  • 21. Data: 2009-03-08 06:40:05
    Temat: Re: POSTYMP
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    No kolego. Zagonili Cie w kozi róg. Okazałeś się być słabym leszczem...
    skoro jedyne na co cię stać to "nudzisz".

    Chyba sam zaczynasz rozumieć, że twoje barwne wypowiedzi nikogo nie
    interesują...

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 22. Data: 2009-03-08 06:50:39
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> [...]
    > skoro jedyne na co cię stać to "nudzisz".
    >
    > Chyba sam zaczynasz rozumieć, że twoje barwne wypowiedzi nikogo nie

    Wolę być leszczem niz piskorzem a tu piskorze piskają, że coś muszę.

  • 23. Data: 2009-03-08 06:52:12
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Znowu unik? Nudzisz.

  • 24. Data: 2009-03-08 11:53:53
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Znowu unik? Nudzisz.

    a czego sie spodziewales ?:)
    chyba nie tego ze troll blysnie intelektem i napisze cos z sensem :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 25. Data: 2009-03-09 16:09:30
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Pacz pan, pacz pan, a to seplenienie skulwysynu też z tego się wzieło?

    Nie wiem, spytaj swojego lekarza. Może cieknaca slina z twego ryja jest
    powodem?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl