  • 11. Data: 2010-01-18 14:57:16
    Temat: Re: Oświetlenie podbitkowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" > LCDetki dają bo ich produkcja jest naprawdę
    > skandalicznie tania szczególnei
    >>
    > Trochę nie na temat ale skoro produkcja LCDeków jest skandalicznie
    > tania to dlaczego plazmy są w sklepach tańsze od lcd?

    tak bardzo po łębkach szukajać to chyba nie jest prawda, tym bardziej że
    trzeba porównać modele o podobnych właściwościach.

  • 12. Data: 2010-01-18 19:57:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > tak bardzo po łębkach szukajać to chyba nie jest prawda, tym bardziej że
    > trzeba porównać modele o podobnych właściwościach.

    Ostatnio szukałem dla teścia telewizor 42cale.
    Budżet był 2000zł
    Przewazaly plazmy za ta kasę
    Zreszta patrz tu:
    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,g
    1,e10,h6,d3.bhtml
    LCDki 42-43 cale ceny od 2399 w góre
    A tu:
    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,d
    3,e10,h6,g2.bhtml
    plazmy 42-43 cale- ceny od 1999zł w góre. sa 3 sztuki w cenie nizszej od
    najtańszej plazmy

    Kris

  • 13. Data: 2010-01-18 20:00:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > plazmy 42-43 cale- ceny od 1999zł w góre. sa 3 sztuki w cenie nizszej od
    > najtańszej plazmy
    od najtańszego LCDka mialo być

  • 14. Data: 2010-01-18 20:32:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > od najtańszego LCDka mialo być

    ale ci piszę, że musisz porównywać porównywalne oferty.

    takie porównanie nic nie mówi.

  • 15. Data: 2010-01-18 20:48:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > ale ci piszę, że musisz porównywać porównywalne oferty.
    >
    > takie porównanie nic nie mówi.
    Jednak jak widzisz najwiecej tych najtanszych to plazmy wiec dlatego sie
    zdziwiłem jak napisales że LCDki to produkcja prosta a plazmy skomplikowana.

    Kris

  • 16. Data: 2010-01-18 21:06:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Jednak jak widzisz najwiecej tych najtanszych to plazmy wiec dlatego
    > sie zdziwiłem jak napisales że LCDki to produkcja prosta a plazmy
    > skomplikowana.

    mam wrażenie że te tanie Plazmy są lekko przeleżałe już.

    ja rok temu kupiłem sporo taniej jeden z najwyższych modeli samsunga
    prównywany w magazynach z Pionierowskim Kuro.

    te twoje najtańśze plazmy to najniższe modele tylko HD ready

    dopiero panasonic jest FULLHD i kosztuje już 2500

    panasonik LCD fullHD kosztuje podobne pieniądze...

    co ciekawe pansa 50" LCD brak są tylko plazmy...