  • 11. Data: 2009-03-19 13:37:49
    Temat: Re: P+W i te sprawy
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    news:gpt9h2$ig7$1@news.onet.pl...

    > bzdury piszesz kosmiczne kiki
    >
    > i co jeszcze proponujesz?
    >
    > trzeba prawidłowo wykonać ocieplenie.
    Nikt w tym kraju nie wykona ocieplenia prawidłowo. jak będziesz stał na d
    nimi to i tak nie upilnujesz czy każda płyta jest szczelnie przyklejona, a
    może dojść do sytuacji, że te zamki poro się rozchodzą i i tak będzie wiało.
    Trzeba leciutko otynkować porotherm takim szprycem chociażby.

  • 12. Data: 2009-03-19 14:10:58
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Nikt w tym kraju nie wykona ocieplenia prawidłowo.

    Nikt, kiki miał wszystkich 4 od ociepleń i nikt nie zrobił tego dobrze - w
    tym kraju nikt nie potrafi ocieplać.

    > jak będziesz stał nad nimi to i tak nie upilnujesz czy każda płyta jest
    > szczelnie przyklejona, a może dojść do sytuacji, że te zamki poro się
    > rozchodzą i i tak będzie wiało.

    kiki... może tobie po porstu zapomnieli zbrojenia i tynku na styro położyć
    ??

    > Trzeba leciutko otynkować porotherm takim szprycem chociażby.

    może kiedyś książke o budowaniu napiszesz ?? - albo - właśnie na to
    wpadłem - może z muratora jesteś ;)

  • 13. Data: 2009-03-19 14:35:04
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > może dojść do sytuacji, że te zamki poro się rozchodzą i i tak będzie
    > wiało. Trzeba leciutko otynkować porotherm takim szprycem chociażby.

    ja u sibie planuję 30 to teoretycznie mam więcej szpar, ale za to
    korzystniej ułozonych bo wzdłuż dłuższego boku cegły a nie krótszego jak w
    25 :)
    Tynkowanie poro przed ociepleniem to już chyba lekka porazka. Mozna ew. co
    większe dziury na oko troche "ciapnąć" czy tam gdzie się cos ukruszyło...
    W końcu chyba pod ociepleniem wiatr nie hula to nie ściana 3W z pustką...

    --
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-03-19 14:48:23
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Mariusz" <m...@n...net> wrote in message

> [...]
    > W końcu chyba pod ociepleniem wiatr nie hula to nie ściana 3W z pustką...

    Jesteś mądrzejszy to nie tynkuj.

  • 15. Data: 2009-03-19 16:28:35
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 11:10:07 +0100, J23 napisał(a):

    > To zależy przy jakiej temp. wewnątrz :-)

    12°C (w łazience, bo w saloonie to 8) ;o)

    T.

  • 16. Data: 2009-03-19 18:35:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Jesteś mądrzejszy to nie tynkuj.

    Mozna zaszpachlowac same pionowe spoiny i bedzie git, to mozna zrobic samemu
    w stosunkowo niedlugim czasie.

    Pozdro.. TK