki płoto-mur gabionowy o długości ok 25m i
    > wysokości 1.5m?

    Zapytaj o wycenę np na redhen.pl
    Ja u nich brałem kosze z transportem spedycją.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2015-06-24 14:36:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-06-15 o 08:26, quent pisze:

    > Zapytaj o wycenę np na redhen.pl
    > Ja u nich brałem kosze z transportem spedycją.

    Kosze koszami, ale ile potem za takie kamienie sobie mniej więcej liczą?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2015-06-24 14:53:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-24 14:36, Kżyho wrote:

    > Kosze koszami, ale ile potem za takie kamienie sobie mniej więcej liczą?

    Bardzo różnie.
    Od powiedzmy 400 do 2500 zł za tonę.
    Wybór jest spory jednak przy tej niższej kwocie dosyć ograniczony.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info