  • 41. Data: 2015-03-05 14:49:08
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 14:29, Ergie pisze:
    > Sugerowanie że ktoś jest chamem, złodziejem czy mordercą dlatego że jest
    > biedny to absurd.

    Absurdem jest Twoje twierdzenie.

    Toż nie raz udowodniono, że cała rzesza ludzi kradnie z biedy.

    --
    MN

  • 42. Data: 2015-03-05 14:52:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 14:29:19 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Sugerowanie że mi ktoś przeszkadza dlatego że jest biedny jest żałosne i
    > podłe.

    Podłe -a tak. Zobacz co napisałeś? Dymi - no to mandat -żadnych przemyśleń dlaczego
    pali tanim materiałem. "co mnie to obchodzi..." - kopnąć biednego mandatem, albo go
    wysłać gdzies daleko bo ci truje powietrze -to własnie jest podłe.

    > Ludzie nie trują swoich sąsiadów bo są biedni tylko dlatego że są chamami i
    > mają swoich sąsiadów gdzieś.

    Ty klasa srednia zejdz na ziemie - są emeryci którzy kupują węgiel nie na całą zimę,
    tylko reklamówke na następny dzien...
    Komu oni to sprzedają?
    http://praca.wp.pl/gid,13297013,title,Ludzie-z-biedy
    -kopia,galeria.html
    http://www.fakt.pl/Ludzie-grzebia-za-weglem-by-przez
    yc,artykuly,63414,1.html

    > Sugerowanie że ktoś jest chamem, złodziejem czy mordercą dlatego że jest
    > biedny to absurd.

    sugerowanie ze ktos jest chamem bo jest za biedny na palenie gazem - jest podłe.
    Chcesz walczyc z patologią o której piszesz -to walcz. Ale nie rozciągaj tego na
    wszystkich - zwłaszcza uczciwych i porządnych ale biednych ludzi.

    b.

  • 43. Data: 2015-03-05 14:58:44
    Od: k...@g...com

> [...]
    > kogoś wysyłać do getta bo jest biedny. Smutne to.

    > Ludzie nie kradną dlatego że są biedni tylko dlatego że są złodziejami.
    > Ludzie nie trują swoich sąsiadów bo są biedni tylko dlatego że są chamami i
    > mają swoich sąsiadów gdzieś.
    >
    > Czym różni się dwóch ludzi zarabiających po 2tys miesięcznie gdy jeden z
    > nich grzeje gazem i płaci za to 300zł miesięcznie a drugi śmieciami i płaci
    > za to 100zł miesięcznie a resztę przepija?
    > Podpowiem jakbyś od razu nie zauważył - nie, nie różnią się majątkiem.
    >
    > Sugerowanie że ktoś jest chamem, złodziejem czy mordercą dlatego że jest

    ja tam nikomu źle nie życzę. Ale dla nadętych bufonów mam takie życzenie. Żeby im się
    coś w życiu wyjebało. Tak na dwa lata. Żeby stracili dobrze płatną pracę, albo żeby
    klient ich wydymał bez gumki. Żeby na własnej skórze odczuli jak się żyje jak nie
    można kupić swojemu dziecku taniego prezentu na urodziny. Żeby sami na sobie
    sprawdzili jak się sprzedaje to co ma za 1/3 wartości. Takie doświadczenie bardzo
    korzystnie wpływa na późniejsze spojrzenie na otaczający świat.

  • 44. Data: 2015-03-05 15:12:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > "Mówię to" złodziejowi - wsadzam go do paki.

    Aha czyli moralność kalego. Jak Ciebie ktoś okrada to do paki a jak mnie
    truje to mnie na prywatną wyspę.

    > Ciebie też - na Twoją prywatną wyspę. Ups... nie masz? To się dostosuj, bo
    > skoro Ty masz w dupie innych,

    Ktoś mnie truje, ja protestuję a Ty piszesz że to ja mam w dupie innych a
    nie ten co truje? Ogarnij się!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 45. Data: 2015-03-05 15:33:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Podłe -a tak. Zobacz co napisałeś? Dymi - no to mandat -żadnych przemyśleń
    > dlaczego pali tanim materiałem. "co mnie to obchodzi..."

    W imię lewackiej poprawności politycznej mam się interesować dlaczego ktoś
    mnie truje? Po co?
    A może gwałciciela też chcesz pytać dlaczego gwałci i będziesz go
    usprawiedliwiał że jak nie ma kochanki to w sumie nie ma wyboru? To
    "logiczne" - gdyby miał kochankę to by nie gwałcił - więc to nie jego wina.

    > - kopnąć biednego mandatem, albo go wysłać gdzies daleko bo ci truje
    > powietrze -to własnie jest podłe.

    A to ich prawo do życia jest ważniejsze niż moje i moich dzieci? Kto Tobie
    nadał prawo oceniania tego że trucie mnie i mojej rodziny jest
    usprawiedliwione?

    > Ty klasa srednia zejdz na ziemie - są emeryci którzy kupują węgiel nie na
    > całą zimę, tylko reklamówke na następny dzien...

    Zejdź na ziemię są emeryci którzy mieszkają w mieszkaniach gdzie piece
    kaflowe zamieniono na ogrzewanie elektryczne i z 800zł emerytury za czynsz i
    prąd płaca 600zł. Czy oni maja inne żołądki?

    > sugerowanie ze ktos jest chamem bo jest za biedny na palenie gazem - jest
    > podłe.

    Jak ukradnę odrzutowiec to też będziesz pisał że sugerowanie że jestem
    złodziejem bo mnie nie stać na odrzutowiec jest podłe?

    > Chcesz walczyc z patologią o której piszesz -to walcz. Ale nie rozciągaj
    > tego na wszystkich - zwłaszcza uczciwych i porządnych ale biednych ludzi.

    Cóż to za lewacki relatywizm? Bycie biednym nie usprawiedliwia trucia tak
    samo jak nie usprawiedliwia kradzieży czy mordowania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 46. Data: 2015-03-05 15:38:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > sprawdzili jak się sprzedaje to co ma za 1/3 wartości.
    > Takie doświadczenie bardzo korzystnie wpływa na późniejsze spojrzenie na

    Można też dla odmiany patrzyć na swoje dziecko umierające na raka - bo
    sąsiedzi palili śmieciami.... Tak to też "korzystnie wpływa na późniejsze

  • 47. Data: 2015-03-05 15:44:51
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 2015-03-05 08:38, Marcin N wrote:

    > Chwila, chwila.
    > Umyć radiator? Wyczyścić filtr wody?
    > To w ogóle można nazwać serwisem?
    > Tam serio jest jakaś woda? Czy aby na pewno?
    > Umyć radiator to chyba można samemu.

    Wiem... wygodny jestem. Ale na razie mam gwarancję na urządzenie i wolę,
    aby serwis spojrzał raz w roku na nasze ustrojstwo, pomierzył prądy,
    ciśnienia itp. Nie mam mierników do gazu, w przypadku usterki mógłbym
    dowiedzieć się o niej zbyt późno.
    Oczywiście, że w pompie jest woda - w obiegu podłogówki - w Althermie są
    dodatkowe filtry do tego obiegu, odpowietrznik samej pompy itp. Nie
    muszę tam zaglądać to nie zaglądam.
    Wystarczająco dużo rzeczy robię sam w domu i aucie, aby doszkalać się
    jeszcze z serwisu urządzenia, którego nieumiejętna naprawa może być
    kosztowna do odkręcenia.

    yarecky.

  • 48. Data: 2015-03-05 15:48:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 15:33:18 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > W imię lewackiej poprawności politycznej mam się interesować dlaczego ktoś
    > mnie truje? Po co?

    wyszło ze jestem lewakiem :-) buahaha . A wiesz po co masz sie zainteresowac? Aby
    wiedziec gdzie są przyczyny - lecz przyczyny a nie skutki.

    > A może gwałciciela też chcesz pytać dlaczego gwałci i będziesz go

    gdy zaczniesz rozróżniać biedę od przestępstw pogadamy

    > Cóż to za lewacki relatywizm? Bycie biednym nie usprawiedliwia trucia tak
    > samo jak nie usprawiedliwia kradzieży czy mordowania.

    Nie, nie usprawiedliwia -co najwyżej pozwala zrozumieć. Ale twoja metoda walnąć ich
    mandatem niczego nie zmienia -tyle ze biednych doprowadzi do nędzy. Zaproponowałem
    lepszą -zwiekszenie bogactwa -raczyłes ją wyśmiac.

    b.

  • 49. Data: 2015-03-05 16:27:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > wyszło ze jestem lewakiem :-) buahaha . A wiesz po co masz sie
    > zainteresowac? Aby wiedziec gdzie są przyczyny - lecz przyczyny a nie
    > skutki.

    No i? Co dalej. Jak poznam przyczynę: zgwałcił bo nie miał kasy na burdel a
    miał chcicę to co?

    > gdy zaczniesz rozróżniać biedę od przestępstw pogadamy

    Czyli z biedy i braku kasy na dziwki gwałcić nie można, ale truć już tak?

    > Nie, nie usprawiedliwia -co najwyżej pozwala zrozumieć.

    Określ się jasno chcesz ich karać czy nie. Najpierw piszesz żeby nie karać
    teraz żeby nie usprawiedliwiać.

    > Ale twoja metoda walnąć ich mandatem niczego nie zmienia -tyle ze biednych
    > doprowadzi do nędzy.

    Nie nie doprowadzi tak samo jak zakaz gwałtów nie doprowadził do nędzy
    milionów osób bez stałych partnerek.

    > Zaproponowałem lepszą -zwiekszenie bogactwa -raczyłes ją wyśmiac.

    Załóżmy że masz magiczną różdżkę i nagle wszyscy będą zarabiać dwukrotnie
    więcej. Jak chcesz zapewnić by Kowalski zamiast więcej pić przestał truć? A
    jak by Nowak zamiast kupować sobie co miesiąc nowy telefon? A jak żeby
    iksińska nie wydała tego na buty i torebki?

    Zauważ że przed gwałtem nie bronimy się jako społeczeństwo zapewniając komuś
    kochankę tylko ścigając i karząc.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 50. Data: 2015-03-05 16:52:18
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 15:38:34 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >
    > Można też dla odmiany patrzyć na swoje dziecko umierające na raka - bo
    > sąsiedzi palili śmieciami.... Tak to też "korzystnie wpływa na późniejsze

    Łatwo można odwrócić sytuację i spytać czym będziesz palił w piecu jak akurat
    znajdziesz się w okresie bezpieniężnego dwu letniego okresu wychowawczego i Twoje
    dziecko akurat zimą złapie jakieś przewlekłe zapalenie oskrzeli nie wymagające
    leczenia szpitalnego. Jednym z wymogów leczenia będzie utrzymanie w mieszkaniu czy
    domu temperatury powyżej 20 stopni? Z opieki społecznej użebrałeś pieniądze na opał
    ale wydałeś na lekarstwa. Gaz masz odłączony za nie płacenie rachunków a z prądem
    udało się załatwić ze założyli ogranicznik na 500W. Ty piszesz że to wszystko
    alkoholicy robią. A w życiu mogłeś wódki w gębie nie mieć i napalisz znalezioną na
    śmietniku oponą.