  • 21. Data: 2011-03-22 08:31:19
    Temat: Re: Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2011 17:20, wolim pisze:
    > Nie kombinuj. Zarobisz - zapłać podatek. Unikając płacenia podatków
    > robisz w ch*ja nas, podatników-grupowiczów... Więc czemu mielibyśmy Ci
    > pomagać?

    A ty co? Głupi czy troll?

    Jak są legalne możliwości uniknięcia podatku, to wręcz należy z tego
    korzystać.

    Większość podatków jest marnowana.

  • 22. Data: 2011-03-22 09:10:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Których? I kogo proponujesz w zamian? Pisuarów? Korwina-Mikke?
    > Kononowicza?

    Czerwoni to lewica/socjaliści a socjaliści to PIS, PO, SLD, PSL... jedyną
    partią prawicową jest UPR/WiP.
    Kononowicz? A kto to?

  • 23. Data: 2011-03-22 09:31:38
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Czerwoni to lewica/socjaliści a socjaliści to PIS, PO, SLD, PSL...
    > jedyną partią prawicową jest UPR/WiP.
    > Kononowicz? A kto to?

    Taki Korwin w swetrze :)

    pzdr.
    rafał

  • 24. Data: 2011-03-22 09:57:32
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2011 10:10, quent pisze:

    > Czerwoni to lewica/socjaliści a socjaliści to PIS, PO, SLD, PSL...
    > jedyną partią prawicową jest UPR/WiP.

    Program tak na oko mają dobry. Tylko co z tego, jak stada baranów będą
    głosować na tych, co najwięcej obiecują?

    Po za tym niestety w UPR i okolicach sporo katolickiego oszołomstwa -
    np. kwestia antykoncepcji w aptekach...

    > Kononowicz? A kto to?

    rrr dobrze go określił ;->

  • 25. Data: 2011-03-22 10:12:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Program tak na oko mają dobry. Tylko co z tego, jak stada baranów będą
    > głosować na tych, co najwięcej obiecują?

    W demokracji decydują głupcy.

    > Po za tym niestety w UPR i okolicach sporo katolickiego oszołomstwa -
    > np. kwestia antykoncepcji w aptekach...

    To jest drobiazg. Gdyby wprowadzić wolny rynek to każdy aptekarz
    sprzedawałby lub nie wg. własnego uznania.
    Państwo w ogóle nie powinno tego regulować.

  • 26. Data: 2011-03-22 10:20:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.03.2011 11:12, quent pisze:

    > To jest drobiazg. Gdyby wprowadzić wolny rynek to każdy aptekarz
    > sprzedawałby lub nie wg. własnego uznania.
    > Państwo w ogóle nie powinno tego regulować.

    Powinno. Jak dla mnie jest to artykuł "pierwszej potrzeby".

    W dużych miastach to nie byłby problem, ale wyobraź sobie wiochę z jedną
    apteką - szykujesz się na miły wieczór, chcesz kupić jakieś
    zabezpieczenie... i co? Drałuj 20km do najbliższego miasta? W śniegu?
    Pod górę? Ze wzwodem? (że tak pozwolę sobie sparafrazować Waltera ;) )

    Albo dziewczynie skończyły się pigułki - a każde zakłócenie "rytuału"
    grozi konsekwencjami.

  • 27. Data: 2011-03-22 14:32:40
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Kononowicz? A kto to?

    http://www.smiesznefilmy.net/video/112_Kononowicz_pr
    ezydentem_Bialegostoku.html

    Czy się śmiać... czy może płąkać...? Sami ocieńcie ;-)

    pozdr
    Robert G.

  • 28. Data: 2011-03-22 15:46:53
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Ale jaki on ma związek z JKM?
    Kononowicz gada od rzeczy a JKM wprost przeciwnie.
    Zresztą to nawet nie są jego wymysły a stara szkoła Austriacka - Ludwig von
    Mises i inni.

  • 29. Data: 2011-03-22 16:19:11
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 16:46:53 +0100, quent napisał(a):

    > Ale jaki on ma związek z JKM?
    > Kononowicz gada od rzeczy

    Owszem.

    > a JKM wprost przeciwnie.

    Owszem, nie. Jego idee są (nie wszystkie) abstrakcyjne.

    > Zresztą to nawet nie są jego wymysły a stara szkoła Austriacka - Ludwig von
    > Mises i inni.

    A tak swoją drogą to jest grupa o budowaniu :-D

    --
    ŁC
    Jedyny facet, który nie może pracować bez kobiet to ginekolog

  • 30. Data: 2011-03-22 18:27:07
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-22 10:10, quent pisze:

    > Czerwoni to lewica/socjaliści a socjaliści to PIS, PO, SLD, PSL...
    > jedyną partią prawicową jest UPR/WiP.

    UPR/WiP? Tak, a zwłaszcza Korwin Mikke, który popierał w ostatnich
    wyborach w swoim mieście komitet złożony z członków PiS i kandydata na
    burmistrza, który był szefem klubu PiS.

    ROTFL naiwniaku.

    M.