  • 11. Data: 2015-05-14 15:09:42
    Temat: Re: Okap kuchenny - ciszej!!!!
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 14:26:07 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Nawet jak jest "opatulona watą" i zamaskowana płytą.

    Jak ma być cicho to rura do wentylacji ma być w środku gładka jak pupa niemowlaka.

  • 12. Data: 2015-05-14 15:32:06
    Od: "BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    www.bezokapu.pl

  • 13. Data: 2015-05-14 15:33:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-05-14 o 13:12, Bolko pisze:
    > Jestem gotów wziąć kredyt z banku albo rozwalić półmieszkania*
    > żeby było ciszej.
    Skoro aż tak, to tylko BORA! ;)

  • 14. Data: 2015-05-14 16:19:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak ma być cicho to rura do wentylacji ma być w środku gładka jak pupa
    > niemowlaka.

    Tak by było gdyby hałas powodował szum przepływu ale tak nie jest hałas
    powoduje wentylator.

    Dlatego rura ma być typu Sonoduct: dwuwarstwowa z przekładką z wełny, a
    warstwa wewnętrzna ma mieć otworki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2015-05-14 16:24:33
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 14 maja 2015 16:19:46 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > powoduje wentylator.
    >
    > Dlatego rura ma być typu Sonoduct: dwuwarstwowa z przekładką z wełny, a

    Gładka rura to opcja minimum.

  • 16. Data: 2015-05-17 18:24:55
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > hałas powoduje wentylator.
    >
    > Dlatego rura ma być typu Sonoduct: dwuwarstwowa z przekładką z

    z sonoductem miałem styczność ale dosyć dawno i nie przypominam sobie
    żeby miała jakieś otworki

  • 17. Data: 2015-05-17 20:26:17
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Tak że wszystko jest przygotowane żeby wpiąć silnik ponad szafkami
    tuż pod sufitem.
    Pytanie co tam włożyć ???

    Szukaj pod hasłem "wentylator kanałowy do okapu". Pamiętam artykuł z
    Muratora lub czegoś podobnego, mówili że różnica jest ogromna.
    Wojtek

  • 18. Data: 2015-05-18 11:42:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > z sonoductem miałem styczność ale dosyć dawno i nie przypominam sobie żeby
    > miała jakieś otworki

    Na 100% ma :-) Właśnie dzięki temu lepiej tłumi dźwięki - W końcu fala
    dźwiękowa to naprzemienne zmiany ciśnienia - takie otworki sprawiają że
    część "pary idzie w gwizdek" - czytaj przez otworki w wełnę.

    Pozdrawiam
    Ergie