  • 41. Data: 2014-11-12 20:08:02
    Temat: Re: Okap część II
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 19:56:56 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Ale niestety klient jest upierdliwy i nie chce się stukać czołem przy zaglądaniu do
    garnka i coraz częściej widzi sprzeczność pomiędzy ładną, gustownie zaprojektowaną
    kuchnią a wielką stalową rurą wiszącą z sufitu.

    Nie kombinuj - mowimy o okapach skosnych szczelinowych. Mam 178cm, okap
    zamontowany 50cm nad plyta i nie wale ani czolem ani glowa w okap. Jest duzo
    "luzu".

    https://www.youtube.com/watch?v=BOkeA62CVHU

    Jak w niego chcesz walnac czolem?? Chyba ze masz 2,2! Ale to se i plyte i
    okap montujesz odpowiednio wyzej :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2014-11-12 20:09:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:07:56 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Teoretycznie masz rację, ale w praktyce okap wiszący u góry musiałby mieć wydajność
    wentylatora z szybu wentylacyjnego na kopalni, aby zrobić to co zrobi 180 watowy,
    leżący na podłodze, silniczek BORA. Ponieważ cena czyni cuda, więc wentylatorek w
    wiszącym okapie zasysa 10% pary, bo 90% rozchodzi się na boki.

    https://www.youtube.com/watch?v=BOkeA62CVHU

    Nic nie rozchodzi sie na boki. Wniosek? Klamiesz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2014-11-12 20:10:25
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 14:23:44 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > za to wciąganie do dołu jest prostsze. ROTFL

    W powietrzu mogą się unosić przedmioty od powietrza cięższe. ROTFL

  • 44. Data: 2014-11-12 20:13:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    slavo65 wrote:

    > W powietrzu mogą się unosić przedmioty od powietrza cięższe. ROTFL

    mówisz, ze samoloty nie latają?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-11-12 20:14:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:10:26 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > W powietrzu mogą się unosić przedmioty od powietrza cięższe. ROTFL

    Ło kurde - jakie??

    Na mysl przychodza mi tylko przyprawy. Ale wlasnie to jest wada bora bo
    zamiast do garnka to one trafiaja (ciagniete pedem powietrza) w kanal
    gdzie potem gnija w filtrze etc :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2014-11-12 20:18:50
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:14:26 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > Na mysl przychodza mi tylko przyprawy. Ale wlasnie to jest wada bora bo
    > zamiast do garnka to one trafiaja (ciagniete pedem powietrza) w kanal

    Panie Adamie. Nawet lubię trochę, te Pańskie uparte teoretyzowanie, ale też trochę
    się dziwię, że nie chce się Panu podjechać do któregokolwiek sklepu, gdzie te
    urządzenia mają i sprawdzić jak to wszystko w rzeczywistości działa.

  • 47. Data: 2014-11-12 20:38:13
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:18:51 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    urządzenia mają i sprawdzić jak to wszystko w rzeczywistości działa.

    Działa ale to działanie wymaga dużo większej mocy niż okap u góry, nad garnkami. W
    przypadku kuchenki gazowej okap boczny to nieporozumienie. Temperatura powietrza
    podgrzewanego gazem jest na tyle wysoka że naturalnie idzie ono do góry. Energia
    potrzebna do zawrócenia go musi być bardzo duża. Przy kuchenkach elektrycznych jest
    zdecydowanie lepiej ale i tak moce idące na straty są spore. Para nad garnkami nie
    występuje jak się nie gotuje. Bo jak się nie gotuje to nie ma pary. Para ma zawsze
    wysoką temperaturę, bo jak ostygnie to przestanie być parą. Idea współczesnego
    gotowania to gotowanie na granicy przemiany fazowej wody. Tak żeby nie dochodziło do
    wrzenia. A jeśli już ma wrzeć to w garnku i ma się skraplać na pokrywce i wracać do
    garnka.

  • 48. Data: 2014-11-12 21:24:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 18:15, slavo65 pisze:

    > Jeden z włoskich dystrybutorów zamontował ojcu, aby go mamma nie wyganiała z
    salonu.
    > https://www.facebook.com/video.php?v=623354511084197

    Niech zgadne - i nic nie poczul tak jak ten w Madrycie? :-P

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2014-11-12 21:44:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 19:56, slavo65 pisze:

    > Ale niestety klient jest upierdliwy i nie chce się stukać czołem przy zaglądaniu do
    garnka i coraz częściej widzi sprzeczność pomiędzy ładną, gustownie zaprojektowaną
    kuchnią a wielką stalową rurą wiszącą z sufitu.

    Ja sprzedaje takie oto cos firmy tHIEf. Super sprawa i do tego
    gwarantuje sporo wolnego czasu. Nie trzeba juz traktowac pracy jako sens
    zycia co uwielbiasz i mozna zajac sie pasja dla ktorej sie pracuje. Ale
    to ludzie majacy sens zycia, wiec niektorych sprzedawcow nie dotyczy. :-P
    Narazie mamy tylko jeden film instruktazowy dla przyszlych klientow,
    pokazujacy jakich bledow nalezy unikac. Specjalnie dla Ciebie zrobie
    wyjatek i zareklamuje tu produkt, ktorego jestem jedynym dystrybutorem. :-)
    Fakt, ze nie mamy narazie rzetelnego porownania z produktami firmy Miele
    jak u Ciebie, ale prace w tym kierunku juz trwaja. A wlasciwie to beda
    trwaly, dopiero jak pojawi sie konkurencja.

    http://www.youtube.com/watch?v=8NeIGqkRynU

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2014-11-12 21:45:09
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 20:38:15 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Działa ale to działanie wymaga dużo większej mocy niż okap u góry, nad garnkami.

    Nie. Zgodnie z fizyką jest dokładnie odwrotnie.
    http://www.bora.com/filme/#cleanrate