  • 1. Data: 2009-02-07 13:03:54
    Temat: Okno - pozwolenie czy zgłoszenie?
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    Chcę wykonać dodatkowe okno, w sąsiedztwie już istniejących (odległość od
    obecnego, to ok 30 cm. Okna wychodzą na balkon. Czy potrzebne jest
    pozowolenie czy zgłoszenie?
    Czy okno z pokoju na balko jest oknem w ścianie zewnętrznej (jest jescze
    balkon)?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2009-02-07 14:04:09
    Temat: Re: Okno - pozwolenie czy zgłoszenie?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozowolenie czy zgłoszenie?
    > Czy okno z pokoju na balko jest oknem w ścianie zewnętrznej (jest jescze

    Dom czy blok?
    jest to zmiana elewacji i zmiana zewnetrznej sciany konstrukcyjnej
    potrzebny projekt i pozwolenie

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-07 14:46:03
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dom czy blok?

    Blok

  • 4. Data: 2009-02-07 15:15:47
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Blok
    To dodatkowo zgoda spoldzielni...
    nie chce krakac ale bez szans na legalne zalatwenie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-02-07 17:30:23
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik HANA napisał:
    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To dodatkowo zgoda spoldzielni...
    > nie chce krakac ale bez szans na legalne zalatwenie

    A ja znam gościa, który w latach bodajże 80 zbudował sobie balkon na 3
    piętrze (jako jedyny w bloku ma balkon). Ale wymagało to sporo
    samozaparcia :)

    pzdr
    rafał

  • 6. Data: 2009-02-07 18:35:00
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To dodatkowo zgoda spoldzielni...
    > nie chce krakac ale bez szans na legalne zalatwenie

    To nie spółdzielnia, ale wspólnota. Ze zgodą nie będzie problemu żadnego.
    Jedynie te formalności z pozwoleniem.

    --
    Arek

  • 7. Data: 2009-02-08 11:22:02
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > To nie spółdzielnia, ale wspólnota. Ze zgodą nie będzie problemu żadnego.
    > Jedynie te formalności z pozwoleniem.

    No to niestety musisz sie uzbroić w cierpliwość i przygotować na wydatki.
    Geodeta (mapa do celów projektowych) ~1000zł i dwa miesiące
    Warunki zabudowy / wyrys z planu ~200zł i od kilku dni do kilku lat czekania
    Projektant ~1000-2000zł za taki drobiazg
    Pozwolenie na budowę - od miesiąca do 2-3 lat.
    Kierownik budowy ok. 1000zł

  • 8. Data: 2009-02-08 11:56:34
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czekania
    > Projektant ~1000-2000zł za taki drobiazg
    > Pozwolenie na budowę - od miesiąca do 2-3 lat.

    male poprawki
    Mapa do celow projektowych istniejacego budynku (100-500) pln w geodezji
    (geodeta niepotrzebny a mapka napewno jest)
    Warunki/wyrys nie sa potrzebne
    Projektant owszem ale najlepiej polaczyc z kier-bud (te zame uprawnienia
    wystarcza)
    Pozwolenie max 54 dni (zgodnie z ustawa)
    Kier. bud. jak wyzej
    A najlepiej wziasc ekipe z facetem z uprawnieniami tak najtaniej wyjdzie

    BTW gdzie to?

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 9. Data: 2009-02-09 18:49:45
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

> [...]
    > Kier. bud. jak wyzej
    > A najlepiej wziasc ekipe z facetem z uprawnieniami tak najtaniej wyjdzie

    A jak wyglądałoby poszerzeenie bieżącego okna o dodatkowe skrzydło?
    Pozowolenie, czy zgłoszenie i jakie formalności?

    --
    Arek

  • 10. Data: 2009-02-09 20:21:40
    Od: a...@g...com

    On 9 Lut, 19:49, "Arek" <a...@o...pl> wrote:

    > A jak wyglądałoby poszerzeenie bieżącego okna o dodatkowe skrzydło?
    > Pozowolenie, czy zgłoszenie i jakie formalności?

    A kto myslisz Ci da zgode na to ? Blok to blok - wszystkie mieszkania
    maja wygladac identycznie. Wyobrazasz sobie blok gdzie kazdy robi okno
    wielkosci / koloru jakie mu sie podoba ???? Byloby jak na odpuscie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.