  • 1. Data: 2009-12-17 00:20:26
    Temat: PILNE. Łóżko dla chorego.
    Od: XL <i...@g...pl>

    Poszukuję szczególnie!!! specjalistycznego, sterowanego pilotem łóżka dla
    osoby nie wstającej, leżącej (postawny mężczyzna, 52 lata). Sytuacja o tyle
    trudna, że chodzi nie tylko o obsługę chorego przez jedną osobę, ale o
    maksymalne ułatwienie choremu wypróżnień z uniknięciem dużych zmian pozycji
    oraz podkładania mu basenu na łóżku.
    Chory jest maksymalnie bolesny (nowotwór kości miednicy i nóg oraz żeber),
    każda próba jego dźwigania, ba, mocniejszy dotyk/chwyt jest dla niego
    wielkim cierpieniem. Czy ktoś słyszał o łóżku z czymś w rodzaju miniwindy,
    wysięgnika obrotowego... nie wiem już, czego, co mogłoby pomóc w takim
    przemieszczaniu chorego na toaletę obok łóżka, aby pomóc mu zachować
    resztki intymności, jakie mu pozostały?
    --

    Ikselka.

  • 2. Data: 2009-12-18 08:57:39
    Temat: Re: PILNE. Łóżko dla chorego.
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    > Poszukuję szczególnie!!! specjalistycznego, sterowanego pilotem łóżka dla

    W sumie to nie łóżko ale może coś takiego
    http://www.emobil.com.pl/products/show/194/

    Tomasz

  • 3. Data: 2009-12-18 16:06:21
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 09:57:39 +0100, Tomasz O. napisał(a):

    > W sumie to nie łóżko ale może coś takiego
    > http://www.emobil.com.pl/products/show/194/

    Fajne. Dziękuję. To jest jakieś konkretne rozwiązanie problemu.
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-12-18 23:43:24
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:20:26 +0100, XL napisał(a):

    > Poszukuję (...)

    Nieaktualne.
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-12-21 06:22:59
    Od: "G." <g...@g...com>

    http://fundacjabrzeszcze.republika.pl/sprzet.htm
    Tam jeździłem załatwiać sprzęt fehabilitacyjny dla córki.

  • 6. Data: 2009-12-21 19:38:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 07:22:59 +0100, G. napisał(a):

    > http://fundacjabrzeszcze.republika.pl/sprzet.htm
    > Tam jeździłem załatwiać sprzęt fehabilitacyjny dla córki.

    Dzięki, przekażę komu trzeba.
    Pozdrawiam serdecznie.
    --

    Ikselka.