  • 1. Data: 2012-11-19 12:58:27
    Temat: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    Ile wychodzi wam pieniedzy za ogrzewanie gazowe na 2 miesiace? temperatura w
    granicy 24 stopni. Dom 230 metrów

  • 2. Data: 2012-11-19 13:19:37
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 12:58:39 UTC+1 użytkownik Meryl napisał:
    > Ile wychodzi wam pieniedzy za ogrzewanie gazowe na 2 miesiace? temperatura w
    >
    > granicy 24 stopni. Dom 230 metrów

    Za mało danych.
    W licu kilkadziesiąt zł
    W styczniu-luty może być 1000zł a może i 3000zł

  • 3. Data: 2012-11-19 17:27:54
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    Dom ocieplony 10cm styropianem

    Co jeszcze ma wpływ? Oczywiscie wszystkich pokoi nie bede grzał.

  • 4. Data: 2012-11-19 17:48:22
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Meryl" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    Czesc ;-)

    > Dom ocieplony 10cm styropianem

    A z czego sa sciany ??? :-)

    > Co jeszcze ma wpływ? Oczywiscie wszystkich pokoi nie bede grzał.

    Ja tam sie nie znam, ale wydaje mi sie ze np. okna i ich montaz
    maja wplyw, izolacja poddasza tez moze miec wplyw.

    A sama instalacja CO to kalafiory zeberka i rury 1 1/2", grawitacja, 300l
    wody
    w obiegu czy moze cos nowszego np. podlogowka ?

    Nie mam gazu, ale moze jak podasz wiecej szczegolow
    to bedzie latwiej.

    pozdrawiam
    Adams

  • 5. Data: 2012-11-19 18:50:52
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Meryl" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dom ocieplony 10cm styropianem
    >
    > Co jeszcze ma wpływ? Oczywiscie wszystkich pokoi nie bede grzał.

    Z czego do wykonany- co innego sylikaty i 10 cm styropianu
    co innego BK kl 500. Dlatego podaj opór cieplny R.
    Jaka bryła domu (obrysy zewnętrzne w stosunku do kubatury)
    Jakie ocieplenie dachu (opór cieplny)
    Jakiej klasy są okna i jakiej wielkości są przeszklenia
    Jaka jest delta T (róznica pomiędzy temp. zewn. a wewnętrzną)
    Czy jest garaż w bryle lub nieogrzewane pomieszczenia gospodarcze

    A jeśli wszystkich pokoi grzać nie będziesz to musisz sam sprawdzić-\
    nikt Ci nawet w przybliżeniu nie odpowie.
    T.s

  • 6. Data: 2012-11-19 18:58:35
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    Ale w 1200 zl na 2 miesiace sie wymieszcze ?? tak mniejwiecej ?

  • 7. Data: 2012-11-19 20:32:13
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Ale w 1200 zl na 2 miesiace sie wymieszcze ?? tak mniejwiecej ?

    Ty tak na poważnie ?

  • 8. Data: 2012-11-19 21:07:30
    Od: "Adams" <a...@n...pl>

    > Ale w 1200 zl na 2 miesiace sie wymieszcze ?? tak mniejwiecej ?

    W ktore dwa miesiace ?

  • 9. Data: 2012-11-20 10:20:33
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    > Ty tak na poważnie ?

    A co w tym smiesznego ??

  • 10. Data: 2012-11-20 10:56:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ile wychodzi wam pieniedzy za ogrzewanie gazowe na 2 miesiace? temperatura
    > w granicy 24 stopni. Dom 230 metrów

    Koszt klimy doliczyc?