  • 21. Data: 2009-10-26 08:25:28
    Temat: Re: [PRESS] Mogą postawić przekaźnik na działce obok, bez informowania
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    wiadomości news:hc3kqm$1g0r$1@newsread2.aster.pl...
    > ludzie chcieliby mieć infrastrutkurę, ale nie pozwolą jej pociągnąć przez
    > swoją działkę, kupuja duzo tańsze działki przy lotniskach, oczyszczalniach
    > ścieków, autostradach

    To jest inna sytuacja
    Natomiast kupując działkę za ciężkie pieniądze w okolicy,
    gdzie w planach nie ma ww. "atrakcji",
    jest już przykładowo zasięg komórek ( z innych sieci), który nabywcy
    wystarcza,
    nagle z dnia na dzień zaczynają stawiać "cel publiczny" przed nosem.
    Bez uprzedzenia, konsultacji, rekompensaty, etc.

    W zasadzie b. "fajna" furtka, żeby postawić cokolowiek, gdziekolwiek.

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2009-10-26 15:57:37
    Temat: Re: [PRESS] Mog? postawiae przeka 1/4 nik na dzia?ce obok, bez informowania
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisal w wiadomosci

    > Tak trzyamae - fajnie sie teoretyzuje, gorzej jak sie ma za plotem ;-P

    To trzeba dalej postawic plot. Jak komus przeszkadza sasiad to znak, ze ma za mala
    dzialke.

  • 23. Data: 2009-10-26 16:22:23
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > To trzeba dalej postawic plot. Jak komus przeszkadza sasiad to znak, ze ma
    > za mala dzialke.

    Jaka proponujesz dlugosc dzialki, zeby BTS'a nie bylo widac ?

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2009-10-26 16:35:53
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Jaka proponujesz dlugosc dzialki, zeby BTS'a nie bylo widac ?

    A nie wkurzają cię przebiegające na horyzoncie słupy wysokiego napięcia?
    Widać, że masz stanowczo za małą działkę bo widać z niej czyjeś budowle.

  • 25. Data: 2009-10-26 19:24:44
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > A nie wkurzają cię przebiegające na horyzoncie słupy wysokiego napięcia?
    > Widać, że masz stanowczo za małą działkę bo widać z niej czyjeś budowle.

    Oddalone o 2 km raczej mi nie przeszkadzają, blizej działki nie kupiłem, a
    mogłem.

    --
    Mariusz

  • 26. Data: 2009-10-26 23:36:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 19:20:50 +0100, Mariusz napisał(a):

    > sasiada wielkiego BTSa. Ludzie się rozwodza na temat 1W komórki a co dopiero
    > taki BTS Jak chcą niech stawiaja, ale od tego sa dzielnice przemysłowe,

    BTS ma anteny kilkadziesiąt metrów od mojej głowy. Komórka ma 4W, za to
    przy uchu. natężenie pola maleje wraz z kwadratem odległości.

    A na fizyce spałeś...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 27. Data: 2009-10-27 14:59:11
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    wiadomości news:hc4j5c$oj0$1@newsread2.aster.pl...

    > A nie wkurzają cię przebiegające na horyzoncie słupy wysokiego napięcia?
    > Widać, że masz stanowczo za małą działkę bo widać z niej czyjeś budowle.

    Następną kupię taką 50 x 50.
    Kilometrów.

    Pzdr

    JKK

  • 28. Data: 2009-10-27 19:22:04
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > BTS ma anteny kilkadziesiąt metrów od mojej głowy. Komórka ma 4W, za to
    > przy uchu. natężenie pola maleje wraz z kwadratem odległości.
    > A na fizyce spałeś...

    Jak byłeś taki pilny na fizyce to pewnie wiesz też jaki jest rozkład tego
    pola :)

    --
    Mariusz

  • 29. Data: 2009-10-27 21:50:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 20:22:04 +0100, Mariusz napisał(a):

    > Jak byłeś taki pilny na fizyce to pewnie wiesz też jaki jest rozkład tego
    > pola :)

    Którego? Z komórki, czy z BTS-a?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356