  • 11. Data: 2010-01-06 11:14:59
    Temat: Re: P ytki granitowe - czym kleicie?
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 12:05, czupakabra pisze:

    > Witaj
    >
    > Nie możesz dawać kleju tylko pod 10% powierzchni płytki!!!
    >
    > pozdrawiam
    > Sebastian
    miało byc 100% :)

  • 12. Data: 2010-01-06 14:29:33
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > a czy podczas klejenia płytki ciemniały?
    Tak. Miejsca trudnodostępne (np. obłożony płytami grubości 4mm słup murowany
    z cegieł) potrafiły schnąć kilka miesięcy do całkowitego rozjaśnienia.

    Pzdr.
    Adam

  • 13. Data: 2010-01-07 07:41:18
    Temat: Re: Płytki granitowe - czym kleicie?
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Kamień naturalny - w tym granit - kleję Nvl 300 lub Tn-s firmy quick-
    > mix (kleje z trasem).
    > Innym klejem (białym) kleję marmur - Mk 900.
    > Tras rozwiązuje mi problem ew. przebarwień. Do tego fugi - ale rodzaj
    > to już zależy od kamienia i tego gdzie leży.

    A czy do granitu płomieniowanego też się stosuje te kleje, o których
    piszesz ? Na wiosnę będę chciał zrobić podest i schody zewnętrzne, warto
    wiedzieć już teraz jakim klejem do tego podejść.

    Pozdrawiam
    e-kran