  • 51. Data: 2014-11-09 19:07:55
    Temat: Re: Okapy
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 18:33:12 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Sam Sobie zaprzeczasz:-)

    Chyba nie zrozumiałeś.
    Te nieskuteczne filtry są wielkości notesika pierwszoklasisty, albo cienkiej bibułki
    a postawiono im zadanie skutecznego przefiltrowania w ciągu godziny 600-800 m3
    powietrza.
    Te "moje" filtry mają do oczyszczenia tylko 400 m3 a wyglądają przykład tak
    http://www.archiproducts.com/de/produkte/68566/luftf
    iltervorrichtung-luftreiniger-umlufteinheit-bora.htm

  • 52. Data: 2014-11-09 19:41:14
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 19:07:56 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    http://www.archiproducts.com/de/produkte/68566/luftf
    iltervorrichtung-luftreiniger-umlufteinheit-bora.htm

    Podaj zdolność absorpcji węgla jaki jest w super filtrach. Nie zapominaj o tym ze
    parametry węgli aktywowanych są w necie. Dla gazów zdolność absorpcji podaje się w
    mililitrach gazu na centymetr sześcienny węgla. Są takie gazy że przepuszczenie
    pięciu mililitrów przez 1cm3 węgla wyczerpuje zdolność absorpcji węgła a są i takie
    że pół litra gazu przeleci przez 1cm3 i jeszcze jest zdolny do pochłonięcia
    niewielkiej ilości gazu. Substancje typu wilgoć albo tłuszcz w postaci pary albo
    aerozoli drastycznie zmniejszają zdolność pochłaniania w filtrach do gazów.

  • 53. Data: 2014-11-09 21:19:21
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 18:56:16 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 9 Nov 2014 09:27:29 -0800 (PST), slavo65

    > Poczekaj, niech ja to przeliczę, bo chcę uwierzyć że śnię.
    > 500 zł za FILTR? Ile tego węgla tam jest?

    Najdroższy, dwuletni, jest po 345,00 EUR + VAT

  • 54. Data: 2014-11-09 21:27:07
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 19:41:14 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    aerozoli drastycznie zmniejszają zdolność pochłaniania w filtrach do gazów.

    Nie mam aż szczegółowych danych technicznych.
    Najdroższy, tzw. dwuletni filtr ma w sobie 12 litrów (8,5 kg) czegoś, co się nazywa
    granulatem węgla aktywnego.

  • 55. Data: 2014-11-09 22:35:18
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 09-11-14 21:19, slavo65 pisze:

    > Najdroższy, dwuletni, jest po 345,00 EUR + VAT

    A jak kuchnia to tylko Miele. Sama gotuje.:-)))).
    Oczywiście najlepszy wyciąg/okap jest z nanozłotem i pikografitem,
    którego zdolność do pochlaniania pieniędzy z kieszeni jest największa.
    Firma za drobną dopłatą wydaje certyfikat przynalezności do wyższej
    kasty społecznej, który można okazywać znajomym i sąsiadom.

  • 56. Data: 2014-11-09 23:07:51
    Od: k...@g...com

    Teoretycznie taki filtr może wystarczyć na dwa lata przy pozbawianiu z powietrza
    zapachu dymu tytoniowego w umiarkowanym stężeniu. Pod warunkiem ze w zanieczyszczonym
    powietrzu nie będzie wody ani tłuszczu w formie aerozoli. Oczywiście dużo zależy od
    tego z czego węgiel zrobiony. Tak przy okazji. Powietrze które przechodzi przez
    pochłaniacz węglowy maski p-gaz nie ma zapachu róż ani porannego górskiego powietrza.
    Wali mokrym węglem. O specjalizowanych selektywnych pochłaniaczach nie wspominam bo
    smród masakryczny potrafi być. oddycha się tylko dlatego takim smrodem bo
    zaczerpnięcie skażonego powietrza gwarantuje że przez chwilę będzie strasznie bolało,
    a po chwili nigdy nic nie zaboli. Jedyna akceptowalna domowa metoda usuwania smrodu z
    powietrza to metoda wymiany powietrza.

  • 57. Data: 2014-11-10 07:49:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 9 Nov 2014 12:19:21 -0800 (PST), slavo65

    > Najdroższy, dwuletni, jest po 345,00 EUR + VAT

    1800 zł, czyli 75 zł miesięcznie.

    Dla porównania wyrzucenie i ponowne ogrzanie powietrza
    w domu to koszt <100 zł (bez reku) -- przez 2 lata!

    --
    Pozdor Myjk

  • 58. Data: 2014-11-10 11:49:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-11-10 07:49, Myjk wrote:
    > Sun, 9 Nov 2014 12:19:21 -0800 (PST), slavo65

    > 1800 zł, czyli 75 zł miesięcznie.
    >
    > Dla porównania wyrzucenie i ponowne ogrzanie powietrza
    > w domu to koszt <100 zł (bez reku) -- przez 2 lata!

    Ale za penis dłuższy o dobre 15 centymetrów ;-)

    Piotrek

  • 59. Data: 2014-11-10 12:05:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 9 Nov 2014 18:29:32 +0100, Maciek

    > Rosol codziennie to jest jakas rozrzutnosc?

    Jedzenie codziennie rosołu? Nie, jeśli ktoś lubi. Gotowanie codziennie
    świeżego, tak -- i rozrzutność to zdecydowanie delikatne okreslenie. W
    przykładzie z naleśnikami też widzę "rozrzutność", no ale kto bogatemu
    zabroni.

    --
    Pozdor Myjk

  • 60. Data: 2014-11-10 12:19:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Nov 2014 12:05:33 +0100, Myjk napisał(a):

> [...]
    > świeżego, tak -- i rozrzutność to zdecydowanie delikatne okreslenie. W
    > przykładzie z naleśnikami też widzę "rozrzutność", no ale kto bogatemu

    Oszczednosc doprowadzona do absurdu? Jak czesto wolno wg Ciebie smazyc
    nalesniki? ;) A moze nie wolno zjesc wiecej niz jednego?!

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl