  • 11. Data: 2009-02-18 19:30:41
    Temat: Re: [PRESS] Jak to w Rudzie prostują bloki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tornad wrote:
    > http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,6288933,Mie
    szkancy_Rudy_Slaskiej_wraca

    > Koncze bo nie na temat i nie chce sie, ani nikogo dalej wqrwiac.

    bogu dzięki nie sądzę abyście z SO wrócili do władzy jeszcze.

  • 12. Data: 2009-02-18 20:22:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 13:59:31 +0100, Janusz Pawlinka napisał(a):

    > Te bloki na Osiedlowej to pikuś (4 piętrowe), zobaczymy, czy wezmą
    > się za wieżowce na Paderewskiego - stać na balkonie na 10 piętrze
    > i widzieć, że ściana (za dylatacją) sąsiedniej klatki kończy się pół
    > metra wcześniej - niezapomniane.

    Ciekawa sprawa. Dysponuje ktos moze zdjeciami? Szczerze mowiac nie
    myslalem, ze odchylenia są aż tak duże.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-02-18 21:16:57
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > podniesiony krzyk przez niektorych jaki to Balcerowicz be po urealnieniu
    > stop procentowych przez banki. Dla przypomnienia dodam, ze inflacja w roku
    > 91 dobila poziomu 1200%.

    Jedno "ale" - w jakim stopniu urealniono oszczędności w tychże samych
    bankach ?
    I słynne historie polis posagowych ?

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2009-02-19 00:25:03
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jedno "ale" - w jakim stopniu urealniono oszczędności w tychże samych
    > bankach ?

    A tak, moi rodzice wplacali na ksiazeczke mieszkaniowa dla mnie. Nie byl to
    pelny wklad, wiec po paru ladnych latach oszczedzania wyplacilem chyba po
    denominacji 12zl. :-)
    Ale jest tego kija drugi koniec. Moj sasiad przez sciane wzial kredyt na dom
    przed denominacja 9mln zl. Postawil za to caly dom, wykonczyl i zamieszkal.
    Wiekszosc ludzi odradzala mu taka operacje twierdzac, ze taki kredyt beda
    splacaly jeszcze jego dzieci. Sasiad byl masarzem i zarabial jak masarz. Dwa
    lata od wziecia kredytu jedna wyplata splacil pozostala reszte tegoz
    kredytu. Poprostu inflacja zjadla cale nierealne odsetki banku. Ile bankowi
    zostawalo kapitalu nie wlasnego przeciez latwo sie domyslic. Jaki byl efekt
    skali tez mozna sie domyslic.

    > I słynne historie polis posagowych ?

    A nie znam.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-02-19 01:49:27
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > [cut]
    >
    > A coś na temat?

    A co, nie umiesz czytac? A ha, mialbys klopoty ze zdaniem matury, w ktorej
    wymagaja rozumienia czytanego tekstu.
    Przecie napisalem, ze przechyl nastepuje wskutek szkod gorniczych wyniklych z
    rabunkowo prowadzonego wydobycia wegla kamiennego. I ze te budynki byly
    wykonane na tyle solidnie, ze do tego prostowania sie nadaja. I napisalem, ze
    w przyszlosci nadal bedzie trzeba je prostowac gdyz proces konsolidacji
    gorotworu trwa baaardzo dlugo i ze moga sie po naprostowaniu przechylac nadal
    w dowolnym kierunku.
    Wiec osso chodzi? Wskaz mi kogos, kto podal wiecej faktow i jakos do nikogo
    sie nie czepiasz. Mlody, zanim zaczniesz mnie krytykowac musisz sie jeszcze
    wiele nauczyc. Bo poskarze sie Twoim pracodawcom, ze sie dekonspirujesz.

  • 16. Data: 2009-02-19 02:20:36
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > tornad wrote:

    http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,6288933,Mie
    szkancy_Rudy_Slaskiej_wraca

    > bogu dzięki nie sądzę abyście z SO wrócili do władzy jeszcze.

    Wrocic nie wrocimy bo aby do czegos wracac trzeba wczesniej tam byc,
    towarzyszu. I nie strasz mnie jakims enigmatycznym SO, no moze SU bym sie bal
    ale nawet Twoj KF tez mi obojetnie zwisa. A do wladzy owszem, porzadzilbym
    sobie bo mam niezle przygotowanie ale nie mam punktow za pochodzenie...
    A na przyszlosc oczekuje wypowiedzi na temat a jak juz kogos krytykujesz to
    wypadaloby chociaz jednym zdaniem te krytyke uzasadnic. Samo lomatkobosko nic
    nowego nie wnosi a tylko czas niepotrzebnie zajmuje i uwage od problemu
    odwraca tylkiem. No chyba ze o to Ci chodzi, to rozumiem. Zajmij sie lepiej
    tymi swoimi fotkami bo w temacie budowanie jestes, moim zdaniem mierny. Nie
    pamietam jakichs ciekawych tekstow, porad czy wartosciowych uwag Twojego
    autorstwa.

  • 17. Data: 2009-02-19 08:38:10
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A co, nie umiesz czytac? A ha, mialbys klopoty ze zdaniem matury, w ktorej
    > wymagaja rozumienia czytanego tekstu.

    Mistrz ciętej riposty.

> [...]
    > w przyszlosci nadal bedzie trzeba je prostowac gdyz proces konsolidacji
    > gorotworu trwa baaardzo dlugo i ze moga sie po naprostowaniu przechylac

    Ja tam czytałem popierdywanie polityczne odnośnie gospodarki Gierka i
    prywatyzacji. Co to ma wspólnego z techniką prostowania budynków?

> [...]
    > jeszcze
    > wiele nauczyc. Bo poskarze sie Twoim pracodawcom, ze sie dekonspirujesz.

    Młody to był twój ojciec jak cię robił. A straszyć to mozesz swoją babcię
    korzuchem.

  • 18. Data: 2009-02-19 08:39:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie
    > pamietam jakichs ciekawych tekstow, porad czy wartosciowych uwag Twojego

    I znowu cały post o niczym. NTG!!!

  • 19. Data: 2009-02-20 18:36:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to przerabialiśmy na os. Irys w Chorzowie - ściany w technologii
    > ślizgowej, z betonu w którym dziury można było wiercić kluczem,
    > gdzienegdzie wzbogaconego dodatkami typu kufajka, szmaty, flaszki,
    > dziurawe gumiaki, papier z worków.
    > Cały budynek (o ile nie dwa) były wysiedlane i ściany były pogrubiane,
    > mieszkania się nieco pozmniejszały...

    A stemple wyjeli?

  • 20. Data: 2009-02-22 20:37:21
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > [cut]
    >
    > A coś na temat?

    No to sie zaczyna, nawet szybciej niz myslalem.
    Poczytaj:
    http://biznes.onet.pl/0,1921068,wiadomosci.html