  • 21. Data: 2010-01-11 21:33:06
    Temat: Re: Opakowania
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Właśnie nie zbadałam, ale liczę, że są tacy co zdobyli taką wiedzę.

    Jestem w trakcie badania,dopóki nie zbadam nie straszę nikogo tym co
    przeczytałem,a nie sprawdziłem.W tym roku albo w ciągu dwóch lat będę
    wiedział chociaż trochę.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 22. Data: 2010-01-11 21:36:26
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > No nie, taki syf do recyclingu? Wywal wszystko do niesortowanych - trafi na
    > wysypisko i za 50 lat się zbiodegraduje razem z opakowaniem.

    Jaki syf,zrobią z tego butelki do piwa,szklane czy plastykowe,wszystko jedno.
    Ani zapachu nie da sie wyczuć,bo ostatnio tyskie miało myszkę.
    mirzan

  • 23. Data: 2010-01-11 23:38:35
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    mirzan wrote:

    > Jaki syf,zrobią z tego butelki do piwa,szklane czy
    > plastykowe,wszystko jedno. Ani zapachu nie da sie wyczuć,bo ostatnio
    > tyskie miało myszkę. mirzan

    Myszkę?
    Hej, a może Rok Myszki?
    Myszki nie są takie złe:)

    moon

  • 24. Data: 2010-01-12 07:55:08
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Myszkę?
    > Hej, a może Rok Myszki?
    > Myszki nie są takie złe:)

    To ją wypróbuj w zamyszkowanym winie.Zapach taki jak łapy psa co chodzi na
    bosaka po dworze.
    mirzan

  • 25. Data: 2010-01-12 09:33:58
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Jestem w trakcie badania,dopóki nie zbadam nie straszę nikogo tym co
    > przeczytałem,a nie sprawdziłem.W tym roku albo w ciągu dwóch lat będę
    > wiedział chociaż trochę.

    Hejka. Mirku, czy już połączyłeś w swoim podziemnym laboratorium
    chromatograf gazowy ze spektrometrem masowym? ;-)
    Pozdrawiam analitycznie Ja...cki

  • 26. Data: 2010-01-12 11:04:18
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    >    Hejka. Mirku, czy już połączyłeś w swoim podziemnym laboratorium
    > chromatograf gazowy ze spektrometrem masowym? ;-)
    >                    Pozdrawiam analitycznie Ja...cki

    Wszystko badam organoleptycznie tymi palcami i innymi narządami.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 27. Data: 2010-01-12 18:18:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Wszystko badam organoleptycznie tymi palcami i innymi narządami.
    > Pozdrawiam.mirzan

    Hejka. Znaczy "na oko"? ;-)
    Pozdrawiam empirycznie Ja...cki

  • 28. Data: 2010-01-12 19:07:24