  • 41. Data: 2011-03-23 08:11:13
    Temat: Re: Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:
    > 35 roku życia do 55.

    Eee... za duże szanse na przetrwanie 'koszuloków'.
    Młodzi trzeźwiej patrzą i nie głosują na to, co utwierdza władzę
    klechów, a to chyba największa zaraza w tym kraju i dzięki młodym
    właśnie się wreszcie wykruszy.
    ;-)

    pozdr
    Robert G

  • 42. Data: 2011-03-23 08:37:52
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 2011-03-22 21:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > A na kogo głosowałeś?
    > Czy aby nie na obiecanki ryżego??
    >

    > -----

    razy, to się czasem zastanawiam, dlaczego tej kasy
    > nie wydaję na wódkę, zagryzkę i dziwki.

    Nie, nie głosowałem na obiecanki ryżego. Zresztą ryży chyba jeszcze nie
    obiecywał w 2004 roku? A podatek dochodowy -> zakup jedzenia i ubrań z
    Vatem -> kupno mieszkania z podatkiem od wzbogacenia -> sprzedaż z
    ryczałtem 10% to starsza historia. Nie twierdzę, że Ty znasz tylko Tuska
    a ja jestem starszy i więcej widziałem, ale uważam, że znacznie
    odbiegamy od pytania zadanego w pierwszym poście tego wątku.

  • 43. Data: 2011-03-23 09:20:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

> [...]
    > Młodzi trzeźwiej patrzą i nie głosują na to, co utwierdza władzę klechów,
    > a to chyba największa zaraza w tym kraju i dzięki młodym właśnie się

    Największa zaraza to rządy nie klechów a urzędników.
    Złodziejstwo, marnotrawienie pieniędzy, hamowanie gospodarki - o to chodzi.

  • 44. Data: 2011-03-23 09:35:08
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > W związku z tym zastanawiam się nad działaniami, które pomogą nam
    > zoptymalizować podatek. Ktoś ma jakiś pomysł?

    weźcie rozwód, podzielcie majątek odpowiednio
    to z Was z odpowiednim majątkiem, poślubia nabywcę
    robi darowiznę nowemu mężowi/żonie
    ponowny rozwód, albo nawet unieważnienie małżeństwa, jak sie sprężycie
    powrót do stanu "0" (zakładam, że druga strona teraz się nie wypnie;-)

    koszt operacji: 2 rozwody + 1 ślub

    można jeszcze pokombinować z adopcją nabywcy/sprzedawcy ;-)

    jest jeszcze opcja przeniesienia prawa własności np. "za długi"
    to się jakoś inaczej rozlicza - nie jest to sprzedaż

    możesz też sprzedać za kwotę równą akceptowanym przez us kosztom budowy

    generalnie jednak dobrze sie zastanów jaką kwotę zaoszczędzisz dzięki
    kombinacjom
    czasami po prostu zysk bedzie niewspółmierny do wysiłku

  • 45. Data: 2011-03-23 09:59:40
    Od: Robson <r...@...pl>

    W > Młodzi trzeźwiej patrzą i nie głosują na to, co utwierdza władzę
    > klechów, a to chyba największa zaraza w tym kraju i dzięki młodym
    > właśnie się wreszcie wykruszy.
    > ;-)

    Najwieksza zaraza to komunisci, ci, ktorzy przez 50 lat sprzedawali sie
    zaborcy, teraz przemalowani na socjaldemokracje.

  • 46. Data: 2011-03-23 11:28:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2011 10:59, Robson pisze:
    > W > Młodzi trzeźwiej patrzą i nie głosują na to, co utwierdza władzę
    >
    > Najwieksza zaraza to komunisci, ci, ktorzy przez 50 lat sprzedawali sie
    > zaborcy, teraz przemalowani na socjaldemokracje.

    Jacy oni komuniści...

    Tacy to byli komuniści, jak ekolodzy są z tych, co koniecznie chcą
    złomować starsze samochody i zmuszać ludzi do kupowania ciągle nowych.

  • 47. Data: 2011-03-23 11:57:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Tacy to byli komuniści, jak ekolodzy są z tych, co koniecznie chcą
    > złomować starsze samochody i zmuszać ludzi do kupowania ciągle nowych.

    Masz rację ale mniejsza o nazwę. Trzeba głosować na tych co chcą
    zlikwidowania koryta, czyli UPR-WiP :-)
    Dajmy i im szansę się skompromitować ;-)

  • 48. Data: 2011-03-23 12:35:12
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tacy to byli komuniści, jak ekolodzy są z tych, co koniecznie chcą
    > złomować starsze samochody i zmuszać ludzi do kupowania ciągle nowych.

    Szczególnie tych elektrycznych i hybrydowych ;).
    Co nie zmienia faktu, ze pseudokomunisci byli przy korycie a teraz
    dumnie podnosza glowy. Oddali wladze przy okraglym stole w zamian za
    danie im mozliwosci konsumowania w spokoju zgromadzonego majatku.

  • 49. Data: 2011-03-23 13:19:35
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.03.2011 13:35, Robson pisze:

> [...]
    > dumnie podnosza glowy. Oddali wladze przy okraglym stole w zamian za
    > danie im mozliwosci konsumowania w spokoju zgromadzonego majatku.

    Oddali? Akurat! Tylko oficjalnie zeszli z piedestału. A kto miał
    kontakty, układy i majątki, hmm? Bo tego nie oddali a to jest właśnie
    prawdziwa władza.

    Reguła jest prosta: albo stara ekipa przyjmuje do klubu władzy nowych
    ludzi i sama schodzi ze świecznika, albo nowa ekipa fizycznie likwiduje
    starą. Chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło się nic innego...

  • 50. Data: 2011-03-24 07:01:21
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Oddali? Akurat! Tylko oficjalnie zeszli z piedestału. A kto miał
    > kontakty, układy i majątki, hmm? Bo tego nie oddali a to jest właśnie
    > prawdziwa władza.

    czekaj, czekaj, oddali, zeby nie bylo jak w rumunii. Handel przy
    okraglym stole byl prosty: my oddajemy wam wladze wy nas nie ruszacie,
    gryba kreska.