  • 31. Data: 2009-03-13 17:07:59
    Temat: Re: Opinie o silikatach
    Od: Maciej Czapski <n...@w...pl>

    Przemek pisze:
    > Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości

    > a co jesz go na obiad?
    > trochę to głupie uzasadnienie
    >
    > p.

    Niezupełnie głupie. Silikaty są bardziej odporne na grzyba i mają
    najniższą promieniotwórczość naturalną z powszechnie używanych
    materiałów. Inna sprawa na ile ważny to dla budującego argument - inne
    materiały spełniają odpowiednie normy i raczej większego wpływu na
    zdrowie mieć nie powinny.

  • 32. Data: 2009-03-13 17:26:42
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Przemek" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomo?ci

    > a co jesz go na obiad?
    > trochę to głupie uzasadnienie

    hmmm, to że go nie rozumiesz nie musi oznaczać że jest głupie.
    Maciej Czapski chyba rozwiał wątpliwości

    pzdr
    Piotr

  • 33. Data: 2009-03-13 21:09:48
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja mam porotherm ale dzisiaj bym wybrał suporka właśnie

    a ja mam porotherm 3W i jestem bardzo zadowolony

  • 34. Data: 2009-03-13 21:23:59
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Tim" <q...@q...pl> wrote in message

    > a ja mam porotherm 3W i jestem bardzo zadowolony

    Myślałem o tym kiedyś ale architekt mi odradził ze wzgledu na brak ekip co
    są cierpliwe i sumienne do ścian 3W

  • 35. Data: 2009-03-13 21:43:05
    Od: "Krzysztof" <p...@b...pl>

    > Jeżeli ma pustki powietrzne jak silca i porotherm też trzeb się go bać.
    > Zamki pionowe nie są spoinowane i tamtedy dopiero wieje.
    > Żeby prawidłowo ocieplić to chyba trzeba ocieplać samemu, a najpierw
    > otynkować.

    To, że wieje ma też zaletę jak puścisz bąka to nie będzie za długo
    śmierdzieć
    Bój się Silki bo Cię pogryzie

    Głupoty kolego piszesz i tyle

  • 36. Data: 2009-03-14 20:39:09
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Krzysztof wrote:
    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > To, że wieje ma też zaletę jak puścisz bąka to nie będzie za długo
> [...]
    Sam głupoty piszesz, Kiki ma rację, BK ma najwięcej zalet w stosunku do
    protermu i silki.

    A apropo jak to jest jak mowa o silce to prawie wszyscy się zachwycają
    dużą akumulacyjnością jej a jak był wątek domów drewnianych to znowu pod
    niebiosa była wychwalana jego mała akumlacja czyli szybkie nagrzewanie,
    zdecydujcie się co lepsze :) bo na razie to widzę schizofrenię w tym
    temacie przez grupę :)

  • 37. Data: 2009-03-14 20:45:43
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    P.H. wrote:

> [...]
    > raczej o komfort użytkowania, trwałość, generalnie dlaczego
    > wybralibyście silikat zamiast betonu komórkowego :)

    Wszystko szkodzi, tylko jedne mniej inne trochę więcej, ale wszystko
    jest i tak w normach i poniżej poziomu wpływu na człowieka, są miejsca
    (np Belgia) gdzie naturalne poziom promieniowania jest kilkaset razy
    większy i ludzie żyją, to tyle w temacie promieniowania.
    BK jest lekki, ścianki działowe będą mniej obciążać strop, dobrze się w
    nim robi bruzdy, dziury na puszki, łatwo się mocuje na szybko bo bez
    trudu wbijesz do niego gwoździa i będzie trzymał.
    Jest wrażliwy na wodę, moczony może się rozpaść, ale proces budowana i
    deszcze wytrzymuje bez problemu. Jest ciepły, można dać mniej styropianu
    i jak już pisał Kiki jest bardziej wyrozumiały na błędy, mostki nie są
    tak krytyczne jak w innych materiałach. To chyba tyle tak na szybko.

  • 38. Data: 2009-03-14 21:37:33
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    JanuszK napisał(a):
> [...]
    > niebiosa była wychwalana jego mała akumlacja czyli szybkie nagrzewanie,
    > zdecydujcie się co lepsze :) bo na razie to widzę schizofrenię w tym

    Alez skad - w wiekszosci ludzie podaja akumulacyjnosc (lub jej brak)
    jako jedna z _cech_. A to czy dana cecha bedzie zaleta, czy tez wada, to
    juz odbiorca musi sobie sam okreslic.

  • 39. Data: 2009-03-14 21:42:32
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > Alez skad - w wiekszosci ludzie podaja akumulacyjnosc (lub jej brak) jako
    > jedna z _cech_. A to czy dana cecha bedzie zaleta, czy tez wada, to juz
    > odbiorca musi sobie sam okreslic.

    Jak materiał ma dużą gęstość to jest akumulacyjny, rzecz jasna.

  • 40. Data: 2009-03-15 20:26:12
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niebiosa była wychwalana jego mała akumlacja czyli szybkie nagrzewanie,
    > zdecydujcie się co lepsze :) bo na razie to widzę schizofrenię w tym

    To zależy od tego czym i jak grzejesz. Np. prądem w nocnej taryfie lub
    kotłem węglowym bez podajnika - lepsza będzie duża akumulacja. Jeśli zaś np.
    chesz grzać gazem i oszczędać na obniżeniu temperatury podczas nieobecnośći
    w domu, to im mniejsza akumulacja tym lepiej.