  • 41. Data: 2018-12-06 20:19:26
    Temat: Re: Ogrzewanie PC PW
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 6 Dec 2018 19:45:13 +0100, Mateusz Bogusz

    > Wy macie problem ze zrozumieniem słowa pisanego?
    > Przecież napisałem cenę, których składowych podałem :-P

    No, no! Czemu nie wszystkiego, przecież to robi różnicę! :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2018-12-07 10:40:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    http://pl.tinypic.com/r/28v99vc/9

    --
    Pete

  • 43. Data: 2018-12-07 14:21:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Dec 2018 10:40:04 +0100, Pete

    > http://pl.tinypic.com/r/28v99vc/9

    Póki co przy wykazanym użyciu wyszło 0,67 zł brutto. :P Ale już przy
    1000kWh wyjdzie 0,58 zł brutto. Nieźle. Mnie wychodzi 0,67. Natomaist
    średnia G12W z pół roku 0,47 - ale tak wychodzi dopiero odkąd zacząłęm
    PHEVa ładować w 2T.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2018-12-07 15:56:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Dec 2018 14:21:09 +0100, Myjk

    > Mnie wychodzi 0,67.

    Literówka -- 0,76.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2018-12-07 16:50:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-12-07 o 14:21, Myjk pisze:
    > Fri, 7 Dec 2018 10:40:04 +0100, Pete

    > Póki co przy wykazanym użyciu wyszło 0,67 zł brutto. :P

    Bo to jest prognoza z mojego staregomieszkania,m, w którym mieszka
    bezdzietna młoda parka.

    U mnie w chałupie to jakieś *5 zużycie i proporcje 40/60 dzienna/nocna.

    Ale nie mam elektronicznej faktury, więc wrzuciłem ceny z mieszkania.

    --
    Pete

  • 46. Data: 2018-12-08 14:21:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.12.2018 o 20:19, Myjk pisze:
    > No, no! Czemu nie wszystkiego, przecież to robi różnicę! :P

    To napisz na co Ci opłata handlowa, opłata za przesył czy inne stałe
    abonamentowe niezależne od zużycia? Dodasz je do rachunku za ogrzewanie,
    który podałem? Ale wiesz co, ogrzewanie to niejedyny prąd jaki zużywam w
    domu.
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2018-12-09 11:08:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 8 Dec 2018 14:21:06 +0100, Mateusz Bogusz

> [...]
    > abonamentowe niezależne od zużycia? Dodasz je do rachunku za ogrzewanie,
    > który podałem? Ale wiesz co, ogrzewanie to niejedyny prąd jaki zużywam w

    Żeby utrzeć nosa trollom co twierdzą że kWh prądu dużo kosztuje, tj. żeby
    nie mieli się do czego przyczepić. :P Ja słyszałem już teorie, że kWh
    kosztuje 1,20zł po doliczeniu "wszystkich" opłat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2018-12-09 15:07:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zuzyj jedna kilowatogodzine to bedzie kosztowala kilkanascie zlotych.

  • 49. Data: 2018-12-09 17:34:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Żeby utrzeć nosa trollom co twierdzą że kWh prądu dużo kosztuje, tj. żeby
    > nie mieli się do czego przyczepić. :P Ja słyszałem już teorie, że kWh
    > kosztuje 1,20zł po doliczeniu "wszystkich" opłat.

    Za okres 13.07 - 27.09.2018, zużyte 844kWh za cenę 412,95zł ~ 0,49zł /
    kWh. Tajemnicą Poliszynela jest, że ogrzewania w tym relatywnie niewiele
    było.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 50. Data: 2018-12-09 20:42:23
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Moj dom 170m2 parterowka z poddaszem uzytkowym +40 garaz w bryle,
    wentylacja mechaniczna. Zamontowalem podlicznik przy pompie ciepla 20
    lipca. Miesiecznie zuzywam ok 50kWh na potrzeby CWU.
    Przed chwila patrzylem na licznik i od lipca do dzis zuzycie pradu przez
    pompe ciepla to 800kWh.
    Z tych 800 odejmuje wode przez 4 pelne miesiace i 2/3 kolejnego, co daje
    mi 800-235=565kWh za ogrzewanie, ktore wlaczylo sie w pazdzierniku i
    dziala do dzis, czyli 09.12. W domu 22,5-23stC.
    Jestem zadowolony.
    Pozdrawiam
    Piotr