  • 11. Data: 2009-02-08 18:06:24
    Temat: Re: Okna - profile - Wasze doswiadczenia
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "JarekM" <j...@w...pl> wrote in message
    news:gmn2q7$vjt$1@achot.icm.edu.pl...

    A aprobatę dla wybranego systemu odnalazłeś na tej stronie co podałem? Wiesz
    już co powinno siedzieć w tych oknach?

    Na końcu czeka cie jeszcze jazda z montażem ale jak będziesz miał okna to
    napisz, to ci powiemy jak dopilnować instalatorów.

  • 12. Data: 2009-02-08 21:28:00
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Znajdź aprobatę dla swojego wybrańca i w umowie dodaj punkt o
    > zastosowanych materiałach. Prawdopodobnie cię zleją i nie sprzedadzą ci
    > okien. Poszukaj uczciwego i poproś czy możesz być przy produkcji. Ja byłem
    > za drugim razem i sprawdziłem, że dla mnie mieli materiał specjalnie
    > sprowadzony, a innym lecieli z tego szajsu.

    To już sie robi paranoja.. jak zamawisz co innego a robią Ci co innego, za
    chwile trzeba będzie stac przy produkcji auta czy telewizora?
    Takie sprawy powinny od razu trafiac do sądu i firmie mówimy do widzenia a
    gosciowi zakaz DG na 10 lat.

    --
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-02-08 21:36:15
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message

> [...]
    > chwile trzeba będzie stac przy produkcji auta czy telewizora?
    > Takie sprawy powinny od razu trafiac do sądu i firmie mówimy do widzenia a

    To prawda co piszesz ale DG otworzy na słupa z rodziny i dalej będzie to
    samo. Jedyne co może zmienić to egzaminy mistrzowskie, testy kwalifikacyjne,
    zezwolenia i koncesje. Do tego surowe kary ale to wiadomo
    niewykonalne.wszystko, bo tam gdzie regulacja tam korupcja.
    Okien trzeba pilnować! Przeważnie te uniwersalne wkłady nie pasują i
    dociągając je wkrętami krzywią ramy. Później tych okien nie da się
    wyregulować, opadają, haczą, wieją. Trzeba stać, ja stałem.

  • 14. Data: 2009-02-08 21:42:04
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message

    > To już sie robi paranoja.. jak zamawisz co innego a robią Ci co innego, za
    > chwile trzeba będzie stac przy produkcji auta czy telewizora?

    Jeszcze dodam, że zła opinia o oknach plastikowych bierze się właśnie z tego
    powodu, że ci docinacze profili kantują na użytych materiałach. Później są
    te wszystkie źle działające okna. Z drewnem jest to samo, źle sezonowane,
    ale prawdopodobnie w ogóle, klejonka źle wykonana, za grube pasy drewna,
    słoje nie w tą stronę itp...

    Pilnować i jeszcze raz pilnować. Zobaczcie jeszcze raz na czym przyłapałem
    producenta okien.

  • 15. Data: 2009-02-09 09:55:44
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Na końcu czeka cie jeszcze jazda z montażem ale jak będziesz miał okna to
    > napisz, to ci powiemy jak dopilnować instalatorów.

    Pisz od razu. Nie on jeden montuje okna i nie on jeden jest zainteresowany
    poradami.

    MN

  • 16. Data: 2009-02-09 12:24:52
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    A może Drutex?
    http://www.drutex.pl/pl/punkty_handlowe/pl/pomorskie
    /46.html
    Dobra firma? Czy ktoś z Was ją zna?

  • 17. Data: 2009-02-09 12:39:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A może Drutex?
    > http://www.drutex.pl/pl/punkty_handlowe/pl/pomorskie
    /46.html
    > Dobra firma? Czy ktoś z Was ją zna?
    Jest ok co zreszta napisałem wyżej. Mam ich okna w dwóch nieruchomosciach.

    Kris

  • 18. Data: 2009-02-09 19:17:45
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > dociągając je wkrętami krzywią ramy. Później tych okien nie da się
    > wyregulować, opadają, haczą, wieją. Trzeba stać, ja stałem.

    Teraz kumam skąd nagle kiedyś był wysyp producentów okien plastikowych,
    prawie kazdy je robił, a pewnie brało się to z metod jakie opisałeś. Ale
    powiem szczerze, że mam ciarki zabierając się za budowanie domu.... Nie
    sposób wszystkiego sprawdzić, skontrolować przy wszystkim być.... Musze
    pracowac bo inaczej nie będzie mnie stac na kredyt więc co robić????

    --
    Mariusz

  • 19. Data: 2009-02-09 22:25:45
    Od: "TomiLee" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Musze pracowac bo inaczej nie będzie mnie stac na kredyt więc co robić????

    Mozna poprosic o nadzór ojca, teścia na emeryturze ewentualnie dziadka.
    Inaczej pracują regularnie sprawdzani robotnicy.

    Pozdrawiam, Tomek