  • 81. Data: 2009-11-07 17:18:41
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    news:hd3ek3$gn2$1@news2.ipartners.pl...

    > Też mam tynki boskie gipsowe Kreisel ale instalacja pod nimi nie jest
    > jednym wielkim bajzlem.

    Tak czytam twoje wypowiedzi... są ok tez uwazam iz PC to strata kasy, jednak
    kazdy ta kase sam zarabia i sam decyduje co z nja robi i to jego sprawa,
    wiec nie ma co probowac na sile kogos przekonywac do wlasnego zdania..
    kolega Adam chce pompe, uwaza ze jest dla niego lepsza i ok jego sprawa!
    Twoja wypowiedz powyzej wedlug mnie swiadczy o obsesji na punkcie Adama
    jaka masz, probojesz na rozne sposoby skrytykowac go!! czepianie sie
    ulozenia instalacji pod tynkiem ze bajzel itp to czysta forma trolowania....
    wez sie zastanow czasem co piszesz... bo to wiele osob czyta.

    Pzdr
    Yzedef

  • 82. Data: 2009-11-07 18:34:50
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Yzedef" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > kazdy ta kase sam zarabia i sam decyduje co z nja robi i to jego sprawa, wiec
    > nie ma co probowac na sile kogos przekonywac do wlasnego zdania..

    To po co wogóle dyskutować na forach? Nie lepiej aby każdy sam sobie
    zarabiałkasę i radził a nie pytał o problemy i porady i nie chwalił się na
    forach? Przeciez to normalne że jak ktoś wystawia zdjęcia i chwali się wokół to
    nie dla siebie ale dla innych po to aby ocenić i wysłuchać pochwał i krytyki.
    Tak czy nie?
    Więc o co chodzi? Tylko zachwyt jest wskazany?
    Mam piać z zachwytu nad mnogością i różnorakością przewodów pomimo że mnie
    skręca jak widzę taki bajzel w instalacji?

> [...]
    > instalacji pod tynkiem ze bajzel itp to czysta forma trolowania.... wez sie
    > zastanow czasem co piszesz... bo to wiele osob czyta.

    No jasne! Jego sprawa! Skrytykowałem tylko instalację elektryczną bo akurat
    trochę ich zrobiłem.
    Pozostałych prac przeciez nie oceniałem więc nie uważaj że się na niego
    uwziąłem.
    A dyskusja o pompach ciepła i wogóle problematyki grzania wynikła częściowo z PC
    Adama ale też z postów innych osób, dotyczących
    zaużycia gazu, instalacji alternatywnych żródeł jak kolektory i wiatraki.
    Ta dyskusja nie ma nic wspólnego z osobą Adama jak mi zarzucasz. To on najpierw
    zarzucił mi parę razy pisanie farmazonów udając się za guru więc udowodniłem mu
    że sam się myli i pewnych rzeczy nie rozumie.
    W czym problem? W dyskusji? Od tego przecież jest forum.

    Marek

  • 83. Data: 2009-11-07 18:55:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomoœci

    > Szczerze to nie wyobrazam sobie jak mozna by tylko kuc, zwlaszcza pod
    > puszki.

    A ja wyobrazam, z reszta nie musze - widzialem wlasnemi oczami miszczow.
    Dziura jak po pocisku p.panc.

  • 84. Data: 2009-11-07 18:57:45
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Lis, 10:28, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Też mam tynki boskie gipsowe Kreisel ale instalacja pod nimi nie jest jednym
    > wielkim bajzlem.

    Dla Ciebie jest bajzlem, dla mnie b. uporzadkowana i na dodatek zgodna
    z wszystkimi normami - tylko po sufitach kabelki leca po skosie, a
    wszystkie przejscia przez sciany sa w peszelkach (tu ich moze jeszcze
    nie byc widac) - zreszta, co bedziemy dyskutowac - instalacja jest,
    dziala i bedzie dzialac dluuuuuuuuuuuuuugie lata :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 85. Data: 2009-11-07 19:02:18
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Lis, 14:35, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Jak odpowiednio rurarz zrobiony to nie ma większych problemów.

    Jak sie ma odpowiednio zaprojektowana instalacje to nie trzeba tam nic
    wiecej wciagac, bo wszystko sie juz ma ;) I wtedy nie trzeba robic
    dodatkowego bajzlu, bo caly jak to nazwales bajzel jest juz w
    scianach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 86. Data: 2009-11-07 19:17:38
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    d.googlegroups.com...
[...]

    Nigdy nie mów nigdy. U kolegi trzeba było wymieniać sporo przewodów w instalacji
    gdy piorun walnął w trafo na słupie.
    Poprzepalało izolację. I nie pomogły żadne zamontowane zabezpieczenia.
    Izolacja przewodów ma jakąś żywotność. Czasem zostanie także niechcący
    uszkodzona podczas prac budowlanych co nie zostanie zauważone. Zdażyć się może
    że połączenia stracą kontakt. Miedź się utlenia i nic na to nie poradzimy.
    Przegrzana w wyniku słabego kontaktu izolacja nie ma wystarczających
    właściwości, wykrusza się, przewód z czasem trzeba wymienić.
    Może się zdarzyć że ktoś bedzie chciał coś powiesić na ścianie i uszkodzi
    przewód.
    To wszystko może oczywiście u ciebie nie wystąpić bo prawdopodobnie sam będziesz
    zawsze wszystko robił. A jak żona chcąc zrobic ci niespodziankę będzie chciała
    powiesić portret mamusi i przewierci przewód?

    Marek

  • 87. Data: 2009-11-07 19:52:59
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > http://szyna.civ.pl/mojasciana.JPG
    >
    > Czesc bedzie oddawac na zewnatrz, czesc do srodka. To jest wykres przy
    > -22st na zew. Przy np. -10st. praktycznie caly pustak ma temp.
    > 20-19,5. I jak tylko w pomieszczeniu temp. spadnie ponizej 20st C to
    > pustak zacznie oddawac energie takze do srodka domu.
    > pozdr.

    Ale w jaki sposób najpierw spadnie w s'rodku?
    Przeciez. to w?as'nie s'ciana oddziela wne;trze od zimnego zewne;trza.

    Marek

  • 88. Data: 2009-11-07 20:24:54
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

> [...]
    > udowodniłem mu że sam się myli i pewnych rzeczy nie rozumie.
    > W czym problem? W dyskusji? Od tego przecież jest forum.

    Wiesz dla mnie dyskusja jest rzeczowa, nie neguje tego ale czepiac sie
    instalacji która jest pod tynkiem i której nie widac... no nie
    przesadzajmy!!! to on bedzie mial problem z wieszaniem obrazów :)
    A co do tematu dyskusji o PC dla mnie to wyrzucona kasa i tyle wolalbym
    jechac na wypasiona wycieczke i zalozyc do grzania cos normalnego :)

    Pzdr
    Yzedef

  • 89. Data: 2009-11-07 21:48:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Marek K" <m...@W...kappa.pl> napisal w wiadomosci
    Adam Szendzielorz wrote:

    >Ale w jaki sposób najpierw spadnie w s'rodku?
    >Przeciez. to w?as'nie s'ciana oddziela wne;trze od zimnego zewne;trza.

    Kolega Adam juz wczesniej deklarowal, ze na pl.misc.budowanie obowiazuje
    inna fizyka.

  • 90. Data: 2009-11-07 22:25:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 7 Lis, 20:52, Marek K <m...@W...kappa.pl> wrote:

    > Ale w jaki sposób najpierw spadnie w s'rodku?
    > Przeciez. to w?as'nie s'ciana oddziela wne;trze od zimnego zewne;trza.

    No nie wiem - wedlug marko1a po godzinie jest juz w srodku 18st C :)
    Moze w rzeczywistosci nie jest, bo wlasnie ten pustak zacznie oddawac
    cieplo do srodka ?:) Nie wiem - on uwaza, ze podlogowka ma bezwladnosc
    1h (w tym czasie pomieszczenie grzeje sie i po kolejnej godzinie -
    studzi) - pokaz mi taka podlogowke! Ja bym chcial, zeby tak bylo - bo
    zalozylbym wtedy w kazdym pokoju sterowniczek i sterowal oddzielnie
    kazdy pokoj :) Tylko ze jakos wszystkie fachowe, branzowe pisma,
    serwisy, strony, instalatorzy, a przede wszystkim - uzytkownicy
    podlogowek twierdza zupelnie co innego. Ja sie niedlugo przekonam na
    wlasnej skorze i nie omieszkam o wynikach poinformowac :) Normalnie
    przyjmuje sie, ze 1cm podlogowki to 1h bezwladnosci. Ale dla marko1a
    7cm podlogowki to 1h bezwladnosci :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.