  • 1. Data: 2010-01-06 08:35:30
    Temat: Płytki granitowe - czym kleicie?
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witam,
    jak w temacie. Ma tym być wyłożony wiatrołap.
    Nada się do tego atlas plus (zostało mi go trochę po łazienkach).

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-06 08:37:44
    Temat: Re: Płytki granitowe - czym kleicie?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 09:35:30 +0100, ..::Adam::.. napisał(a):

    > jak w temacie. Ma tym być wyłożony wiatrołap.
    > Nada się do tego atlas plus (zostało mi go trochę po łazienkach).

    Nie nada sie. Musi byc biały klej.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2010-01-06 08:38:53
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 09:37, scream pisze:

    > Nie nada sie. Musi byc biały klej.

    a dlaczemu się nie nada?

  • 4. Data: 2010-01-06 08:42:32
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczemu się nie nada?

    Jak zastosujesz niewłaściwy klej to ci plamy na płytkach powyłażą.

    Marek

  • 5. Data: 2010-01-06 09:12:34
    Temat: Re: P?ytki granitowe - czym kleicie?
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    > Jak zastosujesz niew?a?ciwy klej to ci plamy na p?ytkach powy?a??.
    >
    > Marek

    A czy jak klej bedzie pod 10% powierzchni płytki to tez będa plamy czy
    płytka ściemnieje?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2010-01-06 09:53:44
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Nie nada sie. Musi byc biały klej.
    Być może dla białego kamienia ma to znaczenie. Mam sporo miejsc z granitem
    klejonym na szary klej i nie ma żadnego problemu.

    Pzdr.
    Adam

  • 7. Data: 2010-01-06 10:32:06
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 10:53, McBeth pisze:
    > By? mo?e dla bia?ego kamienia ma to znaczenie. Mam sporo miejsc z granitem
    > klejonym na szary klej i nie ma ?adnego problemu.
    >
    > Pzdr.
    > Adam

    a czy podczas klejenia płytki ciemniały?
    Ja zrobiłem wczoraj test i dziś rano jescze widać różnice w odcieniu z
    tymi nie przyklejonymi, wyglada jakbym ja woda polał.

  • 8. Data: 2010-01-06 10:47:26
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Skoro piszecie że klej sary przebarwi, to jaką fuge stosować?
    Po mojemu to fuga bardziej barwi otoczenie niż ww klej

  • 9. Data: 2010-01-06 11:03:46
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 6 Sty, 09:35, "..::Adam::.." <e...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > jak w temacie. Ma tym być wyłożony wiatrołap.
    > Nada się do tego atlas plus (zostało mi go trochę po łazienkach).

    Kamień naturalny - w tym granit - kleję Nvl 300 lub Tn-s firmy quick-
    mix (kleje z trasem).
    Innym klejem (białym) kleję marmur - Mk 900.
    Tras rozwiązuje mi problem ew. przebarwień. Do tego fugi - ale rodzaj
    to już zależy od kamienia i tego gdzie leży.
    pozdrawiam
    Sebastian

  • 10. Data: 2010-01-06 11:05:39
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 6 Sty, 10:12, "..::Adam::.." <e...@o...pl> wrote:

    > A czy jak klej bedzie pod 10% powierzchni płytki to tez będa plamy czy
    > płytka ściemnieje?

    Witaj

    Nie możesz dawać kleju tylko pod 10% powierzchni płytki!!!

    pozdrawiam
    Sebastian