  • 1. Data: 2012-04-17 15:11:13
    Temat: Okna Witraż - VEKA + ROTO
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Czy okna firmy PODLASKA FABRYKA OKIEN I DRZWI "Witraż" Sp. z o.o. są godne
    polecenia?

    Zastanawiam się nad zakupem okien i drzwi balkonowych 2-szybowych na profilu
    Veka ALPHALINE PLUS oraz okuciach ROTO NT.
    Czy warto kupić te okna i czy warto dopłacić ok. 2 tys zł do systemu
    ALPHALINE PLUS (zamiast Perfectline)?

  • 2. Data: 2012-04-17 22:03:38
    Temat: Re: Okna Witraż - VEKA + ROTO
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > profilu Veka ALPHALINE PLUS oraz okuciach ROTO NT.
    > Czy warto kupić te okna i czy warto dopłacić ok. 2 tys zł do systemu

    Witam
    powiem ci że to są dość fajne okna,
    sztywne,
    ja bym nie dopłacał do profilu
    jak juz cos to dopłać do pakietu 3 szybowego na profilu perfectline
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-04-18 12:37:22
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sztywne,
    > ja bym nie dopłacał do profilu
    > jak juz cos to dopłać do pakietu 3 szybowego na profilu perfectline

    dzięki za odpowiedź. Pojawiły się jeszcze w moim zamyśle okna Aluplast Ideal
    5000 WinkHaus 5-komorowe, 3-uszczelkowe 70mm.

    Mam ofertę na te okna (troszkę droższą od Witrażu (Veka Perfectline) o ok.
    2300 zł). Te Aluplastu trochę lepszy Uw (ok. 1,2).
    Ale czy lepsze?