  • 71. Data: 2015-03-06 15:06:20
    Temat: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W Łodzi, musi co to złe miasto jest ;P

    Ja bym go może i zrozumiał gdybym rozdał swój majątek biednym, albo oddał
    obie nerki płuca i wątrobę, ale ja po prostu wymieniłem katalizator - coś co
    w cywilizowanym świecie jest oczywistością. Dla mnie było oczywistością, a
    on mnie już przyrównuje do Jezusa... Coś jakby proporcje nie takie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 72. Data: 2015-03-06 15:55:33
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 marca 2015 15:02:39 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jacy _inni_?
    >
    > Masz jakieś traumatyczne doświadczenia.
    >
    > Ja znam wielokrotnie więcej uczciwych niż oszustów.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Inni znaczy wszyscy. Przypomnij sobie ile razy w szkole ściągałeś, ile razy jechałeś
    komunikacją miejską bez biletu, ile masz nie swoich książek, ile ściągnąłeś filmów,
    muzyki i programów bez płacenia i jeszcze setki podobnych tematów. A jak chociaż z
    jednego z tych tematów nie potrafisz się przed sobą wytłumaczyć to witam w klubie
    złodziei i oszustów. To popularny klub i na razie z wyjątkiem Ciebie są w nim wszyscy
    ludzie żyjący na Ziemi.

  • 73. Data: 2015-03-06 16:35:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Inni znaczy wszyscy. Przypomnij sobie ile razy w szkole ściągałeś,

    Nigdy nie ściągałem na egzaminie gdzie byłoby to zabronione. Owszem w
    podstawówce były klasówki gdzie nauczyciele udawali że wymagają byśmy znali
    daty na pamięć a później udawali że nie widzą że ściągamy. Bywało też że na
    studiach jakiś wykładowca najpierw nie prowadził wykładów a jako zaliczenie
    pisał na tablicy pytania i wychodził.

    I uprzedzając nigdy nie przedstawiłem cudzej pracy jako własnej.

    > ile razy jechałeś komunikacją miejską bez biletu

    Nigdy

    > , ile masz nie swoich książek,

    ??? Aktualnie mam jedną pożyczoną w zeszłym roku on kolegi - oddam jak
    skończę.

    > ile ściągnąłeś filmów,

    Tylko takie jakie już weszły do obiegu - czyli leciały w TV skąd można je
    legalnie nagrać i do woli odtwarzać. To czy go odtwarzam z kopii zrobionej
    przez siebie czy kogoś innego niczego nie zmienia. Nie ściągam filmów
    _zamiast_ chodzenia do kina.

    > muzyki

    Tylko kopie tego co mam na płytach bo tak było szybciej niż czekać aż się
    zripują.

    > i programów bez płacenia

    Wszystkie programy jakie mam mam legalne i za nie zapłaciłem lub są na
    licencji freeware. Oczywiście dotyczy to także gier w które dawniej grałem -
    część z nich później sprzedałem na allegro a kilka mi jeszcze zostało.

    > i jeszcze setki podobnych tematów.

    Jak na razie to podałeś przykłady kradzieży a nie oszustwa. Wyręczę Cię:
    nigdy nie zaniżałem podatków, nie pracowałem na czarno, nie wyłudzałem L4,
    nie unikałem płacenia mandatów, nie unikałem służby wojskowej.

    > A jak chociaż z jednego z tych tematów nie potrafisz się przed sobą
    > wytłumaczyć to witam w klubie złodziei i oszustów.

    Z Tobą na pewno w żadnym klubie się nie znajdę.

    > To popularny klub i na razie z wyjątkiem Ciebie są w nim wszyscy ludzie
    > żyjący na Ziemi.

    ROTFL

    Większość tego co podałeś wymaga posiadania komputera a to już wyklucza
    połowę populacji. Rozumiem, że próbujesz się samo-usprawiedliwiać jak każdy
    lewak: skoro inni kradną to ty też możesz, ale mnie do tej zabawy nie
    mieszaj.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 74. Data: 2015-03-06 16:54:01
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 marca 2015 16:36:05 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > połowę populacji. Rozumiem, że próbujesz się samo-usprawiedliwiać jak każdy
    > lewak: skoro inni kradną to ty też możesz, ale mnie do tej zabawy nie

    Daj znać kiedy będziesz zamieniał wodę w wino. Pewno nie tylko ja przyjadę.

  • 75. Data: 2015-03-06 16:58:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Daj znać kiedy będziesz zamieniał wodę w wino. Pewno nie tylko ja przyjadę.

    nie wszyscy chcą się tylko nawalić jak Ty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2015-03-06 17:20:13
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 6 marca 2015 16:58:55 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nie wszyscy chcą się tylko nawalić jak Ty
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak masz wszyty esperal to faktycznie przykrość.

  • 77. Data: 2015-03-06 20:38:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-05 o 21:31, Kris pisze:
    > Ergi- punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Życzę Tobie abyś nie musiał
    weryfikować Swoich poglądów w sytuacjach które Tobie Kogutek zasymulował. Trochę
    pokory nie zaszkodzi.

    Jest znacznie gorzej Kris.
    Przywolywanie przykladow gwalcenia bo ma sie chcice, kradzieze, wlamania
    i mordowanie do poki co legalnego palenia weglem, oczekujac ze ktos nie
    bedzie jadl, by ktos mial czystsze powietrze jest kompletna paranoja.
    Szkoda czasu na prostowanie czego kolwiek w konfrontacji z tak
    beznadziejnymi argumentami jak powyzej.

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2015-03-06 20:49:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-05 o 23:45, k...@g...com pisze:

    > fajnie że mieszkasz gdzie nie ma biednych. Nie mam takiego farta. Tu gdzie mieszkam
    biednych jest od chuja. Większość na najniższej krajowej lub bez pracy. Nie możesz
    porównywać kilkuset tysiącznego miasta z wiochą. Na wiosce kartofle ma się swoje w
    mieście kupuje minimum po złotówce za kilo. Portierzy tam gdzie pracuję zarabiają po
    4 i 4,50 netto na godzinę.

    Z moja zona w jednej firmie pracuja kobiety, ktore same utrzymuja siebie
    i dwojke dzieci za najnizsza krajowa. Chu wie jak one to robia, ale ja
    jestem pelen podziwu. Takich rodzin jest wiele. Na gwiazdke pod choinke
    robi sie prezenty za piecdziesiat zyli i wydaje sie to duzo. Wez taka
    rodzine zmus zeby grzala pradem za 800 miesiecznie jak to Ergie
    wspanialomyslnie proponuje, by jemu mniej smierdzialo. Dobrze ktos
    napisal, ze na zielona wyspe jest wybor. Zadna z tych osob nie chce
    zarabiac najnizszej krajowej, ale tez wyborow praktycznie zadnych nie
    maja. Zeby to zrozumiec to trzeba widziec nieco wiecej jak czubek
    wlasnego zadufanego nosa.
    Nikomu nie zycze weryfikacji w tych sprawach wlasnych pogladow, ale nie
    przymierzajac do niektorych pogladow pasowalo by kilkanascie miesiecy
    doswiadczenia. Wtedy znacznie mniej bzdur pierdzieli sie publicznie.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2015-03-06 20:59:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-06 o 13:29, k...@g...com pisze:

    > Facet nie pierdol bo wychodzi że jesteś kolejnym objawieniem Jezusa.

    Jakby malo bylo domow z poprzedniej epoki w ktorej ludzie na tyle dobrze
    zarabiali, ze stac ich bylo na wybudowanie domu. Za to dzis relatywnie
    zubozeli. Nie mowiac juz o tak oczywistych rzeczach jak to, ze kiedy
    budowali to opal kosztowal znacznie mniej jak teraz i nikt nie myslal o
    ociepleniu, ktorego zreszta w dzisiejszej formie nie bylo.
    Nawet dzis budowa domu paradoksalnie czasem jest jedyna forma posiadania
    wlasnego lokum, poprzez wlozenie wiekszosci wlasnej pracy. Nic dziwnego,
    ze nie kazdego stac na PC za co najmniej dwadziescia tysi, a i gaz z
    rury nie rosnie na drzewie. Dobry kociol wszystkopalny to gora dwa tysie.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2015-03-06 21:47:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 14:53:02 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Chcesz walczyc z patologią o której piszesz -to walcz. Ale nie rozciągaj tego na
    wszystkich - zwłaszcza uczciwych i porządnych ale biednych ludzi.

    Najpierw ustalmy czym jest "palenie syfem". Palenie syfem u wdychajacego
    powoduje jakas utrate zdrowia. Byc moze w przyszlosci - nowotwor. Byc moze
    przez to wdychajacy pozyje kilka lat krocej.

    Teraz wyobraz sobie ze taki ktos (niezaleznie czy biedny czy bogaty) zamiast
    wypuszczac ten syf kominem - chodzi po miescie i wbija go strzykawka w
    przechodniow. Dalej jestes za tym, zeby mogl? Tylko dlatego, ze jest biedny
    - ma prawo do trucia innych??

    Mam trzech sasiadow ktorzy pala weglem - z ich kominow leci w 99% "czyste
    powietrze", nie czuje tego. Czyli da sie palic weglem czysto. Ja nie jestem
    za zakazem palenia weglem ale za zakazem palenia syfu i smieci jak najbardziej.
    Za palenie smieci powinni dawac 10 tys mandatu od reki. Jak kogos nie stac
    to sprzedaje taki dom, kupuje mieszkanie i nie zatruwa reszty niewinnego
    spoleczenstwa.

    Bo przeciez tu chodzi o zdrowie, a nie o sam fakt palenia syfem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.