  • 1. Data: 2011-06-19 05:14:26
    Temat: Opinia-- plyty OSB-3
    Od: Tati <m...@g...com>

    Witam ,w starym domu chcę wymienić podłogę,zerwac starą z desek i
    zastąpić płytą OSB3,podłoga jest na legarach,pod starą podłogą
    izolacja to wiązki trzciny i trociny ,czym zastąpić i jaką w miarę
    tanio zastosowć?? Deski na podłogę są drogie,więc pomyślałem o OSB3.
    Proszę o opinie i radę. Dzękuję

  • 2. Data: 2011-06-19 11:10:17
    Temat: Re: Opinia-- plyty OSB-3
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tati wrote:
> [...]
    > izolacja to wiązki trzciny i trociny ,czym zastąpić i jaką w miarę
    > tanio zastosowć?? Deski na podłogę są drogie,więc pomyślałem o OSB3.

    znaczy chcesz chodzić po płycie OSB?

  • 3. Data: 2011-06-19 12:06:20
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > znaczy chcesz chodzić po płycie OSB?

    Weź przestań. Myślisz że on taki perwersyjny jest że po podłogach będzie
    chodził? Chodzi się po ścianach i po suficie. Podłogi są tylko po to żeby je
    zamiatać.

  • 4. Data: 2011-06-19 13:13:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > znaczy chcesz chodzić po płycie OSB?

    a to problem? jakas wykładzina na to osb i podłoga gotowa. Grubość osb zalezna od
    rozstawu legarów.

    b.

  • 5. Data: 2011-06-19 14:38:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:

    > a to problem? jakas wykładzina na to osb i podłoga gotowa. Grubość
    > osb zalezna od rozstawu legarów.

    tak swoją drogą to deski są jednak chyab tańśze od OSB :)

  • 6. Data: 2011-06-19 19:04:17
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > tak swoją drogą to deski są jednak chyab tańśze od OSB :)

    ano tansze...
    ale zalezy jakie deski...
    ja ostatnio przeszedlem na plyte "spano" i jestem zachwycony
    zobaczymy co bedzie dalej...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-06-19 19:45:49
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "HANA" <h...@g...pl> wrote:

    > ano tansze...
    > ale zalezy jakie deski...
    > ja ostatnio przeszedlem na plyte "spano" i jestem zachwycony
    > zobaczymy co bedzie dalej...

    A co to za cudo?

    --
    Bartek

  • 8. Data: 2011-06-20 05:31:10
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Tati" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Witam ,w starym domu chcę wymienić podłogę,zerwac starą z desek i
    To jest podłoga na gruncie, nad piwnicą ze sklepieniem czy na stropie
    drewnianym ?

  • 9. Data: 2011-06-20 07:20:39
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > tak swoją drogą to deski są jednak chyab tańśze od OSB :)

    moze i tak ale ja bym na podłodze naturalnych desek nie chciał. Wyschną za bardzo,
    wypaczą sie, będą skrzypieć. Inna sprawa ze dawno nie widziałem porządnej podłogi z
    desek - moze sie jednak da :)

    b.