  • 1. Data: 2014-07-03 09:13:25
    Temat: Olej, wosk, lakier?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Szybka pilka. Czesc podlog w domu (deski naturalne, lite) mam wykonczonych
    olejowoskiem Bona. Jetsem zadowolony z trwalosci, mam porownanie z lakierem
    i nie widze roznicy, a powloka jest ladniejsza (mniej ciemnieje, nie swieci
    sie).

    Ale: przez ostatnie kilka lat Bona straszliwie podrozala. Puszka 2,5 litra
    to 2 warstwy na maks. 15 m2 i koszt 330-370 zl.

    Czy ktos moze polecic mi tanszy olejowosk albo olej do desek podlogowych?

    Moze ktos testowal Syntilora, 3v3 albo olej Bona 90?

    A moze jest jakis lakier, ktory daje podobny efekt wizualny?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-07-03 17:16:10
    Temat: Re: Olej, wosk, lakier?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    mam bone, jak sie sprawdza to nie kombinuj

    ja skusilem sie na colorit z castoramy - tymi produktami to mozna obore u kiepskiego
    gospodarza wyolejowac, smrod brut i efekt zaden a pieniadze wydane, nawet chcialem
    zeby oddali mi kase za ten "produkt" ale zostalem olany

    nie polecam marki colorit

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-07-03 22:29:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 lipca 2014 09:13:25 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Czy ktos moze polecic mi tanszy olejowosk albo olej do desek podlogowych?

    Ja mam osmo na schodach - polecam. Ale nie wiem czy on nie bedzie jeszcze
    drozszy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-07-03 22:33:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 lipca 2014 22:29:51 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Ja mam osmo na schodach - polecam. Ale nie wiem czy on nie bedzie jeszcze
    > drozszy ;)

    Sprawdzilem - 2,5l to ok 400 pln ale wydajnosc 12-15m2 z litra przy dwoch
    powlokach. Wiec pucha 2,5l powinna wystarczyc na ~35m2 przy dwoch powlokach.
    I ta wydajnosc sie sprawdza - przy moim jesionie na schodach powiedzialbym
    nawet ze jest jeszcze lepsza niz podaje producent (pierwszy raz sie z takim
    czyms spotkalem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-07-04 12:54:21
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > nawet ze jest jeszcze lepsza niz podaje producent (pierwszy raz sie z takim

    E tam, pewnie za mało nakładałeś ;)))

  • 6. Data: 2014-07-04 13:11:07
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 4 lipca 2014 12:54:21 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > E tam, pewnie za ma�o nak�ada�e� ;)))

    Oleju ciezko nalozyc za malo - raczej zalezy to od samego drewna i jego
    chlonnosci - ja olejowalem jesion i dab, pewnie w przypadku bardziej
    miekkich gatunkow idzie tego oleju wiecej, a przy egzotykach mniej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.