  • 1. Data: 2022-06-12 10:53:55
    Temat: PILNE Poszukuję książki FF system konstrukcyjno-montażowy fabryki fabryk
    Od: JU <s...@g...com>

    Pilnie potrzebuję książki:
    "Systemy budownictwa przemysłowego FF"
    (Fabryki Fabryk)
    Może być skan w PDF.

    Pozdrawiam: JU

  • 2. Data: 2022-06-12 16:57:34
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 June 2022 at 10:54:09 UTC+2, JU wrote:
    > Pilnie potrzebuję książki:
    > "Systemy budownictwa przemysłowego FF"
    > (Fabryki Fabryk)
    > Może być skan w PDF.
    >
    > Pozdrawiam: JU
    Fabryka fabryk - Wikipedia, wolna encyklopedia

    Szacowany czas czytania: 2 min

    Fabryka fabryk Fabryka fabryk ( system FF) - stosowany w Polsce w okresie powojennym
    system typizacji otwartej budownictwa przemysłowego hal o konstrukcji opartej na
    technologii żelbetowej, prefabrykowanej. System umożliwiał budowę hal jednonawowych i
    wielonawowych.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fabryka_fabryk
    Opinia
    Systemy budownictwa przemysłowego. / T. 1 - pcz.pl
    https://bg.pcz.pl/apiszb/book/18638

    Systemy budownictwa przemysłowego. / T. 1 ; Stan i perspektywy rozwoju budownictwa
    halowego : FF system konstrukcyjno-montażowy fabryki fabryk. | Biblioteka Główna ...

    Opis fizyczny: 47 s. / il. / 29 cm.
    Wydawnictwo: Warszawa : Wydaw. "Arkady", 1976.

    Słowa kluczowe: BUDOWNICTWO PRZEMYSŁOWE

    Systemy budownictwa przemysłowego. / T. 1 ; Stan i perspektywy ...
    https://bg.pcz.pl/en/apiszb/book/18638/Systemy...

    Tytuły: Systemy budownictwa przemysłowego. / T. 1 ; Stan i perspektywy rozwoju
    budownictwa halowego : FF system konstrukcyjno-montażowy fabryki fabryk.
    Systemy Budownictwa Przemysłowego - w.bibliotece.pl
    https://w.bibliotece.pl/109001/Systemy+Budownictwa+P
    rzemysłowego

    Systemy Budownictwa Przemysłowego: FF system konstrukcyjno-montażowy fabryki fabryk.
    Redakcja: Eugenia Krzemińska-Niemiec. Wydawca: Arkady (1976) Autotagi: druk. książki.
    Systemy budownictwa przemysłowego - w.bibliotece.pl
    https://w.bibliotece.pl/1710059/Systemy+budownictwa+
    przemysłowego

    Systemy budownictwa przemysłowego. Inne tytuły: FF system konstrukcyjno-montażowy
    fabryki fabryk. stan i perspektywy rozwoju budownictwa halowego. Redakcja: Eugenia
    SYSTEMY BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO MOSTOSTAL FF ...
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/systemy...

    Informacje o SYSTEMY BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO MOSTOSTAL FF - 3692167759 w archiwum
    Allegro. Data zakończenia 2013-11-17 - cena 14,99 zł
    SYSTEMY BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO halowe FF ...
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/systemy...

    24.09.2014 ? 24,80 zł Budownictwo przemysłowe 31,49 zł z dostawą 40,00 zł Konstrukcje
    przemysłowe Budownictwo przemysłowe 48,99 zł z dostawą 26,49 zł Odsiarczanie spalin
    PILNE Poszukuję książki FF system konstrukcyjno-montażowy ...
    https://www.nieruchomosci.egospodarka.pl/grupy/...

    5 godz. temu ? PILNE Poszukuję książki FF system konstrukcyjno-montażowy fabryki
    fabryk - Grupy dyskusyjne w eGospodarka.pl - dyskusja na Grupach dyskusyjnych w
    Poland - FF Systems - Klapy rewizyjne, Pokrywy włazu, Klapy ...
    https://www.ffsystems.pl

    Poland - FF Systems - Klapy rewizyjne, Pokrywy włazu, Klapy podłogowe 048 / 366 42 25
    048 / 366 42 26 i...@f...pl Szeroki wybór klap rewizyjnych i systemów
    rewizyjnych. Bez ...
    System P-70 - HALA P70 - szamotr - Chomikuj.pl
    https://chomikuj.pl/szamotr/HALA+P70/System+P-70

    Katalog hali w technologii FF zeszyt 1.rar. Katalog hali w technologii FF zeszyt
    2.rar. Katalog hali w technologii FF zeszyt 3.rar. ... SYSTEMY BUDOWNICTWA
    PRZEMYSŁOWEGO P-70 ...

  • 3. Data: 2022-06-12 17:59:15
    Od: JU <s...@g...com>

    W dniu 12.06.22 o 16:57, a a pisze:

    > Fabryka fabryk - Wikipedia, wolna encyklopedia

    Dzięki za linki, ale nie o to pytałem.
    Potrzebuję KSIĄŻKI, takiej z kartkami, lub jej skan.

    Okładka tej którą szukam jest pod tym linkiem:
    https://tezeusz.pl/systemy-budownictwa-przemyslowego
    -wladyslaw-janiszewski

    Książka
    "System Budownictwa Przemysłowego FF" wyd. Arkady
    i książka
    "Stan i perspektywy rozwoju budownictwa halowego: FF system
    konstrukcyjno-montażowy fabryki fabryk"
    - to nie jest to samo.

    Na Allegro już pytałem. Była kilka lat temu, ale już nieaktualne.

    Pozdrawiam: JU

  • 4. Data: 2022-06-12 18:01:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 June 2022 at 17:59:20 UTC+2, JU wrote:

> [...]
    > konstrukcyjno-montażowy fabryki fabryk"
    > - to nie jest to samo.
    >
    > Na Allegro już pytałem. Była kilka lat temu, ale już nieaktualne.

    najważniejsze, że blisko

  • 5. Data: 2022-06-12 18:16:38
    Od: JU <s...@g...com>

    W dniu 12.06.22 o 18:01, a a pisze:
    > najważniejsze, że blisko

    "blisko", tak jak "prawie"
    - nie znaczy to samo ;-)

    Pozdrawiam: JU

  • 6. Data: 2022-06-12 18:53:06
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 June 2022 at 18:17:25 UTC+2, JU wrote:

    > "blisko", tak jak "prawie"
    > - nie znaczy to samo ;-)
    >
    > Pozdrawiam: JU
    ok, ale kogo interesuje dzisiaj komónizm ?

    Pewnie wnuczek autora pyta, aby zorganizować dodruk starej książki i wyrwać kasę ;)

    Chronię lasy, nie kupuję książek, prasy

    I wam polecam.

    Chronię lasy, nie kupuję książek, prasy

  • 7. Data: 2022-06-13 06:59:22
    Od: JU <s...@g...com>

    W dniu 12.06.22 o 18:53, a a pisze:

    > ok, ale kogo interesuje dzisiaj komónizm ?

    A gdzie Ty tu widzisz komunizm w hali przemysłowej?
    Pomyliło Ci się?

    > Pewnie wnuczek autora pyta, aby zorganizować dodruk starej książki i wyrwać kasę ;)

    Nie samą kasą człowiek żyje...

    > Chronię lasy, nie kupuję książek, prasy

    Też chronię, dlatego może być w PDF-ie

    Bez odbioru...

    Pozdrawiam: JU

  • 8. Data: 2022-06-13 12:29:05
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 June 2022 at 07:10:03 UTC+2, JU wrote:

    > A gdzie Ty tu widzisz komunizm w hali przemysłowej?
> [...]
    to nie radiotelefon, że się przełącza opdbiór lub nie

    Wszystkie ksiązki wydane w komóniźmie są w zbiorach bibliotek
    Jak książka techniczna to biblioteka techniczna

    bez odbioru

  • 9. Data: 2022-06-14 09:20:10
    Od: JU <s...@g...com>

    W dniu 12.06.22 o 17:59, JU pisze:

    > Okładka tej którą szukam jest pod tym linkiem:
    > https://tezeusz.pl/systemy-budownictwa-przemyslowego
    -wladyslaw-janiszewski

    Dzięki wszystkim za porady.
    Książkę już znalazłem w bibliotece UW-M w Olsztynie.

    Pozdrawiam: JU

    ITBBNT

  • 10. Data: 2022-06-14 16:16:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 12.06.2022 o 18:53, a a pisze:
    > ok, ale kogo interesuje dzisiaj komónizm ?

    A co wspólnego ma technologia FF z komunizmem?

    Coś ci się pozajączkowało.

    > Pewnie wnuczek autora pyta, aby zorganizować dodruk starej książki i wyrwać kasę ;)

    Jeżeli nawet to co ci do tego? Zazdrość i zawiść nie pozwalają ci spać
    po nocach, czy co?

    > [..] nie kupuję książek, prasy

    Da się zauważyć u ciebie te braki.

    > I wam polecam.

    Może już skończ z tym doradzaniem, bo poziom twoich porad jest żenujący.