  • 61. Data: 2014-11-30 19:33:37
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Slavo BezOkapu.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Przypominam po raz już któryś, że to jest towar luksusowy(?) tylko w Polsce
    >i może w jakimś innym tzw. wschodnioeuropejskim kraju.

    Pieprzysz trzy po trzy, towar luksusowy w Polsce jest tez luksusowy na
    zachodzie nie jesteśmy jakimś bantustanem.

  • 62. Data: 2014-11-30 19:35:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Szybkość powietrza, dzięki
    >zwężeniu przepływu na "szczelinie" skutkuje lepszą skutecznością wyciągu
    >bez podnoszenia mocy wentylatora.

    A gdyby zrobić szczelinę grubości żyletki byłoby jeszcze skuteczniej, bez
    podnoszenia mocy silnika?

  • 63. Data: 2014-11-30 22:32:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

    > Nie spotkałem się jeszcze z opinią klientów, że zakup BORA był błędem, że nie robi
    tego co sprzedawca obiecywał itp.

    a ilu było tych klientów? Bo na razie twierdziłeś, że jeden/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2014-11-30 22:39:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-30 18:40, Myjk pisze:

    > No więc moje wnioski są takie same jak Ergiego. Szybkość powietrza, dzięki
    > zwężeniu przepływu na "szczelinie" skutkuje lepszą skutecznością wyciągu
    > bez podnoszenia mocy wentylatora.

    Wlasciwie to sam nie wiem na co liczylem. :-)
    A widziales tam pierwszy film? Tam nie ma zadnej szczeliny tylko kratka
    rodem z dworca centralnego w stolycy wyprofilowana w taki sposob, ze
    zbiera strugi pary przy samym blacie. Nie ma mowy o zadnej strudze,
    ktorej kierunek przeplywu bylby bliski pionowemu i ktora to struga w
    okolicy garnka pozostawialby powietrze nienaruszone, a zbieralby tylko z
    okolic pokrywki. Drugi filmik z patelniami dokladnie to potwierdza nawet
    prz stosowanej szczelinie i mniejsza tu czy to struga, czy tez nie.
    Skoro zgarnia skutecznie pare z patelni, nie mowiac juz o jej dnie to
    zrobi to samo z powietrzem z okolic wyzszego garnka. Nie ma tu mowy o
    jakiej kolwiek ekonomi. Do garow, by moglo w nich sie cos gotowac trzeba
    dostarczyc wiecej mocy. Nie ma innej mozliwosci. Jezeli temu przeczysz
    to zaklinasz rzeczywistosc i nic poza tym. Ale w nienawisci do mnie
    zaprzesz sie przeciez samego siebie. :-)

    > Nic nie obalił. Test był tendencyjny, o ile nie bardziej -- bo nie
    > przedstawiał takich samych warunków i nie dawał możliwości obserowowania
    > rozchodzienia się oparów.

    Hehe. Mniejsza o to co uwazasz. Film pokazuje, ze okap zamontowany wyzej
    skutecznie zbiera pare. Czego wiecej oczekujesz od okapu?
    A takie same warunki? Nie rob sobie jaj. Okap ma dzialac w domu, a Ty
    chcesz tu laboratorium i wynikow na papierze?

    > Bolącej dupie od *papieru* *toaletowego* z *recyklingu* --

    A popatrz, zapomniales dodac. :-)

    > bo przecież jak
    > ktoś kupi droższy, ale bardziej miękki papier, to już pewnie dla ciebie
    > snob. W końcu tym z recyklingu załatwi się sprawę tak samo, prawdaż...

    Skoro juz tak duzo o mnie wiesz, nie pozostaje mi nic innego jak
    powiedziec: masz racje.

    > Wniosek jest taki, że nie umiesz nie tylko czytać, ale także czytać ze
    > zrozumieniem, a ponadto wmawiasz innym swoje wyobrażenia i ciche
    > pragnienia.

    Jezeli takie pisanie daje Ci szczescie to niech tak bedzie. :-)

    > Tradycyjne rozwiązania są do dupy. Zrozum to wreszcie. Sam fakt, że ciebie
    > i Adasia one zadowalają, bo skutecznie i ciszej wam nie potrzeba, nie czyni
    > z nich automatycznie dobrych rozwiązań które są w stanie zadowolić
    > wszystkich.

    Ciebie napewno nie zadowola. Cynizm masz przeciez we krwi. My pokazujemy
    tylko tyle, ze dawany za przyklad podobno okap Miele to bujda. Mogli go
    chociaz do pradu podlaczyc. :-)
    Ciebie nie przekona, ale Ty sie nie liczysz. Licza sie ci co chca miec
    porownanie. To tak naprawde dla nich te dyskusje, bo my okapy juz mamy
    gdybys nie wiedzial.

    > I to jest twój problem, wszystko postrzegasz tylko i wyłącznie ze swojej
    > perspektywy. Jak Adaś. Nic dziwnego, że tak dobrze się rozumiecie.

    Ja? W zyciu. Pisales cos o czytaniu ze zrozumieniem, a pozniej z mojego
    przykladowego kibla robisz kibel z podczieraczka? No wez sie zastanow,
    albo zacznij czytac. Odnies sie do tego co pisane, a nie przekrecasz na
    wlasny uzytek.

    > Oj bo padnę... oczywiście ze śmiechu.

    Oczywiscie.
    Czegoz innego moglem sie spodziewac. :-)

    > Ty natomiast nadal nie rozumiesz, że próbujesz podważyć dobre technicznie
    > rozwiązanie przez pryzmat jego ceny -- tylko i wyłącznie.

    Ajfona 6 Plus juz masz?

    > Nie interesuje
    > cię jakie zjawisko fizyczne tam zachodzi,

    Niech zgadne - synteza termojadrowa?

    > że dla niektórych nie liczą się
    > koszty ogrzewania, etc.

    I widzisz. Gdyby o tym byla mowa, a nie o drogoogrzanym powietrzu...
    Niestety przez tyle czasu wolales sie zapierac...

    > tylko ciągle sobie wymyślasz jakieś bzdury aby
    > udowodnie sowbie wygodne założenia. Nie dziwię się Ergiemu, że skończył z
    > tobą dyskusję w poprzednim wątku -- w końcu ile się można użerać z
    > ignorantem.

    Podpowiem Ci cos. Nie jestes w temacie, bo Ergie zakonczyl ze mna
    dyskusje w watku innym i znacznie wczesniej. Tyko, ze mi nie zal
    dyskutanta z bodaj wiosennego watku piszacego, ze wlaczony okap powoduje
    zasysanie smrodu z kanalizacji na zlaczach kielichowych i bywa, ze pod
    tynkiem. Widzenie strugi w omawianym okapie tylko utwierdza mnie w braku
    zalu. Tak pieprzyc sobie portfolio deklarowanego inzyniera od
    wentylacji... O czym do mnie mowisz...

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2014-11-30 22:41:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-30 10:28, Kris pisze:

    > Co mnie najbardiejej dziw: gośiu niby inteligentny itp ale wierzy w te ulotki
    marketingow bora itp.

    Podobno ci omotani sa najbardziej skuteczni. :-)

    Pozdro.. TK

  • 66. Data: 2014-11-30 22:48:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-30 22:39, Maniek4 pisze:

    > A popatrz, zapomniales dodac. :-)

    Dobra. Zajrzalem do poczatku z ciekawosci i cofam to co pisalem. Bylo o
    papierze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 67. Data: 2014-11-30 22:49:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:41:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Podobno ci omotani sa najbardziej skuteczni. :-)
    U mnie omotany przegrał ale po sąsiedzku pedał wygrał;)

  • 68. Data: 2014-12-01 07:18:47
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:33:06 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    robi tego co sprzedawca obiecywał itp.

    > a ilu było tych klientów? Bo na razie twierdziłeś, że jeden/

    Gdzie tak twierdziłem?

  • 69. Data: 2014-12-01 08:00:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 listopada 2014 22:33:06 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > a ilu było tych klientów? Bo na razie twierdziłeś, że jeden/

    Na targach w Mediolanie wodę gotował;)

  • 70. Data: 2014-12-01 08:11:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 22:51:57 UTC+1 użytkownik Slavo BezOkapu.pl
    napisał:

    > Nie wyprzedzę, bo po pierwsze robi to już ktoś inny a po drugie nie interesuje mnie
    to, bo to nie jest wyciąg/okap lecz droga, nieskuteczna, świecąco-bucząca,
    niepraktyczna zabawka, gdyż w odróżnieniu od BORA:
    > - ledwo ciągnie,
    > - zawadza w czasie gotowania,
    > - dolna konstrukcja zajmuje całą szafkę (brak miejsca na szuflady)
    > - łatwe zabrudzenie mechanizmu ruchowego->większy opór->silnik kaputt

    Z założenia takie gadżety jak bora czy to co Mqniek podlinkował nie muszą działać
    Snobom na działaniu nie zależy, ważne że widowiskowo parę wodną z 4 garnków wciągają.