  • 1. Data: 2010-06-28 15:05:37
    Temat: Okna Termoplast Czy nadal ta firma istnieje?
    Od: "misio" <a...@o...com>

    Jakies 10 lat temu kupiłem okna okna plastikowe. Termoplast. A teraz nie
    widac reklam tej firmy. Czy przestała istnieć?

  • 2. Data: 2010-06-28 17:18:50
    Temat: Re: Okna Termoplast Czy nadal ta firma istnieje?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    misio napisal:
    > Jakies 10 lat temu kupi?em okna okna plastikowe. Termoplast. A teraz nie
    > widac reklam tej firmy. Czy przesta?a istnie??

    Wybrali sobie domenę .eu co ciężko wydedukować:

    http://www.thermoplast.eu/windows/pl/Strona-glowna.h
    tm

    a Google widzi ich dopiero, jak pamiętasz o 'h'
    w nazwie: Thermoplast. Miałem od nich propozycję
    w roku 1998, ale pognałem w cholerę, bo za identyczne
    jakościowo okna Oknoplast chciał 2/3 ceny Thermoplastu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek