  • 11. Data: 2009-03-07 12:10:51
    Temat: Re: POSTYMP
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

    > Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości

    > Nie czytałeś dokładnie - ja mam Hylę. Tańsza i lekko lepsza od Raibow'a
    > A popijam dobre lekko słodkie wino gronowo-aroniowe i napój z yerba mate.

    Widać nie należy mieszać wina z mate.

    Qra

  • 12. Data: 2009-03-07 12:35:52
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

    > Widać nie należy mieszać wina z mate.
    >
    > Qra

    Błąd. Mate można mieszać z prawie wszystkim. Oprócz kawy (mate ma kofeiny 4x
    więcej) i być może herbaty.

  • 13. Data: 2009-03-07 13:48:59
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

    > mate.

    > Błąd. Mate można mieszać z prawie wszystkim. Oprócz kawy (mate ma
    > kofeiny 4x więcej) i być może herbaty.

    A Tobie nie służy.

    Qra, albo służy _za_ dobrze

  • 14. Data: 2009-03-07 14:09:09
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Panslavista <p...@w...pl> wrote:

    > Nudzisz.

    Acha, czyli nie potrafisz odpowiedzieć. Jasne.

    > Finis Opus Dei.

    "Koniec dzieło boże"? To własnie chciałeś napisać? ;-)

    J.

  • 15. Data: 2009-03-07 14:16:35
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

    Raibow'a

    > A Tobie nie służy.
    >
    > Qra, albo służy _za_ dobrze

    Służy, a najlepiej rosołek z Qry.

  • 16. Data: 2009-03-07 15:10:44
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

    > Służy, a najlepiej rosołek z Qry.

    Na to trzeba sobie zasłużyć.

    Qra

  • 17. Data: 2009-03-07 15:11:23
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> tak oto plecie:

    > Acha, czyli nie potrafisz odpowiedzieć. Jasne.

    > "Koniec dzieło boże"? To własnie chciałeś napisać? ;-)

    No że zaraz potem będzie koniec świata.

    Qra

  • 18. Data: 2009-03-07 15:21:18
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>