  • 81. Data: 2014-11-10 22:40:50
    Temat: Re: Okapy
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 16:40:28 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > A ja przypominam o naszym zakladzie zawartym 8 listopada rok temu.
    > Masz jeszcze 4 lata zeby tradycyjne okapy zniknely ze sklepow, inaczej
    > fundujesz mi bore basic :-)

    Nie pamiętam, że się założyliśmy, ale oczywiście podtrzymuję moje zdanie.
    "Dziwię się" tylko, że chcesz mieć ten, jak twierdzisz, bezsensowny produkt :)
    Ale nie przejmuj się, bo nie jesteś w tym sam. W lipcu skontaktował się ze mną prezes
    dużej, podwarszawskiej firmy "produkującej" na dalekim wschodzie m.in. okapy i chciał
    aby im sprzedac BORA do ich dwóch restauracji przy hotelach. Czyli ich własne okapy
    uważają za wystarczająco dobre, aby je sprzedawać, ale nie na tyle dobre, aby je
    samemu użytkować.

  • 82. Data: 2014-11-10 23:04:32
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 22:40:51 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    okapy uważają za wystarczająco dobre, aby je sprzedawać, ale nie na tyle dobre, aby

    Oglądam teraz telewizję. I wiesz co? Co chwila jakiś chuj przerywa reklamy jakimś
    filmem. I tak na wszystkich programach. Kurwicy można dostać. Te okapy co reklamujesz
    na pewno są dobre, dobrze zrobione, super działają. Ale grupy to nie miejsce na ich
    reklamę.

  • 83. Data: 2014-11-10 23:28:45
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie trzeba codziennie wystarczy taz w tygodniu a wtedy wyciąg musi chodzić non stop i
    to na pelnych obrotach. Wystarczy żeby od szumu rozbolala glowa.

  • 84. Data: 2014-11-10 23:44:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    slavo65 wrote:

    > O dwóch lata używam średnio 10 godzin w miesiącu.

    taa, jesteś kucharzem w tej jedynej knajpie co to kupiła?

    > Dlaczego zwracasz mi uwagę na fizykę i marketing?

    bo wypowiadasz sie o obydwu nie mając zielonego pojęcia

  • 85. Data: 2014-11-11 00:17:46
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 23:44:35 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ty masz za to czerwone pojęcie.

  • 86. Data: 2014-11-11 01:52:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 22:40:51 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Nie pamiętam, że się założyliśmy, ale oczywiście podtrzymuję moje zdanie.

    Mozesz nie pamietac ale Internet nie zapomina:

    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/1R
    8rYA4-BUk/PYGaFJV55xcJ

    :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2014-11-11 07:55:46
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 23:04:32 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

> [...]
    na pewno są dobre, dobrze zrobione, super działają. Ale grupy to nie miejsce na ich

    Ja tu piszę nie w celu reklamy, lecz jako fan marki.
    BORA jest jedynym optymalnym rozwiązaniem na rynku szeroko rozumianych okapów, więc
    nic dziwnego, że polecam ją za każdym razem, gdy ktoś ma problem/uwagi do jakiegoś
    tradycyjnego okapu.

  • 88. Data: 2014-11-11 08:08:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zachowujesz się jak gimnazjalista któremu płacą parę zł za wypisywanie pozytywnych
    opinii na forach itp.
    I nawet teksty piszesz jakby wycięte z materiałów "szkoleniowych"
    Myślę jednak że na tej grupie naiwniaków łykających tego typu teksty nie znajdziesz

  • 89. Data: 2014-11-11 08:45:44
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 08:08:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Myślę jednak że na tej grupie naiwniaków łykających tego typu teksty nie znajdziesz

    Ja wiem, że w Polsce jest powszechna postawa, że własne zajęcie zarobkowe uważa się
    za coś przykrego i wstydliwego a większość ludzi ma w niedzielę po południu stresa,
    że w poniedziałek musi znowu do kieratu.
    Musisz mi jednak uwierzyć, że nie wszyscy tak mają. Są ludzie, którzy świadomie
    kierują swoim życiem zawodowym, lubią to czym zarabiają na chleb, jeżeli coś
    sprzedają, to świadomie wybierają, jakie to będą produkty i dla nich naturalne jest,
    że reklamują/chwalą się tym przy każdej pasującej okazji.
    Przy okazji zdradzę Ci wielką tajemnicę, którą ja poznałem od mojego pierwszego szefa
    w mojej pierwszej pracy w czerwcu 1984 roku. Brzmi ona tak:
    "Ludzie tak długo się męczą w swojej pracy, dopóki do nich nie dotrze, że to jednak
    życie prywatne jest dodatkiem do życia zawodowego, a nie odwrotnie".

    Na pewno już parę razy kupowałeś jakieś elektryczne AGD i z pewnością zwracałeś uwagę
    na właściwości, zalety deklarowane przez producenta. Przy pralce miałeś podaną ilość
    obrotów, przy okapie wydajność, przy lodówce klasę energetyczną A+++.
    Sprawdzałeś któreś z tych deklarowanych właściwości w sklepie lub potem w domu, czy
    jak naiwniak łyknąłeś? :)
    Jak już tu wielokrotnie pisałem, wszystko co twierdzę o produktach z mojej oferty
    jest prawdą. U mnie nic nie trzeba łykać, bo wszystko widać jak na dłoni. Możesz sam
    coś usmażyć, albo zagotować w wysokim garnku i sprawdzić, czy rzeczywiście robi, to
    co pisze w prospekcie. Możesz zalać zupą i własnymi rękami, bez wcześniejszego
    treningu sprawdzić, jak szybko uda ci się wyjąc "bebechy" i wrzucić do zmywarki. Może
    zapytać postronne osoby, czy czyją po zapachu co smażysz.

  • 90. Data: 2014-11-11 09:24:19
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Chciałbym tylko nieśmiało poinformować, że na moim czytniku wszelkie
    posty pana slavo65 nie będą się już ukazywać...:-)))).
    Polecam to rozwiązanie innym.