  • 11. Data: 2012-08-17 11:33:39
    Temat: Re: PLC
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:57dc7f9e-ad95-4545-bf08-3f45b0de95fa@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 17 sierpnia 2012 08:44:15 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    >Ktoś tu kiedyś pisał: gniazdko ethernet i taki "szczęśliwy" posiadacz kotła
    >za 10tys może sobie na lezaku w Egipcie sterować kotłem >zamontowanym w
    >Pcimiu;)

    A to pamietam. Mial jeszcze lampke LED pod obudowa w celu lepszego
    swiecenia, wlasnie pod obudowa... :-)
    A tak na powaznie to bardzo czesto maja szerszy zakres modulacji palnika,
    bardziej rozbudowane sterowniki, ale to w jakichs innych zastosowaniach.
    Maja tez w jednej obudowie baniaki CWU i takie tam. Sterowanie zestawem
    solarnym, PC...

    Pozdro.. TK