  • 1. Data: 2013-08-11 14:09:15
    Temat: PŁYTKI
    Od: Majka <k...@g...com>

    Czy można przykleić płytki do drewna?
    Do sztywnej deski, do blatu? Do płyty paździerzowej, wiórowej (bez laminatów)?

    Jeśli tak, to zwykłym klejem, tym samym co skleja płytki ze ścianą, np. elastycznym,
    mrozoodpornym?

    Czy zamiast fugi między płytki mogę wcisnąć silikon? (na zewnątrz, nie w
    pomieszczeniu)

    Majka

  • 2. Data: 2013-08-11 14:31:04
    Temat: Re: PŁYTKI
    Od: "ferkoc" <f...@w...pll>

    *Majka* <k...@g...com> typed:
> [...]
    > laminatów)?
    >
    > Jeśli tak, to zwykłym klejem, tym samym co skleja płytki ze ścianą, np.

    Użyj do tego kleju montażowego np.Tytan, wykonasz szybko i sprawnie.

    > Czy zamiast fugi między płytki mogę wcisnąć silikon? (na zewnątrz, nie w
    > pomieszczeniu)

    Jak najbardziej mozesz uzyc silikonu

  • 3. Data: 2013-08-13 15:05:30
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 sierpnia 2013 14:31:04 UTC+2 użytkownik ferkoc napisał:

    > Użyj do tego kleju montażowego np.Tytan, wykonasz szybko i sprawnie.

    > Jak najbardziej mozesz uzyc silikonu

    Bardzo dziękuję, Majka