  • 1. Data: 2010-06-28 13:03:38
    Temat: Okna PCV prosze o pomoc
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Witam

    Odwieczny problem wybór okien

    na pewno bedą pcv ze względu na cene i pieciokomorowe
    ale jaki profil wybrac jakiej firmy i okucia jakie?

  • 2. Data: 2010-06-28 13:21:48
    Temat: Re: Okna PCV prosze o pomoc
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Odwieczny problem wybór okien
    >
    > na pewno bedą pcv ze względu na cene i pieciokomorowe
    > ale jaki profil wybrac jakiej firmy i okucia jakie?

    ja wybierałem
    szybe P2, okucie wzmocnioneVEKA dla wybranych okien, w miejscach gdzie mogą
    się włamać, zawsze jakies utrudnienie dla amatora złodzieja + alarm i
    monitoring

    dla pozostałych zwykłe szkła i okucia

    VEKA to raczej sprawdzony profil
    http://www.veka.pl/

    a co do producenta to juz w swojej okolicy musisz znaleźć sprawdzonego

    przykładowa cena
    np Tarasowe 180x210 - ok 3600zł przesuwne
    a 140x63 - 748zł brutto

    wszytko to kwestia ile chcesz wydać na okna i jakie masz wymagania

  • 3. Data: 2010-06-28 13:35:53
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > na pewno bedą pcv ze względu na cene i pieciokomorowe
    > ale jaki profil wybrac jakiej firmy i okucia jakie?

    profil Veka, Schuco, Brugmann. Im szerszy tym lepszy, im ciezszy tym lepszy
    okucia Roto, Winhaus, MACO Multimatic. Klamka alu z lozyskiem

    Jaki chcesz miec kolor:
    1. cale biale
    2. cale kolorowe,
    3. biale wewnatrz, kolor zewnatrz to Veka. Profil wtapiany, a nie tylko okleina
    jak Schuco
    1 i 2 bym myslal o Schuco, choc drozsze

    zapytaj o pianke do montazu, zeby jakas lepsza byla, kotwy mocne

    Polecam zrobic sobie tabelke i porownac kilka ofert:
    Producent
    Profil
    Kolor 1stronny wtapiany
    Grubosc profila rama/skrzydlo
    Okucia
    Klamka
    Szyby
    Ciepla ramka
    Listwa podparapetowa
    Grubosc profila stalowego
    Drzwi jedno/dzielone
    Liczba komor w skrzydle
    Liczba komor w ramie
    Blokada blednego pol klamki
    Wielostopniowy uchyl
    Blokada antyprzeciagowa
    Okna/drzwi z ruchomym slupkiem
    grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle R
    grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle UR
    Zaczep antywyw przykrecany do stali/pcv
    Blokada antywyważeniowa
    Kotwy
    Gwarancja
    Cena

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2010-06-28 18:02:14
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:i0a8fk$97q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Okna/drzwi z ruchomym slupkiem
    > grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle R
    > grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle UR

    Dzieki za odpowiedz takiej potrzebowalem wlasnie
    tabela zrobiona, ale pytania mam o co mam pytac dokladnie przy tych
    pozycjach jak:
    (to moja pierwsza wymiana okien w zyciu wiec dziekuje za wyrozumiałość)

    1.Kolor 1stronny wtapiany
    2.Ciepla ramka
    3. Drzwi jedno/dzielone
    4. Wielostopniowy uchyl
    5. Okna/drzwi z ruchomym slupkiem
    6. Grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle R
    7.Grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle UR
    8. Kotwy jakie polecasz? jakie będą dobre?
    9. Pianka jaka najlepiej ? i tez jaka bedzie dobra?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-29 11:28:21
    Od: ______ <...@...cd>

> [...]
    > pozycjach jak:
    > (to moja pierwsza wymiana okien w zyciu wiec dziekuje za wyrozumiałość)

    Pod okleiną zewnętrzną jest kikumilimetrowa warstwa
    tworzywa w kolorze zbliżonym do koloru okleiny, dzięki
    temu uszkodzenia okleiny nie kontrasują na biało,
    ale to tylko VEKA tak ma.

    > 2.Ciepla ramka
    > 3. Drzwi jedno/dzielone
    > 4. Wielostopniowy uchyl

    możesz uchylić okno bardzie lub mniej ;)

    > 5. Okna/drzwi z ruchomym slupkiem

    Dotyczy okien 2 skrzydłowych, ruchomy słupek
    jest częścią jednego skrzydła i wraz z nim
    sie porusza, zaleta po otwarciu obu skrzydeł
    masz większy otwór nie "podzielony" słupkiem,
    wada nie możesz otwierać skrzydeł w dowolnej
    kolejności.

    > 6. Grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle R

    R - skrzydło rozwieralne

    > 7.Grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle UR

    UR - skrzydło uchylno rozwieralne

    > 8. Kotwy jakie polecasz? jakie będą dobre?

    Takie jakie zaleca producent do danego typu
    profila, przeważnie w komplecie z oknami.

    > 9. Pianka jaka najlepiej ? i tez jaka bedzie dobra?

    Poliuretanowa, na teraz nie musi być zimowa ;)

    Jeżeli jesteś Gliwic / Zabrza to mogę polecić
    producentów z Rybnika:

    VEKA
    http://www.konsek.com.pl/
    SCHUCO
    http://www.okna.rybnik.pl/index.php?go=pcv_schuco_2

  • 6. Data: 2010-06-29 17:26:47
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    to juz Ci przedpisca sporo napisal. Dodam jeszcze:

    > 2.Ciepla ramka
    ramka miedzy szybami zazwyczaj jest aluminiowa. Ciepla ramka jest z jakiegos
    tworzywa, czy wlokna szklanego i czasem masz to w cenie

    > 3. Drzwi jedno/dzielone
    tu mozesz latwo wychwycic jakosc profilu
    jesli drzwi balkonowe sa przedzielone w polowie pozioma ramka, to beda tansze
    profile. Odpadl tutaj Drutex.
    drzwi z jednego kawalka szkla to lepsze profile.

    > 5. Okna/drzwi z ruchomym slupkiem
    mozesz otworzyc cale 2 skrzydla okna, tak, ze nie ma w srodku pionowego slupka
    drzwi tarasowe i jedno okno na poddaszu takie mam, jakby cos duzego trzeba bylo
    wytargac na gore i sie na klatce nie zmiescilo

    > 6. Grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle R
    > 7.Grzybki i zaczepy antywywaz w skrzydle UR
    jak najwiecej ma byc

    > 8. Kotwy jakie polecasz? jakie będą dobre?
    jak najgrubsze i przykrecane do stalowego profila

    > 9. Pianka jaka najlepiej ? i tez jaka bedzie dobra?
    u mnie mieli Wurth, zeby nie byl jakis najtanszy szitex

    --
    pozdr Z.

  • 7. Data: 2010-07-03 10:05:35
    Od: Krzysztof Thomas <p...@g...com>

    On 28 Cze, 15:03, "maanj" <a...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Odwieczny problem wybór okien
    >
    > na pewno bedą pcv ze względu na cene i pieciokomorowe
    > ale jaki profil wybrac jakiej firmy i okucia jakie?

    jak zaczniesz szukac okien pcv w dobrym gatunku to mozesz sie zdziwic
    ze cena wcale nie jest nizsza od dobrych drewnianych. O trwalosci
    jednych i drugich sie tu nie bede wypowiadal bo zaraz fani betonu i
    plastiku beda mnie chciali linczowac i zrobi sie watek tasiemiec.
    Urzedowski (ktorego jestem dystrybuturem) ma od dluzszego czasu
    swietne ceny (a robimy wiekszosc w debinie! ) i nieraz widze u
    klientow niedowierzanie na twarzy gdy zaczynaja porownywac ceny. Jesli
    plastik to tez zaczniemy walczyc niedlugo. za ok miesiac rusza
    sprzedaz w naszej sieci okien pcv na szesciokomorowym profilu brugmann
    salamander (92 mm),okucia winkhaus, z dwustronna okleina i trzema
    szybami w standardzie przy cenie ok 900 zl netto za okno 150 x 150.

    ktos nizej podawal cene za balkon 180 x 210 w wys. 3600 zł. Za te same
    pieniadze mozna kupic u nas balkon przesuwny z drewna debowego więc
    roznice w cenach praktycznie przestaja istniec.

    pzdr
    krzychut
    www.drewnianebudowanie.pl

  • 8. Data: 2010-07-04 20:12:25
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Thomas" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    pieniadze mozna kupic u nas balkon przesuwny z drewna debowego więc
    roznice w cenach praktycznie przestaja istniec.

    jakies przedstawicielstwo na śląsku?